Splitsing =IRB=

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18653

Guest
Einde =IRB=

Het einde van =IRB= is gekomen.

Ik zal het even in het kort uitleggen.
We waren zoals sommige als wisten in oorlog met cervix.
Door deze oorlog is de sweer in de stam nogal saai.

Daardoor zijn er een aantal leden weggegaan waardoor er meerdere volgden.
Het heeft niets te maken met de oorlog maar het ging puur om die sweer.
 

DeletedUser13822

Guest
wat een spelling :eek:

en nu is uitleg van een (ex)leider
 

DeletedUser

Guest
wel heel erg jammer hoor, dat het zo moest lopen.

EDIT: waar zullen de leden heen gaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5435

Guest
feyie dit klopt niet, het had helemaal niks met cervix te maken. ze hebben wat extra aan het licht gebracht meer niet.

zal nog wel iets volgen.
 
Reactiescore
28
meestal zijn zo'n zaken alleen maar de druppel die een emmer die al heel lang vol was, deed overlopen. ik wacht vol ongeduld op een deftige mededeling, want deze was kwalitatief toch niet echt om vingers en duimen bij af te likken he ;)
 

DeletedUser

Guest
De sfeer was niet goed.. Boeie? In borg is er geen sfeer, ook geen sweer trouwens;)
 

DeletedUser571

Guest
Hier namens ORC een korte verklaring voor de ontwikkelingen binnen =IRB=.

Een aantal spelers was ontevreden over het aantal inactieve spelers, onbekwame spelers en vv-en binnen =IRB= en hebben besloten hun geluk buiten =IRB= te zoeken. De stam was de laatste maanden te log en werd gedragen door te weinig spelers.

De "oorlog" met Cervix bewees ten overvloede dat activiteit een must is.

Binnen nu en een paar weken zal het geheel wel weer settelen en zullen we zien hoe de nieuwe verhoudingen liggen.

Ondertussen wil ik namens ORC al mij oudstamgenoten bedanken voor een fijne tijd en ze een succesvol vervolg wensen op deze prachtige globe.

Groet,

Tool
 

DeletedUser4045

Guest
Ong. zelfde probleem als met CdM toen.

Teveel inactieve acc's.
 

DeletedUser7533

Guest
Ong. zelfde probleem als met CdM toen.

Teveel inactieve acc's.


waren wij toen niet gewoon bang, en bezweken onder de druk van iedereen die ons aanviel?
in iedergeval succes met de nieuwe stammen.
 

DeletedUser4045

Guest
waren wij toen niet gewoon bang, en bezweken onder de druk van iedereen die ons aanviel?
in iedergeval succes met de nieuwe stammen.

Ollie, dat was intern! (...)! Ons verhaal naar buiten zouden we voor altijd houden op de inactievelingen, verrader :mad:

Namens Lytho ook succes
 

DeletedUser13822

Guest
succes aan de stammen!

de toekomst zal duidelijk maken hoe het verder kan en zal gaan
 

DeletedUser

Guest
srry jongens 1 topic hierover is genoeg. Daarentegen ik het nut wel zag van beiden, heb ik ze samengevoegd.
 

DeletedUser

Guest
Grappig dit. CdM bezweek onder de oorlog en was verslagen. IRB krijgt na 1,5 jaar eindelijk eens wat tegenstand en splitst vanwege de slechte sweer...?? :rolleyes:

Ik vind de uitleg van Tool iets plausibeler. Geef gewoon toe dat je veel inactieve maar ook slechte accounts in de stam hebt. In tijden van tegenstand wordt dit pas echt duidelijk. IRB was kennelijk niet zo stabiel als zij zich deed voorkomen en niet opgewassen om alleen al tegen 1 top 10 stam te vechten... (stiekem even een verwijzing naar CdM dat 6 maanden lang tegen 4 top 10 stammen streed en nog in het voordeel stond ook, maar wij waren verslagen, IRB niet...).

Ik wens in ieder geval de overgebleven stammen veel succes. Waarvan ik inschat dat ORC, de stam van Tool, de sterkste stam van de 2 zal worden. Dat hoop ik tenminste voor hem. Is één van de weinige actieve IRB spelers waar ik een hoge pet van op heb.
 

DeletedUser

Guest
flashfire zei:
jongen je weet niet eens wat we precies van plan zijn.... wacht nou maar een tijdje....
Laat me raden, jullie worden geassimileerd door B0RG...?!
 

DeletedUser

Guest
Feyie zei:
Daardoor zijn er een aantal leden weggegaan waardoor er meerdere volgden.
Het heeft niets te maken met de oorlog maar het ging puur om die sweer.

TW weekblad d.d. 5-1-2009 zei:
Het streven naar die nummer 1 plek is altijd al geweest en daarom is =IRB= ook vastbesloten deze plek zo lang mogelijk vast te houden. Echter zijn zij ook van plan om de komende tijd heel wat oorlogen uit te gaan vechten. Dat is ook een van de ambities waarmee de stam is opgericht. Zonder een goede instelling kom je immers nergens. =IRB= is een rustige stam die graag op de achtergrond werkt en langzaam doch gestaag groeit. Zonder veel heisa. Gewoon als underdog. Volgens de stamleden is =IRB= een grote gezellige groep met veel toffe gasten.

Wat klopt hier niet? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan