Spotprenten Battle W13 vs. W14

DeletedUser

Guest
hou gewoon je bek

BEUNHAAS, dat stond er op de stipjes. En ja dat ben jij :D
En nee ik hou me bek niet, ik kan tenminste (redelijk) normaal doen en ga niet zo lame staan posten als jij..

Wat doe jij de hele dag? Haten?
De hele dag alle youtube filmpjes afgaan en overal ''thumbs down'' aanklikken en posten ''This sucks/dit zuigt''?
Of plaats je liever:

jullie leven is echt kut als jullie dit grappig vinden

Zoek een leven kerel.. of wat zonlicht.. mis dat je daar wat vrolijker van word.

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
BEUNHAAS, dat stond er op de stipjes. En ja dat ben jij :D
En nee ik hou me bek niet, ik kan tenminste (redelijk) normaal doen en ga niet zo lame staan posten als jij..

Wat doe jij de hele dag? Haten?
De hele dag alle youtube filmpjes afgaan en overal ''thumbs down'' aanklikken en posten ''This sucks/dit zuigt''?
Of plaats je liever:



Zoek een leven kerel.. of wat zonlicht.. mis dat je daar wat vrolijker van word.

Greetz, Bas

het probleem is dat jij een tekort aan zonlicht hebt als je dit zo serieus neemt :p
 

DeletedUser

Guest
Perdox,

Wil je alstublieft normaal gaan reageren..
Iedereen heeft toch een leven? Anders kun je dit niet spelen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Beste lezers,

Morgen komt er een nominatie topic om hieruit uitendelijk 5 spotprenten over te houden.. Daarna kan er genomineerd worden!

Met vriendelijke groeten,

Carlo Rizzi
Reporter van dienst.
 

DeletedUser

Guest
Oke, ik was niet helemaal eerlijk, ik wist ook wie de jury was.
Bij deze de correcte afbeelding:)

cartoon%252520idols%252520paus.jpg
 

DeletedUser

Guest
Laatste voor deze topic:)
Succes en mag de beste wereld 14 WINNEN:)

images.jpg
 

DeletedUser14549

Guest
je hebt alleen een beetje een paar namen erbij gezet :eek: knap hoor:eek:



en die slaat nergens op, dat wij dan zouden ontploffen :p

1. Dat is inderdaad knap, dan zie je maar weer eens dat er niet veel nodig is om jullie voor schut te zetten.

2. we laten een tijdbom achter op W13. Verstopt in een van de bosjes of dorpjes die zich er bevinden.
Te laat uitgeschakeld = BOEM

de tijd tikt weg...

tik tak tik tak tik tak
 

DeletedUser

Guest
1. Dat is inderdaad knap, dan zie je maar weer eens dat er niet veel nodig is om jullie voor schut te zetten.

2. we laten een tijdbom achter op W13. Verstopt in een van de bosjes of dorpjes die zich er bevinden.
Te laat uitgeschakeld = BOEM

de tijd tikt weg...

tik tak tik tak tik tak

Behalve dan dat we met zo'n belachelijke prent die iedereen kan maken en die over iedereen gemaakt kan worden niet voor schut worden gezet:rolleyes:

Oke, nog ééntje dan:)

727.jpg

Rofl, geweldig :D:D:D

OK, ik snap echt NIETS van jullie humor :p
 
Bovenaan