Spotprenten!

DeletedUser54934

Guest
david-and-goliath-sumos22.jpg
 

DeletedUser54934

Guest
Paint skills! En ja bij sommige had ik geen inspiratie dus heb ik er maar een disco-giraffe of iets wat er op lijkt gemaakt haha.

sintkaart.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ah daar hebben we de grootste faler van w35.

Speel niet op W35 hoor? Help alleen de andere speler mits hij zelf niet online kan komen. Elke middag inloggen om munten te slaan en PM te lezen, noem je dat spelen? xD

Of je bedoelt jezelf want je quote je eigen mislukte trein ook.
Mocht dat het geval zijn hebben je (ex)-co's wel gelijk over je, 'maar zo ben je nou eenmaal'. :rolleyes:

Gelukkig faal jij nooit, misschien dat Zuid langer dan 2 maanden meegaat.
Grappige is dat het wss je laatste optie is. :eek:
 

DeletedUser54934

Guest
Lol, ben benieuwd wat mijn co's dan gezegd hebben, ik merk ook dat je al lekker pp aan het abusen bent waar je zo goed in bent, in 10 minuten een muur van 19 naar 20 helpen?! Hoevaak heb je daarvoor moeten halveren? En lol lol en nog eens lol, owyeah een treintje is doodgelopen! Misschien komt dat omdat je het zelf niet aankon een daarom maar os bent gaan smeken bij EiR? Ik moest trouwens ook keihard lachen om de counterattacks, trouwens we hebben geloof ik 8 dorpen gepakt... Had je geen 1 treintje kunnen snipen... Ik blijf je voor altijd een naab vinden en nee Zuid is geen laatste keuze, ik speelde nieteens toen deze gevormd werd, we hebben nu gewoon de actiefste spelers van Signum bij elkaar en toevallig ook nog degenen waar ik het best mee kon en het meeste contact mee had. Mag ik je erop wijzen dat veel pp verneuken geen echte speelwijze is!?
 

DeletedUser

Guest
Lees bovenstaande, heb nooit zijn VV gedraaid. VV's zijn trouwens niet bevoegd om andermans PP te gebruiken...
 

DeletedUser

Guest
Had al zo'n krakkemikkig antwoord antwoord verwacht, veel blabla maar weinig uitleg of argumenten!

'Lees bovenstaande' moet al voldoende zijn voor een mens met een gemiddeld denkvermogen. Was namelijk vrij duidelijk, noemde namelijk mijn enigste activiteiten op W35 en daar behoord een VV doen niet tussen. Heb de berichtjes doorgestuurd gekregen, waarom en hoe is niet relevant.

Dat je denkt dat je dorpjes van mij pakt is ook lachwekkend. Als je ballen hebt ga je op Inciudud spelen of w/e de naam is. Hoor alleen maar geschreeuw van jou kant, strategisch gezien loop je al maanden te prutsen.

Zal ook niet meer reageren op jou, dus verwacht maar geen antwoord antwoord. Prutser.
 

DeletedUser54934

Guest
'Lees bovenstaande' moet al voldoende zijn voor een mens met een gemiddeld denkvermogen. Was namelijk vrij duidelijk, noemde namelijk mijn enigste activiteiten op W35 en daar behoord een VV doen niet tussen. Heb de berichtjes doorgestuurd gekregen, waarom en hoe is niet relevant.

Dat je denkt dat je dorpjes van mij pakt is ook lachwekkend. Als je ballen hebt ga je op Inciudud spelen of w/e de naam is. Hoor alleen maar geschreeuw van jou kant, strategisch gezien loop je al maanden te prutsen.

Zal ook niet meer reageren op jou, dus verwacht maar geen antwoord antwoord. Prutser.

Je bent uitgeluld man, je hebt geen 'fair' statements dus het is maar beter dat je al die onzin bij je houd.
 

DeletedUser5148

Guest
Speel niet op W35 hoor? Help alleen de andere speler mits hij zelf niet online kan komen. Elke middag inloggen om munten te slaan en PM te lezen, noem je dat spelen? xD

Of je bedoelt jezelf want je quote je eigen mislukte trein ook.
Mocht dat het geval zijn hebben je (ex)-co's wel gelijk over je, 'maar zo ben je nou eenmaal'. :rolleyes:

Gelukkig faal jij nooit, misschien dat Zuid langer dan 2 maanden meegaat.
Grappige is dat het wss je laatste optie is. :eek:

Gelijk zeggen dat je niet speelt en de verantwoordelijkheid zo van je afschuiven is héél gemakkelijk. Poesje draait slecht omwille van jouw ondermaats speelgedrag, be a man en geef het toe dat je geen zin hebt.

'Lees bovenstaande' moet al voldoende zijn voor een mens met een gemiddeld denkvermogen. Was namelijk vrij duidelijk, noemde namelijk mijn enigste activiteiten op W35 en daar behoord een VV doen niet tussen. Heb de berichtjes doorgestuurd gekregen, waarom en hoe is niet relevant.

Dat je denkt dat je dorpjes van mij pakt is ook lachwekkend. Als je ballen hebt ga je op Inciudud spelen of w/e de naam is. Hoor alleen maar geschreeuw van jou kant, strategisch gezien loop je al maanden te prutsen.

Zal ook niet meer reageren op jou, dus verwacht maar geen antwoord antwoord. Prutser.

Gelijk zeggen dat anderen aan het prutsen zijn terwijl jij er zelf niets van bakt. In het verleden heb je me al genegeerd toen ik verwees naar de stam waar Poesje in zit. Want ja, jij bent de meest geniale speler hier op de wereld. Net daarom zit je in je eigen stam met nuubs van 100k.

Hou uw mond en leer argumenteren/zaken toegeven. Het maakt je een meer geloofwaardig persoon Jelle.
 

DeletedUser

Guest
Gelijk zeggen dat je niet speelt en de verantwoordelijkheid zo van je afschuiven is héél gemakkelijk. Poesje draait slecht omwille van jouw ondermaats speelgedrag, be a man en geef het toe dat je geen zin hebt.

Als ik zou spelen zou het account wel ietsjes hoger staan, heb ingelogd zonder actie's te verrichten zodat ik het account netjes achterlaat voor Wonder. Had inderdaad geen zin/tijd de laatste tijd, dus ik had de keuze tussen mijn ondermaatse speelgedrag of op del. gaan.

Want ja, jij bent de meest geniale speler hier op de wereld. Net daarom zit je in je eigen stam met nuubs van 100k.

Liever met een 'nuub' van 100k in de stam dan een nuub van 2000k ;)
Geniaal dat Illy niet door Wuki heen komt en denkt dat ik het ben. tis eigenlijk gewoon een doorsnee speler die veel kleiner is dan nak.

Dat jullie weer over mijn stam beginnen zegt wel voldoende.
EiR was volgens jou een slechte stam en Zuid is garbage, blijft er niets over toch?

Zuid is geen topstam, spelers moeten eerst wat aan hun houding doen.
Waarom hoef ik hopelijk niet uit te leggen;)
 
Bovenaan