Spotprenten

DeletedUser

Guest
qq4c9j.jpg

Deze is grappig, of het waar is weet ik niet.
 

DeletedUser

Guest
W27 bijvoorbeeld (NIMT) :p
W26 ook op NIMT
Classic op Azaria Da Zaeres

maar dit gaat alleen over Korinthiane Barane. aangezien dat de enige is waarvan ik weet dat die daar speelt :p

Doet er niet toe toch? Stats zeggen nooit alles. ;)
Ik zou slechts een speler goed willen noemen als ik het zelf ervaren heb door er tegen gestreden te hebben. Verhalen, statistieken, dat soort dingen, leuk, maar de echte vergelijking met de ander valt niet te maken. Je weet nooit hoe makkelijk of moeilijk spelers aan bepaalde dorpen komen of hoe goed ze het nou echt uitvoeren tot je het zelf ondervindt.
 

DeletedUser

Guest
Doet er niet toe toch? Stats zeggen nooit alles. ;)
Ik zou slechts een speler goed willen noemen als ik het zelf ervaren heb door er tegen gestreden te hebben. Verhalen, statistieken, dat soort dingen, leuk, maar de echte vergelijking met de ander valt niet te maken. Je weet nooit hoe makkelijk of moeilijk spelers aan bepaalde dorpen komen of hoe goed ze het nou echt uitvoeren tot je het zelf ondervindt.

Wist niet tot er mensen op dit forum zaten die het zo slim bekeken :D
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig zijn er weinig mensen op het forum die het net zo dom benaderen als jij

Dankje voor je mening, ik hecht er enorm veel waarde aan. De tijd die je hier doorbrengt had je al in je account kunnen steken, want het is duidelijk nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dankje voor je mening, ik hecht er enorm veel waarde aan. De tijd die je hier doorbrengt had je al in je account kunnen steken, want het is duidelijk nodig.

Om over jouw beredenering nog maar te zwijgen:eek:
 

DeletedUser

Guest
haha die is wel goed ja :D, die zie je echt heel veel geniaal plaatje.
 

DeletedUser

Guest
301fpxy.jpg

eerste meme ooit, so don't judge :p
ik wil alleen meer memes zien, kan geen genoeg krijgen :D
hopelijk heb ik dit topic weer een beetje actief gekregen (A)

oefening baart kunst? :rolleyes:
1z70fug.jpg

2ebhn38.jpg

2cog77d.jpg

2mhtu77.jpg

:D
e3prm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
lol:D
 
Bovenaan