Spotprenten

DeletedUser73696

Guest
Zie je je hier nu eens zo hard verdedigen tegen eigen uitspraken van je. Dat zegt toch al voldoende? Je geloofwaardigheid is ver onder peil wat je zelf hebt veroorzaakt. Ga dan niet mensen bekritiseren op hun leeftijd waarop ze dit spelletje spelen terwijl je op datzelfde online spelletje bekend staat als een leugenaar.


Nah in stamverband (IG) mag ik Mike hoor. Ik snap echter nu wel wat mensen bedoelen met Mike en z'n AF gedrag. :D

Meestal als wordt aangevallen, verdedig je jezelf toch? Verder de mensen die me echt kennen, weten de waarheid. Ik dacht dat jij ook wel zo iemand was, jammer dat je meegaat in de leugens van andere. Aangezien je nu alweer 2 dingen mij probeert aan te smeren, waar niks van klopt. Verder bekritiseer ik inderdaad die mensen, aangezien er op die leeftijd veel belangrijkere dingen te doen zijn in je leven. Als niemand ze het vertelt, zullen ze daar nooit achter komen. Wij zijn allemaal jong en hebben niks beters te doen dan ons doelloos op een spelletje te concentreren. Iedereen weet dat ik gelijk heb, maar ik ben natuurlijk weer de klootzak die het zegt ;)
 

DeletedUser77004

Guest
bedankt. ik besloot me ook maar eens op het forum te vertonen :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mike is noob!
 

DeletedUser73696

Guest
Ze willen me als propaganda kanon, maarja ik kan niet bij iedereen..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Ik hoorde inderdaad al dat Meow een groot poeltje heeft om uit te vissen, maar kwalitatief moet je er toch wel uitspringen kijkende naar de recente rekruten :eek2:
 

Deleted User - 1959223

Guest
Mike xx


[13:06:56] Sven | Liptonia | Dikkop: Ik kan niet inloggen opt af
[13:07:02] Sven | Liptonia | Dikkop: for some reason
[13:07:03 | 13:10:26 bewerkt] Sven | Liptonia | Dikkop: ''Verder heeft Sven genoeg gerommeld in andere mensen hun prive, waar die zelf ook totaal dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen. Dus ga eerst ff janken bij jezelf en kijk dan is wat andere doen.''
[13:07:09] Sven | Liptonia | Dikkop: vraag eens aan mike wat ik gedaan hebd an (rofl)
[13:08:58 | 13:10:31 bewerkt] Sven | Liptonia | Dikkop: ''Verder heeft Sven deze foto ook gewoon rond gestuurd, door meerdere mensen bevestigd.''
[13:09:12] Sven | Liptonia | Dikkop: Zeg hem ook maar direct datk geen foto's rondstuur op tw end at nooit zal doen
[13:09:18] Sven | Liptonia | Dikkop: dus dit is niet waar
[13:09:44 | 13:10:41 bewerkt] Sven | Liptonia | Dikkop: ''Welk verhaal? Dat Sven of Maick iets zei over me moeder en dat ik reageerde; Stel dat mijn moeder dood is, wat dan? Of je vind het normaal dat mensen iemand zijn moeder uitschelden en dat ik daar een reactie opgeef zoals de werkelijkheid kan zijn? Kom anders met nog een onderzocht argument Jona, je moet echt met beters komen.''
[13:10:00] Sven | Liptonia | Dikkop: en zeg hem ook maar direct dat dit niet waar is want dat heb ik ook nooit gedaan, was Maick
 
Reactiescore
1.168
Maick baas.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik ken wel stammen die er uit springen wanneer Mike komt. Dat dan weer wel
 
Bovenaan