Ik kreeg een berisping van Bappos en toen is ie weer verwijderd. Terwijl Poo. m juist terugplaatste #logic
Here you are
Remake van Dutchgangster plaatje op https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192645-Spotprenten/page10
Moest ik nu een foto maken van mijn kaartje en dat in combinatie met jouw 'ik ben goed' posts hier plaatsen zou dat ook een spotprent zijn hoor. Zelfde principeIk mis de spotprent ?
Onder welke noemer wil je het dan scharen?
Moest ik nu een foto maken van mijn kaartje en dat in combinatie met jouw 'ik ben goed' posts hier plaatsen zou dat ook een spotprent zijn hoor. Zelfde principe
Oh juist want FU valt al niet ongeveer 2.5 week aan, niet mijn fout dat jij een verdwijntruc doet. Haha ga jij maar lekker wegrennen Warre, en stop alsjeblieft met je grote mond want 'niemand' neemt je nog serieus als speler. Buiten wat op een belachelijk scriptje te rammen heb je niks gedaan en stel je niks voor.Dat zou inderdaad een spotprent voor jou zijn, waar je meteen aan kan zien dat zo lang ik speelde jij niet eens durfde aanvallen, laat staan dorpen kon edelen en sinds dat ik gestopt ben je het ineens wel doet xD
Oh juist want FU valt al niet ongeveer 2.5 week aan, niet mijn fout dat jij een verdwijntruc doet. Haha ga jij maar lekker wegrennen Warre, en stop alsjeblieft met je grote mond want 'niemand' neemt je nog serieus als speler. Buiten wat op een belachelijk scripte te rammen heb je niks gedaan.
Ja en daar had je uiteindelijk toch geen tijd meer voor? Ill Burattinaio deed ook niet veel meer en toch kon jij de druk niet aan. Edels waren nodig voor andere doeleinden, ik wist wel dat je weinig voorstelde maar dat je al zo vroeg ging rennen had ik nooit verwacht. Oh maar Warre denk je nu echt dat ik mezelf een topspeler vind omdat jij bent gaan rennen? Ik heb al tegenover spelers gestaan die wel 100x zo goed zijn, laat staan dat ik me goed voel over een scriptnerdje dat alleen maar aanvallen spammed.Je valt al 2.5 week het achterland aan ja, met minimaal aantal aanvallen, geen edels etc. Aan 100 aanvallen op 1 dorp btw ook nog Maar voel je vooral goed omdat je nu dorpen kan pakken en door jezelf wijs te maken dat ik ben gaan lopen en dat jij een topspeler bent...
Haha mooi dat je het toch allemaal nog grappig vindt. Er is wel nog plek in onze moraalbrekersstam als je zin hebt?hahahahahahaha jij bent echt grappig
Haha mooi dat je het toch allemaal nog grappig vindt. Er is wel nog plek in onze moraalbrekersstam als je zin hebt?