(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser77113

Guest
phpNray9h.gif

Een schaakspel kan ook snel over zijn, is het daarom dan ook minder leuk?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416

DeletedUser69389

Guest
Of zoals die ene keer een oud leider van NEO een fusie voorstel naar Chess deed om de makkelijkste winst ooit te behalen?
Is nooit concreet geworden, ook niet qua namen, en het betrof dan ook een plan met vrijwel geen rugdekking. Het zou juist een uitdaging geweest zijn. Meer dan de huidige stammen.

Ook kwam het idee niet direct van mijzelf vandaan.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
en is het nooit bij enig neo-lid aangekaart ^^
 
Reactiescore
3.586
Het was jouw idee Martijn, niet enkelingen uit Chess en NEO. Dat het nooit concreet geworden is, lag aan het niet openstaan van andere voor jouw idee.

Jason haalde om te lachen aan te fuseren en jij ging daar serieus op in en bekeek wat mogelijk was bij Chess om dat ook werkelijk te gaan doen. Dit deed je zonder NEO er wat van wist, Chess weigert je ideeën en het houdt op.

Ik ieder geval was het wel jouw intentie dus kritiek geven op NEO is gewoon erg goedkoop als het uit jouw mond komt.
 

DeletedUser79447

Guest
Het was jouw idee Martijn, niet enkelingen uit Chess en NEO. Dat het nooit concreet geworden is, lag aan het niet openstaan van andere voor jouw idee.

Jason haalde om te lachen aan te fuseren en jij ging daar serieus op in en bekeek wat mogelijk was bij Chess om dat ook werkelijk te gaan doen. Dit deed je zonder NEO er wat van wist, Chess weigert je ideeën en het houdt op.

Ik ieder geval was het wel jouw intentie dus kritiek geven op NEO is gewoon erg goedkoop als het uit jouw mond komt.

Amen
 

DeletedUser69389

Guest
Het was jouw idee Martijn, niet enkelingen uit Chess en NEO. Dat het nooit concreet geworden is, lag aan het niet openstaan van andere voor jouw idee.

Jason haalde om te lachen aan te fuseren en jij ging daar serieus op in en bekeek wat mogelijk was bij Chess om dat ook werkelijk te gaan doen. Dit deed je zonder NEO er wat van wist, Chess weigert je ideeën en het houdt op.

Ik ieder geval was het wel jouw intentie dus kritiek geven op NEO is gewoon erg goedkoop als het uit jouw mond komt.
Bla bla bla. Erg veel woorden voor erg veel onzin. Klopt weinig van.
 

DeletedUser79447

Guest
Bla bla bla. Erg veel woorden voor erg veel onzin. Klopt weinig van.

Je weet zelf dat he klopt.

Jij bent de enige persoon samen met mij dir van de plannen wist. Ik was in de skype aanwezig maar heb het gesprek niet meegevoerd. Alle ideeën kwamen uit jouw ideeën voor. Nadat dat faalde zocht je een uitweg om te quiten ol Plato en ben je nog dieper gezakt door overal leugens te verspreiden over NEO en mijzelf.

Martijn, je bent een rat en dat weet iedereen onderhand wel.
 

DeletedUser69389

Guest
Je weet zelf dat he klopt.

Jij bent de enige persoon samen met mij dir van de plannen wist. Ik was in de skype aanwezig maar heb het gesprek niet meegevoerd. Alle ideeën kwamen uit jouw ideeën voor. Nadat dat faalde zocht je een uitweg om te quiten ol Plato en ben je nog dieper gezakt door overal leugens te verspreiden over NEO en mijzelf.

Martijn, je bent een rat en dat weet iedereen onderhand wel.
Het idee kwam niet uit mijn idee voort als het niet mijn idee in het beginsel was. Daarnaast doe je maar een aanname dat niemand buiten ons ervan af wist. Tevens is het ook nooit concreet geworden in een voorstel met edellijnen en dergelijke. Dus het is nogal een idioot punt om te maken.

Ik zocht niet naar een uitweg, maar ik ontving informatie die mij niet aanstond over het gebruik van ziektes in scheldpartijen o.a.. Iets wat ik heb verafschuwd en zal blijven verafschuwen al zou de Paus dat nog doen. Je ware aard kwam ook wel naar boven toen Daan kenbaar maakte niet meer op PoP te willen spelen... Er is een reden dat na ons niemand het meer heeft kunnen opbrengen om op PoP te blijven spelen....

Welke leugens? Het is toch waar dat er contact is/was met TBN? Het is toch waar dat N.E.O weigert op te treden tegen stabs van hun eigen leden?
 
Bovenaan