Spotprenten

DeletedUser67517

Guest
Haha, je blijft grappig :)
Overmacht hebben jullie paar maanden gehad, Faith werd gewoon weggeedeld aan Amen front...
Nu staan we ongeveer gelijk.
DET heeft nooit een overmacht gehad, sterker nog. Amen was 6 keer zo groot als DET toen we de oorlog startten :eek:


Van rekruteren zwijgt faith beter, bijvoorbeeld crowe die eerst even interns pakt en dan gewoon naar Faith gaat :p
Nuja, geloof wat je wilt, ik vind het best leuk :D

Moet ik me verantwoorden over het oude beleid van Faith?
Moet ik daar rekening mee houden om mijn mening te geven? Zelfs wanneer die mening geheel subjectief is?
Dacht het niet
 

DeletedUser67517

Guest
Fuseren met een vijand? Is die vijand jou vijand als het de vijand van je vijand is? Dacht het niet.

Uhhh, Hippo/IT waren vijanden van Faith, Jij zat in Faith en bent gefuseerd met IT.
Amen was ook een BG van IT, en een vijand van Faith. Daar hebben/krijgen jullie nu een BG mee.
Dus ik dacht het wel:rolleyes:
 

DeletedUser73337

Guest
cona het maakt niet uit hoe vaak je het hun uitlegt ze zijn te dom het te begrijpen. ze willen het gewoon niet inzien maar ze weten zelf ook donders goed dat we gelijk hebben. alle acties uit de wereld hebben dat toch al lang bewezen
 

DeletedUser57854

Guest
Wel, als Amen met een vijand gefuseerd heeft, dan heb jij vijanden gerekruteerd.
Want Faith was je BG en recruteerde crowe...-->DET recruteerde crowe, dit is enkel volgens JOUW redenering op vorige pagina hier.

Je argumenten zijn zwak, slaan op niets en zijn niet onderbouwd. Zat ik in faith was ik allang geleaved, knap dat ze het zolang uithielden bij zo'n stel spelers... De spelers aan het Amen front, die dan nog leiders waren/zijn stellen niet al te veel voor. Weinig activiteit, dus kan me moeilijk inbeelden dat ze wel hun stam actief begeleiden.
Leden geven ook enkel goede imput als er een goede sfeer is, goede leiding is.
Daarom draait DET goed, daarom draait Amen goed.

En wij zijn dom, mooi dat je dat denkt. Benieuwd wie het domste zou zijn maar goed. Ik zit in Amen, en zelfs als ik objectief begrijp ik goed dat ze dat deden. hierboven staat waarom.
Moest cona nu eens deftig posten ja, kreeg hij misschien een beetje gelijk, maar nu, echt om te lachen... Amen fuseert met een vijand, hoe kom je erbij...


maar bedankt, ik heb van je geleerd dat DET vijanden recruteert, handig om te weten :D
(enkel volgens vergelijking van cona, in mijn ogen heeft DET dat niet gedaan maarja, volgens cona zelf wel :) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
Uhhh, Hippo/IT waren vijanden van Faith, Jij zat in Faith en bent gefuseerd met IT.
Amen was ook een BG van IT, en een vijand van Faith. Daar hebben/krijgen jullie nu een BG mee.
Dus ik dacht het wel:rolleyes:

Je skipt wel iets, tussen leaven van Faith toen er nog geen gesprekken waren met IT over wat dan ook heeft Faith ons tot vijand benoemd. Dus get lost met je drogredenen.
 

DeletedUser51839

Guest
cona het maakt niet uit hoe vaak je het hun uitlegt ze zijn te dom het te begrijpen. ze willen het gewoon niet inzien maar ze weten zelf ook donders goed dat we gelijk hebben. alle acties uit de wereld hebben dat toch al lang bewezen

Dan vraag ik mij af hoe dom je zelf ook bent? Want jij zag niet in dat dit zou gebeuren terwijl andere het wel zagen aankomen.
 

DeletedUser67517

Guest
Wel, als Amen met een vijand gefuseerd heeft, dan heb jij vijanden gerekruteerd.
Want Faith was je BG en recruteerde crowe...-->DET recruteerde crowe, dit is enkel volgens JOUW redenering op vorige pagina hier.

Je argumenten zijn zwak, slaan op niets en zijn niet onderbouwd. Zat ik in faith was ik allang geleaved, knap dat ze het zolang uithielden bij zo'n stel spelers... De spelers aan het Amen front, die dan nog leiders waren/zijn stellen niet al te veel voor. Weinig activiteit, dus kan me moeilijk inbeelden dat ze wel hun stam actief begeleiden.
Leden geven ook enkel goede imput als er een goede sfeer is, goede leiding is.
Daarom draait DET goed, daarom draait Amen goed.

En wij zijn dom, mooi dat je dat denkt. Benieuwd wie het domste zou zijn maar goed. Ik zit in Amen, en zelfs als ik objectief begrijp ik goed dat ze dat deden. hierboven staat waarom.
Moest cona nu eens deftig posten ja, kreeg hij misschien een beetje gelijk, maar nu, echt om te lachen... Amen fuseert met een vijand, hoe kom je erbij...


maar bedankt, ik heb van je geleerd dat DET vijanden recruteert, handig om te weten :D
(enkel volgens vergelijking van cona, in mijn ogen heeft DET dat niet gedaan maarja, volgens cona zelf wel :) )
DET rekruteerde geen TheCrowe, want er was geen officiële stemming binnen DET, noch dat er DET iets afwist van de rekrutering van TheCrowe destijds.
Dit hebben we ook aangehaald bij de leiding van Faith destijds door te eisen dat DET meer betrokken werd bij rekrutering.
Dus volgende keer eerst maar eens een reactie afwachten voor je begint te schelden op skype.
 

DeletedUser67517

Guest
Je skipt wel iets, tussen leaven van Faith toen er nog geen gesprekken waren met IT over wat dan ook heeft Faith ons tot vijand benoemd. Dus get lost met je drogredenen.

Dan mis jij vast ook de woorden dat Nero gerekruteerd zou worden en er daarom niet met geheel Faith een BG gemaakt kon worden.
Dit wilde de overige Faith. spelers niet.
+ De daarop volgende NAP aanvraag van twee weken die alles zei.
 

DeletedUser51839

Guest
Dan mis jij vast ook de woorden dat Nero gerekruteerd zou worden en er daarom niet met geheel Faith een BG gemaakt kon worden.
Dit wilde de overige Faith. spelers niet.
+ De daarop volgende NAP aanvraag van twee weken die alles zei.

Daarom dat ik doodeerlijk was waarom ik geen Nap wilde, ik vroeg hen slechts Feylennie en Legendare te offeren.

Ok een offer van 7 mil + maar de kwaliteit is toch niet veel soeps. Met alle respect voor Timo maar al heb je skills, als je amper tijd hebt ben je niets ermee.
 

DeletedUser67517

Guest
Daarom dat ik doodeerlijk was waarom ik geen Nap wilde, ik vroeg hen slechts Feylennie en Legendare te offeren.

Ok een offer van 7 mil + maar de kwaliteit is toch niet veel soeps. Met alle respect voor Timo maar al heb je skills, als je amper tijd hebt ben je niets ermee.

Precies, en die offers waren te veel gevraagd. Je offert geen stam-leden op voor een NAP. Dan zoek je andere oplossingen voor die accounts wanneer de kwaliteit of activiteit je niet bevalt. Maar je gaat ze niet opofferen voor een NAP met spelers die toch al bewezen hebben impulsieve acties te hebben.

What's next?
 

DeletedUser51839

Guest
Precies, en die offers waren te veel gevraagd. Je offert geen stam-leden op voor een NAP. Dan zoek je andere oplossingen voor die accounts wanneer de kwaliteit of activiteit je niet bevalt. Maar je gaat ze niet opofferen voor een NAP met spelers die toch al bewezen hebben impulsieve acties te hebben.

What's next?

Waren niet mijn stamleden meer, alsook zie ik graag Legendare vallen aangezien ik weet dat hij mij al wilde stabben.


Maar om dat laatste te beantwoorden,
Waarom antwoord je niet eens op die post die ik gisteren maakte?
Heb werkelijk nog geen enkele Det'r of Faith'r zien reageren op die post.

Nee ze noemen me liever stabber vandaag die het nog altijd niet beseft terwijl ik in die post toegaf dat het idd een stab was??

Know your facts people.
 

DeletedUser67517

Guest
Waren niet mijn stamleden meer, alsook zie ik graag Legendare vallen aangezien ik weet dat hij mij al wilde stabben.


Maar om dat laatste te beantwoorden,
Waarom antwoord je niet eens op die post die ik gisteren maakte?
Heb werkelijk nog geen enkele Det'r of Faith'r zien reageren op die post.

Nee ze noemen me liever stabber vandaag die het nog altijd niet beseft terwijl ik in die post toegaf dat het idd een stab was??

Know your facts people.

Als je zelf toegeeft dat het een stab was, noemen we je toch legitiem een stabber?
En welke post? Heb zoveel posts voorbij zien komen gisteren.
 

DeletedUser51839

Guest
Als je zelf toegeeft dat het een stab was, noemen we je toch legitiem een stabber?
En welke post? Heb zoveel posts voorbij zien komen gisteren.

De enige die je toevallig niet beantwoorde. En ook de enige waar je niet kon overkijken :rolleyes:

Kijk ik kan gerust begrijpen dat jullie met modder willen gooien en ja het is een stab. Maar het is niet dat Faith het zelf niet uitgelokt heeft. Ze hebben ons bij het vertrek meteen als vijandig beschouwt terwijl we gewoon van plan waren met het oosten verder te gaan op IT. Nood brak wet en wij waren genoodzaakt met IT gesprekken te starten, deze vatten onze situatie erg op en hebben een voorstel tot fusie gedaan. Inmiddels heb ik een veel warmer gevoel hier dan ik ooit in Faith heb gehad.

Wat Det probeert is gewoon tevergeefs Faith te redden. Dit zowel op p&p en ingame. Iedereen verwijt mij dat ik zelf niet de leiding nam. Maar aub, tot voor kort was de spot hem juist wie is volgende leider in faith? Tyroncor hahahah??? Denk je dat ik leider wil worden van een stam waar de input van een leider geen effect heef top de output van de stam? Faith is een stam met te veel individu'n. Sommige spelers zoals Liqui hebben altijd een ego gehad maar als puntje bij paaltje komt zoals uJelly stuurt hij wel def ... Dat zijn spelers die stambelang hoger plaatsen dan je denkt.

Dit in tegenstelling tot spelers die je nooit hoort op of naast het forum tenzij ze hulp nodig hebben. Het zijn dan meestal ook deze spelers die nieuwe ideeën etc afwijzen. Wat kan je als leider bereiken in een stam met zo'n mentaliteit? Ik heb al meerdere malen herrie geschopt in Faith , maar met een goede reden. Of een simpele post "Wie speelt nog?" Krijg je een simpele reactie wij zeggen niet veel maar spelen nog en gaan door.

Wat ze er niet bijgezegd hebben was of ze bleven zo verder spelen of dat ze ook eens wat moeite doen.

Tot zover kan ik enkel mijn ongenoegen uiten tegen over de leiders die wat inactief waren. Maar ik heb wel respect dat ze de moeite nog altijd deden ook al niet voluit. Helaas de waarheid kwetst misschien maar als je geen 100% geeft zal je niet winnen en in zo'n stam als Faith is dit het geval. Vandaar dat ik liever deze actie maak dan te moeten toekijken hoe andere het verkloten.



En @ Cona, als je dit leest en je weet niet wat frustratie is, dit is een voobeeld.

En @ Faith, chapeau dit is idd een backstab van ons, maar je kan niet ontkennen dat Faith een doodbloedend stammetjes individuen is. En zo'n stammen wil ik gewoon niet vertegenwoordigen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Gezien de ''positieve'' reacties vanuit Amen een BG te nemen met BlubBlub, en daarmee een kwantitatieve overmacht creëert door hun morele principes overboord te gooien.
Zelfs subjectief gezien een #Factje

Ach man, houd je zelf niet zo voor de gek.
Als Amen niet akkoord was, dan was er al lang iets gebeurd.
Er zijn welgeteld 2 personen, uit een totaal van 26 die bezwaar hebben gemaakt over het voorstel.
De gene die jij gesproken heb doordat je een account deelt, kan er niet mee om gaan. Die andere heeft er zelf helemaal geen last van, maar staat er niet achter -> acceptatie.

Het rommelt niet in Amen, er is geen onenigheid, er is geen ruzie, helemaal niemand overweegt te leaven of over te stappen. Je moet niet zo lullen en blaffen. De mening 1/2 spelers is geen stam. Daarbij is een stam niet afhankelijk van 2 individuen.

DET rekruteerde geen TheCrowe, want er was geen officiële stemming binnen DET, noch dat er DET iets afwist van de rekrutering van TheCrowe destijds.

Hier uit kan ik dus afleiden dat jullie wel eens waren met het rekruteren van 2 andere vijanden; mafkees en hardrockhippo?

Daarbij, mis je nog steeds kapiteins vergelijking.
Amen heeft ook nooit gestemd of we het leuk zouden vinden dat IT bij Rebellion zou gaan.
Want IT is geen Amen, en daarmee vrij om zelf keuzes te maken zonder dat wij continu de controlerende partij zijn. Misschien is dat jou fout wel bij faith, zodanig veel bemoeienis dat er demotivatie optreed omdat er geen sprake meer is van onafhankelijkheid en betrokkenheid.

IT heeft een keuze gemaakt, ik wist daarvan, Amen nauwelijks/niet.
Amen kan best een enquête houden of we het eens of oneens zijn, maar de keuze ligt niet bij ons dus die enquête zou waardeloos zijn. We hebben slechts de keuze of we de bg wilde doorzetten, of niet.


Als jij dus beweerd dat Amen met de vijand fuseert, is dat precies hetzelfde als dat wij zeggen dat DET the crowe heeft gerekruteerd. Valt het kwartje al? of wacht...

cona het maakt niet uit hoe vaak ze het je uitleggen, je bent te dom het te begrijpen.
 

DeletedUser67517

Guest
Ach man, houd je zelf niet zo voor de gek.
Als Amen niet akkoord was, dan was er al lang iets gebeurd.
Er zijn welgeteld 2 personen, uit een totaal van 26 die bezwaar hebben gemaakt over het voorstel.
De gene die jij gesproken heb doordat je een account deelt, kan er niet mee om gaan. Die andere heeft er zelf helemaal geen last van, maar staat er niet achter -> acceptatie.
Unanimiteit is heel belangrijk met zulke beslissingen, daarnaast heb ik wel meer mensen gehoord die er bezwaar tegen hadden :rolleyes:
Maar dat zal natuurlijk ook wel onder het kopje acceptatie vallen bij jou:rolleyes:





Hier uit kan ik dus afleiden dat jullie wel eens waren met het rekruteren van 2 andere vijanden; mafkees en hardrockhippo?
Waaruit kan jij dat afleiden dan, dat vind ik heel erg knap.
Misschien even terug gaan in de geschiedenis, wij hadden toendertijd nog niks te maken met Hippo. En officieel niet eens oorlog met Amen.

Daarbij, mis je nog steeds kapiteins vergelijking.
Amen heeft ook nooit gestemd of we het leuk zouden vinden dat IT bij Rebellion zou gaan.
Want IT is geen Amen, en daarmee vrij om zelf keuzes te maken zonder dat wij continu de controlerende partij zijn.
Tuurlijk Roald, geloof wat je wilt joh.
Je leest toch wat ik hierboven schrijf, IT wilde fuseren met iedereen. Wanneer Faith ja had gezegd tegen de fusie, had je deze reactie dan ook gegeven?
Laat me niet lachen, dit bevestigt weer dat je dingen zegt die enkel jou goed uitkomen. --> Ontbreken van principes.

Misschien is dat jou fout wel bij faith, zodanig veel bemoeienis dat er demotivatie optreed omdat er geen sprake meer is van onafhankelijkheid en betrokkenheid.
Want DET heeft zich heel erg bemoeid met Faith inderdaad, schei toch uit. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Je loopt hier dingen te roeptoeteren zonder enige onderbouwing of kennis ergens vanaf.
Reageer dan niet.

IT heeft een keuze gemaakt, ik wist daarvan, Amen nauwelijks/niet.
Amen kan best een enquête houden of we het eens of oneens zijn, maar de keuze ligt niet bij ons dus die enquête zou waardeloos zijn. We hebben slechts de keuze of we de bg wilde doorzetten, of niet.
Je hebt de keuze de BG door te zetten?
Je hebt het lot in handen of je de backstab ondersteund of niet, en daarmee heb je ook je eigen imago van Amen naar buiten W38 en buiten je stam mee in de hand.

Als jij dus beweerd dat Amen met de vijand fuseert, is dat precies hetzelfde als dat wij zeggen dat DET the crowe heeft gerekruteerd. Valt het kwartje al? of wacht...
Lees post hier boven richting Kapitein haak. Of wacht...
 

DeletedUser51839

Guest
Tuurlijk Roald, geloof wat je wilt joh.
Je leest toch wat ik hierboven schrijf, IT wilde fuseren met iedereen. Wanneer Faith ja had gezegd tegen de fusie, had je deze reactie dan ook gegeven?
Laat me niet lachen, dit bevestigt weer dat je dingen zegt die enkel jou goed uitkomen. --> Ontbreken van principes.

IT wilde met Oost-Faith fuseren, niet geheel Faith.

the Crowe (wie ook anders) en aaronlol zagen dit zitten, dus die backstab zagen ze ook zitten, die zitten nu nog steeds in Faith, moet best genant zijn voor hen ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Unanimiteit is heel belangrijk met zulke beslissingen, daarnaast heb ik wel meer mensen gehoord die er bezwaar tegen hadden :rolleyes:
Maar dat zal natuurlijk ook wel onder het kopje acceptatie vallen bij jou:rolleyes:

Ah ja, jij zult natuurlijk veel meer zicht over Amen hebben dan ik :confused:

Waaruit kan jij dat afleiden dan, dat vind ik heel erg knap.
Misschien even terug gaan in de geschiedenis, wij hadden toendertijd nog niks te maken met Hippo. En officieel niet eens oorlog met Amen.

Houd je niet zo van den domme, of kun je de vergelijking intellectueel gezien niet vatten (frons)
Ook gaat het er helemaal niet om wat jullie verhouding was met hippo. Het gaat erom dat je Amen van iets beschuldigd, waar we 0 invloed op hadden. Precies zoals DET geen invloed had op het feit dat faith, the crowe rekruteerde. Ongeacht waar crowe vandaan komt. Jij beschuldigt amen van het fuseren met een vijand (waar wij geen invloed op hadden) maar als jullie beschuldigd worden voor het rekruteren van the crowe (slechts een voorbeeld) waar jullie ook geen invloed op hadden, is de beschuldiging onterecht...? Jongen toch...


Tuurlijk Roald, geloof wat je wilt joh.
Je leest toch wat ik hierboven schrijf, IT wilde fuseren met iedereen. Wanneer Faith ja had gezegd tegen de fusie, had je deze reactie dan ook gegeven?
Laat me niet lachen, dit bevestigt weer dat je dingen zegt die enkel jou goed uitkomen. --> Ontbreken van principes.

Haha verwijs maar weer naar principes, dan zal ik jou weer even associëren met een miserabel mannetje. Totaal niet relevant om uberhaupt het begrip principes erbij te halen, noch dat je de discussie naar mij als persoon probeert te wenden. Die lage trucjes kennen we al langer, van uitgerekend de enige p&p'er waar ik me meer aan stoor dan aan een knuppeltje als chicago.

Want DET heeft zich heel erg bemoeid met Faith inderdaad, schei toch uit. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Je loopt hier dingen te roeptoeteren zonder enige onderbouwing of kennis ergens vanaf.
Reageer dan niet.

Dan zullen mijn 'nieuwe bondgenoten' zoals jij ze noemt, vast uit hun nek kletsen.
Daarbij heb ik zelf ook wel vernomen waar DET achter zat. Organiseerde jullie niet nagenoeg alle massa's?
Zaten jullie niet op Ujelly, net zoals amen op de frontaccounts zat.. Gaat weg cona :eek:


Je hebt de keuze de BG door te zetten?
Je hebt het lot in handen of je de backstab ondersteund of niet, en daarmee heb je ook je eigen imago van Amen naar buiten W38 en buiten je stam mee in de hand.

Het feit dat je al denkt dat Amen of ik gevoelig zijn voor imago of reputatie is totaal fout.
Het interesseert mij geen reet wat vijanden van mij of Amen vinden. Ik heb mijn doelen gesteld en de manieren waarop ik die wil behalen.

Door zetten als 'we hadden al een bg met IT, dus die word vervolgt'.
Tevens zie ik Blub helemaal niet als backstabbers, net zoals ik de speler die van IT naar FeL ging ook geen backstabber vind. Maar die zal jij ook niet als backstabber zien natuurlijk. Want dat komt niet zo goed uit in deze discussie.

Daarbij is het ook hélémaal niet aan mij om die keuze te maken. Ik heb IT gesteund met haar keuze, en mijn verstand zegt nog altijd dat het de beste keuze was voor IT. En volgens mij heeft IT het hardstikke naar zijn zin en zit ex faith ook weer lekkerder in hun vel. Zie er enkele helemaal opleven. Sterker nog, het was mijn voorstel aan Rebellion om eens met IT te gaan praten, nadat ze mij hadden benaderd voor een babbel. Blame mij gerust, en verlies je respect maar. Want dat had je toch al niet, en gelukkig maar, dan hoef ik ook helemaal niet.


Lees post hier boven richting Kapitein haak. Of wacht...

:eek:

Waar typ ik nou eigenlijk voor, om bij mijzelf het beeld te creëren dat ik een discussie win?
Heb onderhand wel door dat jij slechts alles kunt verdraaien, de hele boel bij elkaar liegt en alles dat krom is recht praat en wanneer het uit komt jezelf voor de domme houd. Op het eerste na, zijn dit geen p&p vaardigheden, maar slechts kenmerken van onkunde.
 
Reactiescore
972
Ah ja, jij zult natuurlijk veel meer zicht over Amen hebben dan ik :confused:



Houd je niet zo van den domme, of kun je de vergelijking intellectueel gezien niet vatten (frons)
Ook gaat het er helemaal niet om wat jullie verhouding was met hippo. Het gaat erom dat je Amen van iets beschuldigd, waar we 0 invloed op hadden. Precies zoals DET geen invloed had op het feit dat faith, the crowe rekruteerde. Ongeacht waar crowe vandaan komt. Jij beschuldigt amen van het fuseren met een vijand (waar wij geen invloed op hadden) maar als jullie beschuldigd worden voor het rekruteren van the crowe (slechts een voorbeeld) waar jullie ook geen invloed op hadden, is de beschuldiging onterecht...? Jongen toch...




Haha verwijs maar weer naar principes, dan zal ik jou weer even associëren met een miserabel mannetje. Totaal niet relevant om uberhaupt het begrip principes erbij te halen, noch dat je de discussie naar mij als persoon probeert te wenden. Die lage trucjes kennen we al langer, van uitgerekend de enige p&p'er waar ik me meer aan stoor dan aan een knuppeltje als chicago.



Dan zullen mijn 'nieuwe bondgenoten' zoals jij ze noemt, vast uit hun nek kletsen.
Daarbij heb ik zelf ook wel vernomen waar DET achter zat. Organiseerde jullie niet nagenoeg alle massa's?
Zaten jullie niet op Ujelly, net zoals amen op de frontaccounts zat.. Gaat weg cona :eek:




Het feit dat je al denkt dat Amen of ik gevoelig zijn voor imago of reputatie is totaal fout.
Het interesseert mij geen reet wat vijanden van mij of Amen vinden. Ik heb mijn doelen gesteld en de manieren waarop ik die wil behalen.

Door zetten als 'we hadden al een bg met IT, dus die word vervolgt'.
Tevens zie ik Blub helemaal niet als backstabbers, net zoals ik de speler die van IT naar FeL ging ook geen backstabber vind. Maar die zal jij ook niet als backstabber zien natuurlijk. Want dat komt niet zo goed uit in deze discussie.

Daarbij is het ook hélémaal niet aan mij om die keuze te maken. Ik heb IT gesteund met haar keuze, en mijn verstand zegt nog altijd dat het de beste keuze was voor IT. En volgens mij heeft IT het hardstikke naar zijn zin en zit ex faith ook weer lekkerder in hun vel. Zie er enkele helemaal opleven. Sterker nog, het was mijn voorstel aan Rebellion om eens met IT te gaan praten, nadat ze mij hadden benaderd voor een babbel. Blame mij gerust, en verlies je respect maar. Want dat had je toch al niet, en gelukkig maar, dan hoef ik ook helemaal niet.




:eek:

Waar typ ik nou eigenlijk voor, om bij mijzelf het beeld te creëren dat ik een discussie win?
Heb onderhand wel door dat jij slechts alles kunt verdraaien, de hele boel bij elkaar liegt en alles dat krom is recht praat en wanneer het uit komt jezelf voor de domme houd. Op het eerste na, zijn dit geen p&p vaardigheden, maar slechts kenmerken van onkunde.

Waarom die dikgedrukte letters? Wil je daarmee overtuigender overkomen? Doe ze alsjeblieft weg, is flink vervelend :eek:
 

DeletedUser59368

Guest
cona het maakt niet uit hoe vaak je het hun uitlegt ze zijn te dom het te begrijpen. ze willen het gewoon niet inzien maar ze weten zelf ook donders goed dat we gelijk hebben. alle acties uit de wereld hebben dat toch al lang bewezen

Het interesseert ons vrij weinig wat jullie ervan vinden en denken.
 
Bovenaan