Spotprenten competitie 1 - W72

Reactiescore
2.477
IMG_20200425_234749.jpg
 

Bijlagen

  • Snapchat-1368881257.jpg
    Snapchat-1368881257.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 3
Reactiescore
805
Goh als we eens puntenverschil gaan vergelijken tussen de 2 stammen snap ik niet dat Globe het steeds een geweldige prestatie vind om een offensief van motr! te stoppen. Dat hoort een gegeven standaard te zijn, een minimum ? :rolleyes2:
Jezelf altijd niet naar beneden praten om een goede uitgangspositie te hebben in een gesprek, vorige week waren jullie nog de onderschatte stam en nu ga je weer over punten beginnen? ;)
 
Reactiescore
301
Goh als we eens puntenverschil gaan vergelijken tussen de 2 stammen snap ik niet dat Globe het steeds een geweldige prestatie vind om een offensief van motr! te stoppen. Dat hoort een gegeven standaard te zijn, een minimum ? :rolleyes2:

Punten doen er niet toe want je doet letterlijk 25u na repu een massa. Eerst lach je dat recaps dom zijn en daarna kan je nog niet eens groene edels NA de clear timen ipv ervoor (niet jij persoonlijk maar wel motr), zot er 3 minuten tussen clear en edels,... . De massa was gewoon slecht uitgevoerd en dat kan/mag gezegd worden. Geef er je eigen draai aan wat je wilt. Als het een goede massa was, had ik het ook toegegeven. Echter was dat deze keer zeker niet het geval.

Tot slot recappen we alles behalve 'alles'. Dat bewijst onze rang 1 als verdediger wel. Xoxo
 
Reactiescore
225
Jezelf altijd niet naar beneden praten om een goede uitgangspositie te hebben in een gesprek, vorige week waren jullie nog de onderschatte stam en nu ga je weer over punten beginnen? ;)

sorry maat ik snap je punt niet xD
ik mag toch lullen wat ik wil over hoe en wat maar realiteit veranderd er niet door? Ben geen reality bender :tongue:

Punten doen er niet toe want je doet letterlijk 25u na repu een massa. Eerst lach je dat recaps dom zijn en daarna kan je nog niet eens groene edels NA de clear timen ipv ervoor (niet jij persoonlijk maar wel motr), zot er 3 minuten tussen clear en edels,... . De massa was gewoon slecht uitgevoerd en dat kan/mag gezegd worden. Geef er je eigen draai aan wat je wilt. Als het een goede massa was, had ik het ook toegegeven. Echter was dat deze keer zeker niet het geval.

Tot slot recappen we alles behalve 'alles'. Dat bewijst onze rang 1 als verdediger wel. Xoxo

Ik ga ff vocab nazi spelen en zeggen dat een paar aanvallen sturen niet bepaald een 'massa' is :engel:
 
Reactiescore
301
sorry maat ik snap je punt niet xD
ik mag toch lullen wat ik wil over hoe en wat maar realiteit veranderd er niet door? Ben geen reality bender :tongue:



Ik ga ff vocab nazi spelen en zeggen dat een paar aanvallen sturen niet bepaald een 'massa' is :engel:

meer dan 8 treinen en 4+ verschillende spelers? Iedereen zijn opvatting ;)
 
Reactiescore
225
meer dan 8 treinen en 4+ verschillende spelers? Iedereen zijn opvatting ;)

8 treinen kan 1 acc zelfs sturen en 4 verschillende spelers is niet zo gek als alle dorpen van die 4 spelers bij elkaar opgeteld amper anderhalf x meer is dan de verdedigende speler’s aantal dorpen.
Massa noem ik toch grotere aantallen bij. Dit was gewoon een “aanval” :)
 
Reactiescore
306
Predec kreeg er tussen de 15-20 van ons alleen ;)
Wel niet bepaald met doel effectief te edelen ;)
 
Reactiescore
301
Het zorgt er wel voor dat heel ons front aangevallen werd ipv maar een deel waardoor je zeker anders moet deffen. We frobten namelijk met 4 spelers. Het aantal edels maakt imo niet zo veel uit imo. Eerder aantal aanvallen. Maar goed, iedereen zijn mening, laten we maar zeggen. ;) Doet niets af aan de absurd s6lechte timings tho dus van mij mag je je punt hebben :)
 
Bovenaan