Spotprenten wereld 5

DeletedUser

Guest
Oke ik kwam deze tegen en wou het ook hier even laten zien dat hij gewoon geweldig is:D

|DT| 4 Life!!!!!!:bijl::bijl::bijl::bijl:!!!!!

ruikertje.jpg




Mvg marcomarra:bijl::bijl::bijl:
Wereld 5 !!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22635

Guest
1) Er bestaat al een toppic voor.
2) Zwakke poging.

Slotje?
 

DeletedUser

Guest
haha nick leuk dat je heb er op hebt gezet

Mocht iemand van koekje hem lezen vergeet mij niet als je iemand aanvalt, ik word altijd vergeten :mad::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1) Er bestaat al een toppic voor.
2) Zwakke poging.

Slotje?

1) als ik goed heb is het spotprenten topic er niet meer? ;)
2) inderdaad, alleen |DT|'ers kunnen erom lachen, post het dan maar op jullie eigen forum.
 

DeletedUser28001

Guest
Hahaha :D

Mooi getekend :p

en.. owja... en vergeet ook mij niet dan he..,
Want Luttie.., ik krijg ook maar niks binnen van oekje.. keokje.. of.. wat is het nu.. :D:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17653

Guest
Kijk wat we kunnen als stam, ik ben nog maar enkele dagen terug in |DT| en het is hier één en al festijn! Hup met de feestjes :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha :D

Mooi getekend :p

en.. owja... en vergeet ook mij niet dan he..,
Luttie.. ik krijg ook maar niks binnen van oekje.. keokje.. of.. wat is het nu.. :D:p

ik weet het niet meer ik ben nu al een tijd bezig met TW en ben nog nooit echt langdurig aangevallen :eek:
komaan jongens ik weet dat het beter kan :rolleyes::eek:

luttie
 

DeletedUser28001

Guest
haha :D

Kom.. dan gaan we maar gewoon naar elkaar sturen,
want als kokje.. kekje.. of oekje het niet doet :p:p
 

DeletedUser

Guest
Er is al een topic voor jonges. Plaats dat dan toch daar, en open er geen nieuw topic voor. Deze wordt dan uiteindelijk toch gesloten.

Ik zie niet echt de "spot" ervan in. De pic zelf is niet grappig omdat er geen enkele verwijzing met het woord "ruikertje" is. Gewoon een jongetje die droevig is/weent.
 

DeletedUser

Guest
Er is al een topic voor jonges. Plaats dat dan toch daar, en open er geen nieuw topic voor. Deze wordt dan uiteindelijk toch gesloten.

Ik zie niet echt de "spot" ervan in. De pic zelf is niet grappig omdat er geen enkele verwijzing met het woord "ruikertje" is. Gewoon een jongetje die droevig is/weent.

En waar is dat desbetreffende topic dan???
 

DeletedUser

Guest
Hmm..

Inderdaad die is verwijderd.
My apologies.
Normaal worden topics zoals spotprenten niet verwijderd.

Minpuntje voor de mod's. :)
 

DeletedUser

Guest

|DT|

haha,

De teken kunsten van nick!

|DT|

haha nick leuk dat je heb er op hebt gezet

Mocht iemand van koekje hem lezen vergeet mij niet als je iemand aanvalt, ik word altijd vergeten :mad::rolleyes:

|DT|

Hahaha :D

Mooi getekend :p

en.. owja... en vergeet ook mij niet dan he..,
Want Luttie.., ik krijg ook maar niks binnen van oekje.. keokje.. of.. wat is het nu.. :D:p

|DT|

Kijk wat we kunnen als stam, ik ben nog maar enkele dagen terug in |DT| en het is hier één en al festijn! Hup met de feestjes :)

|DT|

Haha lol @ spotprent.
Echt schitterend nick! :p

|DT|

Haha keep thinking mate;)

Ik zou je ogen maar wat wijder opendoen, mate.
 
Bovenaan