Wij zijn de gehele wereld stil geweest en jullie ... nja vul het zelf maar in. En nu zeggen we eens 1 keer iets en het is een groot drama.
vv afgeven is dan toch nog beter dan runnen,
Runnen:
https://gyazo.com/a5a9614e593016b216454f8078f08e73
Ik weet in ieder geval wat het beste gewerkt heeft
Ik vind het apart dat koh zo stil is, ze hebben genoeg om op te pochen, ook genoeg leden om hun bij te staan, maar nee.... van bepaalde personen af en toe een reactie maar meer ook niet. Jammer!
Geen tijd voor gelul, druk met edelen.
Neen ik praat liever niet tegen casual noobs, doei
Ik vind het apart dat koh zo stil is, ze hebben genoeg om op te pochen, ook genoeg leden om hun bij te staan, maar nee.... van bepaalde personen af en toe een reactie maar meer ook niet. Jammer!
Vanaf we iets zeggen komt er toch een heel drama van en soms zelfs kata's in game. Dus waarom zouden we ?
Vanaf we iets zeggen komt er toch een heel drama van en soms zelfs kata's in game. Dus waarom zouden we ?
Zelfs dit kleine stukje klopt al voor geen meter man. De enige die bewust kata's heeft gestuurd is Dylan geweest en die zat niet in Hymne en reageerde hier volgens mij ook niet erg veel op het forum.Vanaf we iets zeggen komt er toch een heel drama van en soms zelfs kata's in game. Dus waarom zouden we ?
Zelfs dit kleine stukje klopt al voor geen meter man. De enige die bewust kata's heeft gestuurd is Dylan geweest en die zat niet in Hymne en reageerde hier volgens mij ook niet erg veel op het forum.
Gelukkig is dat andersom nooit geweest, toch?
Mvdt heeft een paar dagen geleden bewust katas rondgestuurd (niet veel maar dat doet er niet toe). Even informeren voor je een berichtje plaatst?
Wij hebben volgens mij nooit in game gehandeld door reacties dat op het forum geplaatst zijn. Correct me if am wrong.
Dus Mvdt stuurde kata's op jullie vanwege jullie posts op het AF?