Spion Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69700

Guest
Hoe, was dit niet echt dan :confused: ? Die kei grote speler beloofde me nieuwe dorpjes :O
 

DeletedUser

Guest
De enige reden van deze hele actie is om te laten zien hoe wij binnen de stam omgaan met alle negativiteit die we plots krijgen hier op het AF.

De pm's die rond zijn gestuurd zijn echt 1 miljoen % sarcastisch net zoals dit forum topic.

En we krijgen echt zoveel serieuze reacties terug, met van die antwoorden waar je denkt "jeetje" zoals:

Je mag je bij deze mededeling schamen, vooral om het feit dat je jezelf de wereld ziet winnen op nummer 1 door te internen.
De term 'Smerig' ben jij hoofdzaak in, jij bent degene die andere heb lopen opjagen om ook te gaan internen wat deze hele wereld heeft ruineerd, hier laat ik het bij.


En dat allemaal door een humor post.

Het wordt tijd dat iedereen eens in gaat zien dat het maar een spel is, want humor is totaal niet te vinden.

En even serieus we hebben al één iemand moeten afwijzen, wij doen niet aan spionnen. Maar dit is toch wel grappig


''Wij krijgen ook eens kritiek van iemand, boehoe''
-Global Knowledge

Als jij eens wist (dat weet je toch eigenlijk wel?) hoeveel negativiteit wij vanuit jullie en Retro hebben moeten slikken zonder daarbij zulke vreemde acties voor op te hebben hoeven zetten. Als je geen commentaar aan kan dan denk ik dat je daar beter even aan moet gaan werken.

Dat je nu terug in je schulpje kruipt dat je geen spionnen gebruikt vind ik ook behoorlijk vreemd. Ik geloof er niets van dat iemand zich aanmeldde, toch niet van ons. Ik vertrouw iedereen hier 100% en denk dat ze bij Pugna ook niks te klagen hebben. Zo wel; laat ons maar weten wat die reactie was dan ;). Tevens, als ik er nu ooit achter kom dat jullie wel gebruik maken van spionnen dan weet je dat je ook bestempeld zal worden als leugenaar. Die optie sluit je nu dus voor jezelf en [.R!.] helemaal uit, zonder overleg binnen de stam!

Wat ook grappig is, is dat in de PM gewoon toegegeven wordt dat men in [.R!.] ontevreden is, nog zoiets.

Nou ja, er is hier blijkbaar niet lang genoeg over nagedacht, dat blijkt wel.
 
Reactiescore
7.944
''Wij krijgen ook eens kritiek van iemand, boehoe''
-Global Knowledge


Als jij eens wist (dat weet je toch eigenlijk wel?) hoeveel negativiteit wij vanuit jullie en Retro hebben moeten slikken zonder daarbij zulke vreemde acties voor op te hebben hoeven zetten. Als je geen commentaar aan kan dan denk ik dat je daar beter even aan moet gaan werken.

Ik vind een geflopte massa heel wat anders dan werken met spionnen, jij niet?

Dat je nu terug in je schulpje kruipt dat je geen spionnen gebruikt vind ik ook behoorlijk vreemd. Ik geloof er niets van dat iemand zich aanmeldde, toch niet van ons. Ik vertrouw iedereen hier 100% en denk dat ze bij Pugna ook niks te klagen hebben. Zo wel; laat ons maar weten wat die reactie was dan ;).

U vraagt wij leveren:

Beste

Ik denk er over na maar ik ben zeker niet zeker.
Ik ben het niet altijd eens met de speelwijze van **** en zeker niet die van een andere stam. Maar ach..

Tevens, als ik er nu ooit achter kom dat jullie wel gebruik maken van spionnen dan weet je dat je ook bestempeld zal worden als leugenaar. Die optie sluit je nu dus voor jezelf en [.R!.] helemaal uit, zonder overleg binnen de stam!

Ik heb in mijn tw carrière nog nooit gebruik gemaakt van zulke praktijken, en zal dit ook nooit doen.

Wat ook grappig is, is dat in de PM gewoon toegegeven wordt dat men in [.R!.] ontevreden is, nog zoiets.

Nou ja, er is hier blijkbaar niet lang genoeg over nagedacht, dat blijkt wel.


sarcasm_detector.jpg

Echt snap je nou serieus niet dat die gehele pm sarcastische was van Stoned monkeys? Is dat nou echt zo moeilijk?
Want als je dat niet ziet, dan heeft van ons 2en iemand niet lang genoeg nagedacht, en dat ben ik in deze kwestie niet.

...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
''En nu zijn we te bang voor nog meer negatieve kritiek dus trekken we ons zogenaamd terug maar rekruteren we toch nog spionnen met deze mededeling!''
- Global Knowledge
 

DeletedUser

Guest
Is helemaal correct!

Ja precies, terwijl je nog zei van niet, wat een hypocrisie en wat een leugens. Ik vind jou geen goede vervanging als representatief figuur van [.R!.].

Jullie hebben wel veel mensen op het AF gebracht, wel 23 lezers, veel meer dan bij de andere wereld-fora. Mijn complimenten daar voor ;).
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben wel veel mensen op het AF gebracht, wel 23 lezers, veel meer dan bij de andere wereld-fora. Mijn complimenten daar voor ;).

Hoeveel mensen hebben momenteel dan wel niet een kleine plasser :D
 

DeletedUser

Guest
Heb in mijn hele tw-carrière nog nooit zo een mededeling gezien van een leider... Ik vrees dat met het vertrek van Teveron het laatste beetje waardigheid uit die stam is weggevloeid...

Ook al kan dit bedoeld zijn als een grapje, het is toch een serieus verwijt..
En daarbij kan je via valse beloften toch 'per ongeluk' aan een spion geraken... Want inderdaad zoals jij zegt zijn er naïeve tw-spelers die bereid zijn info te geven in ruil voor 'uw bescherming en gratis dorpen'..
Bewijst nog maar eens dat R! onverdiend rang 1 staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.944
Ja precies, terwijl je nog zei van niet, wat een hypocrisie en wat een leugens. Ik vind jou geen goede vervanging als representatief figuur van [.R!.].

Jullie hebben wel veel mensen op het AF gebracht, wel 23 lezers, veel meer dan bij de andere wereld-fora. Mijn complimenten daar voor ;).

Ik zal hier maar eens even uitgebreid op gaan reageren.

In het begin van de wereld hadden wij als stammen (Retro. en wij) Kritiek op jullie hier op het forum, gezien jullie flop massa. Propaganda mag je voeren lijkt me, jij zei net dat jullie er niet zo veel op zijn ingegaan. Dat is prima dat mag.

Nu wij negatieve kritiek op ons krijgen, en dat er aan het licht komt dat wij "spionnen" binnen onze kringen hebben. dan gaan wij niet stil in een hoekje zitten wenen, althans ik niet. Nee dan gaan we iets terug doen.

Ik heb samen overleg gedaan en dit leek ons wel een leuke oplossing, gezien jullie zogenaamd beiden met spionnen moesten werken leek het ons wel leuk om ook in die trend mee te gaan.

Daarom zagen de meesten ook sarcastische pm's binnen komen van Stoned, en hebben wij besloten een forum topic te openen. Want zeg nou zelf het forum hier op w33 is wel een beetje dood hoor. Juist door spionage en dit soort dingen is er wat leven in de brouwerij.

Maar nu hetgeen wat ik zo leuk vind. Ik krijg van beide stammen te horen dat we instabiel zijn, mensen geven info weg omdat ze het niet meer prettig vinden om bij de stam te horen en volgens jullie allemaal info weggeven. Maar wat zie ik nu, dat bij sommige spelers van beide stammen precies hetzelfde is. En dat vind ik nou zo jammer hea, ons beschuldigen terwijl het net zo gaat bij je eigen stammen.
En voordat je het vraagt, nee ik ga geen namen noemen want dat zouden jullie ook niet doen.

En eerder gaf TOTR dat we achterbaks spelen door een bb dorp te edelen in pugna's cluster, en dat terwijl ze het zelf al eerder deden.

Hypocriet ten top als je het mij vraagt.

En elke reactie die hierkomt van dat dit sneu en zielig is tot nu toe afkomstig van een DRIVE of Pugna lid.

Nog even voor de duidelijkheid want lezen is hier soms moeilijk: Met deze actie zoeken wij geen spionnen!

Heb in mijn hele tw-carrière nog nooit zo een mededeling gezien van een leider... Ik vrees dat met het vertrek van Teveron het laatste beetje waardigheid uit die stam is weggevloeid...

Ook al kan dit bedoeld zijn als een grapje, het is toch een serieus verwijt..
En daarbij kan je via valse beloften toch 'per ongeluk' aan een spion geraken... Want inderdaad zoals jij zegt zijn er naïeve tw-spelers die bereid zijn info te geven in ruil voor 'uw bescherming en gratis dorpen'..
Bewijst nog maar eens dat R! onverdiend rang 1 staat.

Zoals ik al tegen Roboro heb gezegd is dat we met een actie zoals dit totaal niet de intentie hebben om aan een spion te komen, volgens jou eigen stamlid doen jullie het zelf. Dus als jullie spionnen hebben staan jullie dan ook onverdiend rang 5? Of is het dan wel legitiem? Want die logica kan ik niet geheel begrijpen.

En als er dan spelers in de stam zitten die naïeve tw-spelers is dat dan niet een slechte recruit? Want als jullie dat ons verwijten (of in die trend) dan hebben jullie er zelf ook last van.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik zal hier maar eens even uitgebreid op gaan reageren.

In het begin van de wereld hadden wij als stammen (Retro. en wij) Kritiek op jullie hier op het forum, gezien jullie flop massa. Propaganda mag je voeren lijkt me, jij zei net dat jullie er niet zo veel op zijn ingegaan. Dat is prima dat mag.

Nu wij negatieve kritiek op ons krijgen, en dat er aan het licht komt dat wij "spionnen" binnen onze kringen hebben. dan gaan wij niet stil in een hoekje zitten wenen, althans ik niet. Nee dan gaan we iets terug doen.

Ik heb samen overleg gedaan en dit leek ons wel een leuke oplossing, gezien jullie zogenaamd beiden met spionnen moesten werken leek het ons wel leuk om ook in die trend mee te gaan.

Daarom zagen de meesten ook sarcastische pm's binnen komen van Stoned, en hebben wij besloten een forum topic te openen. Want zeg nou zelf het forum hier op w33 is wel een beetje dood hoor. Juist door spionage en dit soort dingen is er wat leven in de brouwerij.

Maar nu hetgeen wat ik zo leuk vind. Ik krijg van beide stammen te horen dat we instabiel zijn, mensen geven info weg omdat ze het niet meer prettig vinden om bij de stam te horen en volgens jullie allemaal info weggeven. Maar wat zie ik nu, dat bij sommige spelers van beide stammen precies hetzelfde is. En dat vind ik nou zo jammer hea, ons beschuldigen terwijl het net zo gaat bij je eigen stammen.
En voordat je het vraagt, nee ik ga geen namen noemen want dat zouden jullie ook niet doen.

En eerder gaf TOTR dat we achterbaks spelen door een bb dorp te edelen in pugna's cluster, en dat terwijl ze het zelf al eerder deden.

Hypocriet ten top als je het mij vraagt.

En elke reactie die hierkomt van dat dit sneu en zielig is tot nu toe afkomstig van een DRIVE of Pugna lid.

Nog even voor de duidelijkheid want lezen is hier soms moeilijk: Met deze actie zoeken wij geen spionnen!



Zoals ik al tegen Roboro heb gezegd is dat we met een actie zoals dit totaal niet de intentie hebben om aan een spion te komen, volgens jou eigen stamlid doen jullie het zelf. Dus als jullie spionnen hebben staan jullie dan ook onverdiend rang 5? Of is het dan wel legitiem? Want die logica kan ik niet geheel begrijpen.

Dat kan inderdaad een manier zijn om iets terug te doen na de kritiek. Ik vraag me echter af hoelang hier over nagedacht is, want dit lijkt me nou niet de briljante oplossing om iets terug te doen. Ik denk dat jullie geloofwaardigheid en/of 'status' hier niet door zal verbeteren. Nu hoor ik je al zeggen dat je dat ook niet wilt, maar dat ter zijde. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je als leider een dergelijke actie zou toestaan. Ik begrijp dat er sarcasme in het spel is, maar toch vind ik het neigen naar een wanhoopsactie om de aandacht bij jullie weg te krijgen.

De sarcasme kon ik er wel in vinden en ik kon de 'grap' er ook wel in zien, maar ik twijfel of de intentie die jullie hadden is uitgekomen in het resultaat.
 
Reactiescore
7.944
Dat kan inderdaad een manier zijn om iets terug te doen na de kritiek. Ik vraag me echter af hoelang hier over nagedacht is, want dit lijkt me nou niet de briljante oplossing om iets terug te doen. Ik denk dat jullie geloofwaardigheid en/of 'status' hier niet door zal verbeteren. Nu hoor ik je al zeggen dat je dat ook niet wilt, maar dat ter zijde. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je als leider een dergelijke actie zou toestaan. Ik begrijp dat er sarcasme in het spel is, maar toch vind ik het neigen naar een wanhoopsactie om de aandacht bij jullie weg te krijgen.

De sarcasme kon ik er wel in vinden en ik kon de 'grap' er ook wel in zien, maar ik twijfel of de intentie die jullie hadden is uitgekomen in het resultaat.

Dat wij nou eens iets anders doen dan zoals het altijd gaat is dat dan automatisch slecht? Het komt in een keer onverwacht en mensen kijken raar op. Waarom zo'n Pm nou onze geloofwaardigheid naar beneden halen? Want dat is één van de punten die ik niet begrijp, de Pm is in mijn optiek zo geschreven dat het sarcasme er van af druipt, en als er wordt gereageerd dan zal er nog meer sarcasme van afdruipen.

Tis alleen wel jammer dat mensen hier de humor niet van inzien. En dat geloof dat sommige spelers tribalwars meer zien dan alleen Tribalwars, en dat is is in mijn optiek zonde. Deze wereld is al serieus genoeg, soms is iets anders ook wel eens leuk.

En als je twijfelt aan onze intentie dan mag dat gerust, hoe vaak ik het ook herhalen wil. Sommige mensen willen gewoon zien wat ze zien willen.
 

DeletedUser

Guest
Dat wij nou eens iets anders doen dan zoals het altijd gaat is dat dan automatisch slecht (1)? Het komt in een keer onverwacht en mensen kijken raar op. Waarom zo'n Pm nou onze geloofwaardigheid naar beneden halen? Want dat is één van de punten die ik niet begrijp, de Pm is in mijn optiek zo geschreven dat het sarcasme er van af druipt, en als er wordt gereageerd dan zal er nog meer sarcasme van afdruipen.

Tis alleen wel jammer dat mensen hier de humor niet van inzien. En dat geloof dat sommige spelers tribalwars meer zien dan alleen Tribalwars, en dat is is in mijn optiek zonde. Deze wereld is al serieus genoeg, soms is iets anders ook wel eens leuk.

En als je twijfelt aan onze intentie dan mag dat gerust, hoe vaak ik het ook herhalen wil. Sommige mensen willen gewoon zien wat ze zien willen. (2)

1.
Slecht heb je mij nooit horen zeggen. Ik noem het liever wat goedkoop en ik twijfel aan de effectiviteit ervan.


2.
Jij hebt in een eerder bericht lichtelijk je intentie toegelicht:
Nu wij negatieve kritiek op ons krijgen, en dat er aan het licht komt dat wij "spionnen" binnen onze kringen hebben. dan gaan wij niet stil in een hoekje zitten wenen, althans ik niet. Nee dan gaan we iets terug doen.

Als ik dit lees, ga ik er vanuit dat jullie 'intentie' is om iets terug te doen nav de kritieken. Ik vraag me dan op mijn beurt af of dit de kritieken ontkracht. Ik ben namelijk van mening dat dit de kritieken alleen maar versterkt.

Dan kan je vervolgens zeggen dat het allemaal 'sarcastisch' was, maar dat zou betekenen dat je jezelf tegenspreekt met de quote hierboven. Want ik vind het raar dat jij een '1 miljoen % sarcastisch bericht' vergelijkt met 'iets terug doen nav de kritieken'.
 

DeletedUser66164

Guest
Jullie hebben echt problemen :)

Maar leuk dat [.R!.] weer actief is op het forum!
Weliswaar op een ridicule en belachelijke wijze maar dat neem ik jullie niet kwalijk want daar kunnen jullie natuurlijk niet aan doen ;)
 
Reactiescore
7.944
1.
Slecht heb je mij nooit horen zeggen. Ik noem het liever wat goedkoop en ik twijfel aan de effectiviteit ervan.


2.
Jij hebt in een eerder bericht lichtelijk je intentie toegelicht:


Als ik dit lees, ga ik er vanuit dat jullie 'intentie' is om iets terug te doen nav de kritieken. Ik vraag me dan op mijn beurt af of dit de kritieken ontkracht. Ik ben namelijk van mening dat dit de kritieken alleen maar versterkt.

Dan kan je vervolgens zeggen dat het allemaal 'sarcastisch' was, maar dat zou betekenen dat je jezelf tegenspreekt met de quote hierboven. Want ik vind het raar dat jij een '1 miljoen % sarcastisch bericht' vergelijkt met 'iets terug doen nav de kritieken'.

1: Je moet het anders zien denk ik, het is meer een vraag naar jou toe gericht. Dat dit een tegen de normale gang ingaat hoeft niet perse slecht te zijn. Normaal is het zo dat één stam kritiek heeft op een ander en die gaan dan in verweer. Tis weer eens wat anders.

2: Kritiek het " mondelinge of schriftelijk uiting dat je iets niet goed vindt " Het is mij de laatste tijd opgevallen dat elke handeling die wij als stam doen, elk besluit dat wij doen niet goed word gevonden door 2 stammen (onze vijand, hoe toepasselijk eigenlijk) waarom zou ik de kritiek van deze 2 stammen willen veranderen op ons? Waarom zou willen proberen de mening van onze vijand te willen aanpassen? Ik zie daar het nut niet van in, het is erg leuk wat sommige spelers van ons denken maar als er dan reacties komen dat we sluw en achterbaks zijn, terwijl de stam in kwestie het zelf ook doet. Dan ga ik er natuurlijk niet meer aan beginnen, ik verbaas me er over dat het dan zelf niet eens word ingezien maar enfin.

En wij vinden het als stam ook wel eens leuk om een grapje uit te halen, om te laten zien dat degenen die de beschuldigingen maken net zo zijn. Ik vind het daarom niet dat we de kritiek proberen te veranderen maar dat het meer als ogen openend moet worden gezien.

Immers Roboro heeft al toegegeven helemaal geen spionnen te hebben :D

Jullie hebben echt problemen :)

Maar leuk dat [.R!.] weer actief is op het forum!
Weliswaar op een ridicule en belachelijke wijze maar dat neem ik jullie niet kwalijk want daar kunnen jullie natuurlijk niet aan doen ;)

Goede argumentatie!
 

DeletedUser71618

Guest
Jullie hebben echt problemen :)

Maar leuk dat [.R!.] weer actief is op het forum!
Weliswaar op een ridicule en belachelijke wijze maar dat neem ik jullie niet kwalijk want daar kunnen jullie natuurlijk niet aan doen ;)

Top reactie hoor. De laatste dagen heb ik meer het gevoel dat jij op ridicule wijze (dat is trouwens hetzelfde als belachelijke, mocht je straks weer een tautologie willen plaatsen) je 'mening' aan het uiten bent. Welke dan direct door jou als een representatie van de werkelijkheid geplaatst wordt.

Maar ik snap het hoor, daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan