Spotprenten

DeletedUser71172

Guest
Blijven altijd grappig! maar jammer genoeg wel schaars, maar goed.. :p
 

DeletedUser75778

Guest
8FNjMK6.gif
 

DeletedUser76132

Guest
geweldig <3.

jamemr dat je er niet iets in had verwerkt dat schildpadden normaliter traag zijn :)
 

DeletedUser75778

Guest
I know, had nog meer ideeën buiten dat maar ik besloot hem simpel te houden. Vandaar ook dat ik squirtle nam in plaats van turtle, zou tegenstrijdig worden dan :p
 

DeletedUser76153

Guest
Ik vind hem echt grappig :p
Is dat niet van zo lays reclame?
 

DeletedUser75778

Guest
Bedankt :D

Ben niet zo handig ermee zoal je ziet aan de tekst enzo :eek:. Maar dat geeft het wel een beetje meer een komisch karakter vind ik :)

Inderdaad! Ik overigens ook niet hoor, maar het idee is gewoon superleuk en als de uitwerking er leip uitziet maakt dat het enkel grappiger :p
 

DeletedUser74005

Guest
I like this one :D

Heb er zelf ook nog eentje. Lekker standaard maar als statement hoort ie toch weer thuis hier zou ik zo denken :)

28rcvvq.jpg

Waarom vliegt duckje er niet uit? Zou een stuk logischer zijn, aangezien hij de enige is, die kan vliegen :D

Overigens hebben Duckje en Poo hier niet veel over te zeggen, maar komt het grootste deel vanuit Innogames.
 
Reactiescore
31
Waarom vliegt duckje er niet uit? Zou een stuk logischer zijn, aangezien hij de enige is, die kan vliegen :D

Overigens hebben Duckje en Poo hier niet veel over te zeggen, maar komt het grootste deel vanuit Innogames.

Als die eend op die pf kan vliegen krijg je 5 euro van me.
Verder mooie spotprent :D
 
Bovenaan