DeletedUser54934
Guest
Brand los!
OOh dus dat doe je op de vroege ochtend
Nakhas Gimp-trein heeft minder succes
Nakhas Gimp-trein heeft minder succes
Ah daar hebben we de grootste faler van w35.
Lees bovenstaande, heb nooit zijn VV gedraaid. VV's zijn trouwens niet bevoegd om andermans PP te gebruiken...
Had al zo'n krakkemikkig antwoord antwoord verwacht, veel blabla maar weinig uitleg of argumenten!
'Lees bovenstaande' moet al voldoende zijn voor een mens met een gemiddeld denkvermogen. Was namelijk vrij duidelijk, noemde namelijk mijn enigste activiteiten op W35 en daar behoord een VV doen niet tussen. Heb de berichtjes doorgestuurd gekregen, waarom en hoe is niet relevant.
Dat je denkt dat je dorpjes van mij pakt is ook lachwekkend. Als je ballen hebt ga je op Inciudud spelen of w/e de naam is. Hoor alleen maar geschreeuw van jou kant, strategisch gezien loop je al maanden te prutsen.
Zal ook niet meer reageren op jou, dus verwacht maar geen antwoord antwoord. Prutser.
Speel niet op W35 hoor? Help alleen de andere speler mits hij zelf niet online kan komen. Elke middag inloggen om munten te slaan en PM te lezen, noem je dat spelen? xD
Of je bedoelt jezelf want je quote je eigen mislukte trein ook.
Mocht dat het geval zijn hebben je (ex)-co's wel gelijk over je, 'maar zo ben je nou eenmaal'.
Gelukkig faal jij nooit, misschien dat Zuid langer dan 2 maanden meegaat.
Grappige is dat het wss je laatste optie is.
'Lees bovenstaande' moet al voldoende zijn voor een mens met een gemiddeld denkvermogen. Was namelijk vrij duidelijk, noemde namelijk mijn enigste activiteiten op W35 en daar behoord een VV doen niet tussen. Heb de berichtjes doorgestuurd gekregen, waarom en hoe is niet relevant.
Dat je denkt dat je dorpjes van mij pakt is ook lachwekkend. Als je ballen hebt ga je op Inciudud spelen of w/e de naam is. Hoor alleen maar geschreeuw van jou kant, strategisch gezien loop je al maanden te prutsen.
Zal ook niet meer reageren op jou, dus verwacht maar geen antwoord antwoord. Prutser.
Gelijk zeggen dat je niet speelt en de verantwoordelijkheid zo van je afschuiven is héél gemakkelijk. Poesje draait slecht omwille van jouw ondermaats speelgedrag, be a man en geef het toe dat je geen zin hebt.
Want ja, jij bent de meest geniale speler hier op de wereld. Net daarom zit je in je eigen stam met nuubs van 100k.