Spot je prent W59

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tof dit!

En niet zo zuur zeg @Unidentified Black Male., ik had gewoon ongeveer het zelfde beoogd.

2rcwdpg.jpg
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nadat ik even mijn middagdutje gepakt heb en de boze gedachtes weer zen heb gemaakt, toch nog eens langs de prent gegleden en daar 'Underground Tactics' als comite zien staan die ik eerder glad niet heb gezien,

Mijn zure reacties mag je nu negeren, prent is geslaagd. x)

Sorry Martijn xoxo
 

DeletedUser78975

Guest
Haha ge-wel-dig dit! Beste topic contest tot nu toe, met afstand. Blijf ze insturen dames en heren! Als ik tijd heb zal ik eens kijken of ik wat in elkaar kan knutselen.

Edit: Martijn waarom heb je jouw reactie op de prent van Roald weer verwijderd? Dat maakte zijn prent helemaal compleet. :sad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Haha ge-wel-dig dit! Beste topic contest tot nu toe, met afstand. Blijf ze insturen dames en heren! Als ik tijd heb zal ik eens kijken of ik wat in elkaar kan knutselen.

Edit: Martijn waarom heb je jouw reactie op de prent van Roald weer verwijderd? Dat maakte zijn prent helemaal compleet. :sad:
Ik heb niets gepost en verwijderd. Voor de rest ben ik het met je eens.
 

DeletedUser78972

Guest
Hahah wat een bazen contest,
Graag zie ik hier een vervolg van na de 24e.

Uiteraard zal ik ook is een poging wagen.
 
Reactiescore
603
Het is niet de bedoeling dat jullie enkel een meme nemen en er wat tekst op plakken, al vind ik dat jullie wel het plezier erin hebben om aan dit contest mee te doen.
Ik zou graag wat meer uitgewerkte spotprentjes zien :)
 

DeletedUser78825

Guest
Het is niet de bedoeling dat jullie enkel een meme nemen en er wat tekst op plakken, al vind ik dat jullie wel het plezier erin hebben om aan dit contest mee te doen.
Ik zou graag wat meer uitgewerkte spotprentjes zien :)

Sommige ideeën voor spotprenten sluiten zich nu eenmaal beter aan bij een bestaande meme. Ook beschikt niet iedereen over de nodige grafische kwaliteiten die nodig zijn om iets meer te tekenen dan een stick figure in Paint :(
 
Bovenaan