Spotprenten

Reactiescore
7.944
07e3bff656d734f6d97268bb0b36b589.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Snap er niets van wat je hiermee bedoeld. Speler is op zoek naar een co, dusss?..
 

DeletedUser73646

Guest
Nee man, skull mag geen OS sturen omdat ze moeten fronten tegen stamloze mensen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hier snap ik nou toch eens bitter weinig van. Ik zou zeggen communiceer iets duidelijker of zet het in een mooie spotprent, want ik zal vast niet de enige zijn die er weinig van snapt :confused2:
 

DeletedUser80596

Guest
Hier snap ik nou toch eens bitter weinig van. Ik zou zeggen communiceer iets duidelijker of zet het in een mooie spotprent, want ik zal vast niet de enige zijn die er weinig van snapt :confused2:

Ging erom dat hij dat naar de stam leider van 404 stuurt terwijl hij 2 dagen erna daarmee in gevecht is. beetje apart
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ah dat is inderdaad een beetje apart ja, beetje context bij die foto was niet misplaatst denk ik dan :tongue:
 
Reactiescore
972
Ging erom dat hij dat naar de stam leider van 404 stuurt terwijl hij 2 dagen erna daarmee in gevecht is. beetje apart

Dat is niet door iemand verstuurd naar de leider van 404, dat is verkregen via een spion die jullie hadden in een van onze "bevriende" stammen. Fijn dat je het hier op het AF gooit, kan de rest gelijk zien wat een trieste instelling de stam 404 heeft.

Blijft lastig voor beginners om een massa te plannen, maar gelukkig zijn ze goed in massa's doodlopen

Ach, zo faalt er eens wat, zo win je eens wat. Kan nou ook niet zeggen dat jullie zo fantastisch gedeffed hebben met dat hoge ODA van de aanvallers :p
 
Bovenaan