Spotprenten

DeletedUser73696

Guest
Hallo,

ik heb me opgeofferd voor de community om dit Topic aan te maken. Mijn 3000e post gaat speciaal naar W44. In dit topic wordt gespot en gepraat met prenten, dus geen woorden. Als ik toch woorden zie en ze komen niet uit mijn mond of van iemand die ik mag, ga ik klagen bij Duckje :mad:.

Succes met plaatjes maken,

Kusjes. :licht:
 
Reactiescore
3.457
Hallo,

ik heb me opgeofferd voor de community om dit Topic aan te maken. Mijn 3000e post gaat speciaal naar W44. In dit topic wordt gespot en gepraat met prenten, dus geen woorden. Als ik toch woorden zie en ze komen niet uit mijn mond of van iemand die ik mag, ga ik klagen bij Duckje :mad:.

Succes met plaatjes maken,

Kusjes. :licht:

Kusjes :eek:
 
Reactiescore
430
Hallo,

ik heb me opgeofferd voor de community om dit Topic aan te maken. Mijn 3000e post gaat speciaal naar W44. In dit topic wordt gespot en gepraat met prenten, dus geen woorden. Als ik toch woorden zie en ze komen niet uit mijn mond of van iemand die ik mag, ga ik klagen bij Duckje :mad:.

Succes met plaatjes maken,

Kusjes. :licht:

Ga klagen dan! Wie is trouwens die muts op je pf Mike?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15432

Guest
Even wat nieuw leven inblazen, lijkt wel dood hier.

W3AXVwE.png


Dacht dat het best wel ironisch was dat de oprichter van 'PP diefjes' GSsen zit te kopen op de markt :rolleyes:.
 

DeletedUser71172

Guest
uuh dus,..? je hebt altijd kan sdat er pannekoeken beetje blind van hun afklikken en gewoon halen.
 

DeletedUser15432

Guest
uuh dus,..? je hebt altijd kan sdat er pannekoeken beetje blind van hun afklikken en gewoon halen.

Whatever. Als oprichter van een stam die pp wil binnenhalen (en bij mijn weten de wereld dus niet serieus nemen) moet je geen gsen gaan kopen. Maarja who the hell cares zeker?
 
Reactiescore
116
Ja maar hij plaatst dan zo'n offer van 1:1000 terwijl niemand dat doet :eek:.

Wat hield hem tegen om accounts te laten aanmaken door mensen die hij kent en daarmee zo grondstoffen te verhandelen? ;)
 

DeletedUser74396

Guest
te lui om er zelf eentje te maken, maar speciaal voor ruffy :
806f112e97.jpg
 

DeletedUser74005

Guest
Even wat nieuw leven inblazen, lijkt wel dood hier.

W3AXVwE.png


Dacht dat het best wel ironisch was dat de oprichter van 'PP diefjes' GSsen zit te kopen op de markt :rolleyes:.

Dat acc is van Dennis, maar Dennis is gewoon een beetje dom :eek:
 
Bovenaan