Spelversie 7.2 Discussietopic

Reactiescore
2.491
1 laatste vraag daarover dan,
Denk jij dat het enig nut gaat hebben om je tegen deze update te verzetten (als hij al komt), of gaat Innogames haar zin doordrukken?
want we weten allemaal dat de stem van een CM tov Innogames soms te wensen overlaat

Jij (en anderen) hebben weinig idee van hoe het er intern InnoGames aan toe gaat. Er wordt geluisterd naar onze stem. Op basis daarvan kunnen ideeën en concepten geschrapt, aangepast of niet ingevoerd worden op bepaalde communities. Echter moet er ook naar het financiële aspect gekeken worden en behoud InnoGames daarin de uiteindelijke beslissing.

In plaats van te klagen omtrent wat mogelijk ooit komen zou kunnen we er echter wel constructief over praten. Ik aanvaard graag ideeën hoe we de tribalwars community financieel draaiende kunnen houden. Indien mogelijk ook uitvoerbaar door community-management (cq: geen kosten aan verbonden).

Echter zie ik dit graag in een nieuw topic.
 

DeletedUser

Guest
Dan hier maar posten, sorry dat ik een verkeerde tred had aangemaakt,

Jij (en anderen) hebben weinig idee van hoe het er intern InnoGames aan toe gaat. Er wordt geluisterd naar onze stem. Op basis daarvan kunnen ideeën en concepten geschrapt, aangepast of niet ingevoerd worden op bepaalde communities. Echter moet er ook naar het financiële aspect gekeken worden en behoud InnoGames daarin de uiteindelijke beslissing.

In plaats van te klagen omtrent wat mogelijk ooit komen zou kunnen we er echter wel constructief over praten. Ik aanvaard graag ideeën hoe we de tribalwars community financieel draaiende kunnen houden. Indien mogelijk ook uitvoerbaar door community-management (cq: geen kosten aan verbonden).

Echter zie ik dit graag in een nieuw topic.

Ik begrijp jou en de makers van dit spel volkomen daar gaat het mij niet om.
Wilde enkel aankaarten dat ze TW zo dat wij dat kennen omzeep gaan helpen, kan begrijpen dat ze het voor lief nemen dat de 'oude garde' het niet begrijpen gaat en misschien wel het spel laten voor dat het is. Tevens zullen ze met verlies kampen van oude spelers maar er weer nieuwe voor terug krijgen dat zal de insteek zijn lijkt mij. Gelijk aan oude spelers staat de tijd die ze tot dus ver in dit spel gestoken hebben ze deze niet zomaar opgaan geven, dus tja....

Maar als je nieuwe spelers wilt werven voor een spel wat er al is is het dan niet wat krom om dit TW aan te gaan passen op een nieuwe doelgroep?
De reden waarom ik dit spel speel en niet een PS of een Xbox game is dat hier overleg bij nodig is en een nauwe samenwerking om alles tot een succes te gaan brengen. Weet dat dit bestaan blijft maar het is anders dan voor heen, de spanning gaat er wat van af en dat steekt mij het meest in dit alles.

groeten Sake,
 

DeletedUser

Guest
Probleem met beta-forum is dat niet veel mensen dat lezen vind ik. :)
 

DeletedUser

Guest
@Duckje,

Heb nog eens lopen denken wat je aanhaalde in je post hier boven, deze slaat kant nog wal voor ons als spelers.

Wij spelen TW voor het spel en de uitvoering waar voor wij op dat moment hebben gekozen bij aanvang.
Een up-date is enkel goed als het het spel beter speelbaar maakt, tot 7.1 was ik zeer content enkel die van 7.2 (en de komende 7.3), Ben ik inno-games geheel kwijt aan het worden welke kant zij uit willen gaan. Je kan wel posten of screen shots gaan verwijderen en zeggen dat het allemaal bespreekbaar is maar dat hebben jullie ook met AM gedaan en wij hebben (voor nu) een uitgeklede verzie er van. Zo zal het ook wel gaan met versie 7.3 en daarna het geleidelijk gaan door voeren tot doel inno. Je haalde ook nog aan dat wij als spelers met een oplossing moesten/kunnen gaan zoeken om inno meer geld in het laatje te laten stromen, vind je dat zelf ook niet wat scheef....?

Wij als spelers hoeven geen druk van de tekorten van inno op te gaan vangen, wil best wat meer PA betalen maar verziek het spel nu niet zo als wij dat nu kennen.
Je kan een 'yuppen' wereld gaan maken mij best, maar steek deze handel niet in elke wereld. Edel halvering is al een probleem om dat te gaan regelen (wereld gaat hier door vlotter gespeeld zijn) Daar kun je ook winsten op boeken. Zo beginnen er meer spelers op nieuwe werelden en dat brengt meer PA mee lijkt mij.

Tot slot,
Eerder werd werd alles verboden dat 'auto ging' nu met AM kan dat wel en overschrijven ze hun eigen regels. Weet dat het een keuze is en dat ieder daar vrij in is om daar in mee te gaan.
Snap best dat er geld in het laatje moet komen, maar laten we eerlijk zijn. Dit is een Text Based Game, hoeveel reacties als ik wel niet krijg van mijn vrienden die het gewoon niet snappen dat ik zo'n spel speel als TW. Het merendeel haakt al af bij de graffix en dat ze geen echte aanvallen zien (zo als bij medieval), na uitleg wat er dan wel zeer leuk aan is snappen ze mij beter maar willen niet spelen. Als jullie deze mensen willen binnen halen door deze up-dates gaan jullie dat nooit trekken met dit spel wat jullie ook gaan aanpassen....

Veel liefs Sake,
 

DeletedUser

Guest
vol komen gelijk sake :D
als jullie nieuwe dingens wille uitproberen doe dit dan op een nieuwe wereld zoals de Am en de nieuwe versie's:mad:
 

DeletedUser31802

Guest
Ik vind persoonlijk dat updates moeten voorgelegd worden ana leden voordat het geinstalleerd wordt, we krijgen nu allemaal van die rotzooi hier.
Ik kan melden dat nadat ik dit voordroeg aan mijn stammen er al verscheidene zeggen als dit komt stop ik en met ons vele.
Er zijn zoals ik lees plannen om een spel te ontwikkelen in Worldwar 1 style.
Omdat veel mensen al die updates van de laatste tijd rotzooi vinden.
Innogmaes moet niet alleen geldwolven zijn, maar ook denken aan hun spelers, want zonder hen krijge
n ze toch niks en dat die aziaten en misschien duitsers het gebruiken oke, maar wij in BE en NL niet.
Ik denk persoonlijk als ik het al zo op het AF zie en de reacties op 19 en 23 dat TW Nl dan maar kan gaan sluiten we krimpen al enorm in ledenaantal en dit zal alleen maar meer worden als al die stomme updates gaan komen.
Mochten jullie info willen kan altijd PM sturen.:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind persoonlijk dat updates moeten voorgelegd worden ana leden voordat het geinstalleerd wordt, we krijgen nu allemaal van die rotzooi hier.
Ik kan melden dat nadat ik dit voordroeg aan mijn stammen er al verscheidene zeggen als dit komt stop ik en met ons vele.
Er zijn zoals ik lees plannen om een spel te ontwikkelen in Worldwar 1 style.
Omdat veel mensen al die updates van de laatste tijd rotzooi vinden.
Innogmaes moet niet alleen geldwolven zijn, maar ook denken aan hun spelers, want zonder hen krijge
n ze toch niks en dat die aziaten en misschien duitsers het gebruiken oke, maar wij in BE en NL niet.
Ik denk persoonlijk als ik het al zo op het AF zie en de reacties op 19 en 23 dat TW Nl dan maar kan gaan sluiten we krimpen al enorm in ledenaantal en dit zal alleen maar meer worden als al die stomme updates gaan komen.
Mochten jullie info willen kan altijd PM sturen.:mad:

Zelfde soort game als tw? Zo ja, kan je dan pm'en ofzo met info over dat project, ik zou graag willen meedoen en weet er veel vanaf :)
Tevens ook gewoon interesse ;)
 

DeletedUser51938

Guest
Ik negeer deze post al een tijdje omdat ik er vanuit ging dat het gespam was .. niets te doen ff .. kijk toch ...

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Ik wens je bijzonder veel succes met het afhouden van die boot Duckje .. anders heb je iig ruimte zat voor passagiers. Als dit op lopende werelden ingevoerd wordt gaat mijn account op delete, en ik zal nooit starten op een wereld waar het ingevoerd wordt.

De AM gaf mensen met weinig tijd een optie niet hopeloos te verzuipen in grote accounts .. deze optie valt op geen enkele manier te verkopen zonder het als spelvoordeel kopen te bestempelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het wel leuk al die veranderingen.
Dan blijft het spel toch een beetje leuk.

m.v.g, Ricardoispro Wereld 22 & 23
 

DeletedUser51938

Guest
Ik ben helemaal vóór veranderingen ... totdat die via premium voordelen opleveren waar je zonder premium niet tegenop kan.
 

DeletedUser

Guest
Ben het eens met d.o.a.!
Updates zijn leuk behalve als het spel zoals er was weerhoudt. Dus als het te duur wordt en er meer gaat over wie het meeste geld heeft, inplaats van de beste tactiek.

Ik ben daarom ook tegen die update, als die er komt
 

DeletedUser23694

Guest
Ik vindt het wel leuk al die veranderingen.
Dan blijft het spel toch een beetje leuk.

m.v.g, Ricardoispro Wereld 22 & 23

Waarschijnlijk vind jij het lekker om 910 pa per maand aan jouw accountje te betalen om alle features te hebben, die ze tegen betaling willen gaan aanbieden (bouwtijdhalvering niet meegeteld). Als deze update door zal gaan. Wat ik wel verwacht, want waarom hebben ze 'em anders even op de beta gehad ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk vind jij het lekker om 910 pa per maand aan jouw accountje te betalen om alle features te hebben, die ze tegen betaling willen gaan aanbieden (bouwtijdhalvering niet meegeteld). Als deze update door zal gaan. Wat ik wel verwacht, want waarom hebben ze 'em anders even op de beta gehad ;)

Als ze het doorvoeren verliezen ze veel spelers zoals anderen ook al zeggen.
Dan gaan mijn stam en ik een eigen spel maken :), zoals opkikker xxx al zei
 

DeletedUser23694

Guest
Als jullie dat doen, pm mij dan. Ik ben altijd geïnteresseerd in een nieuw, spannend, strategisch spel :)
 

DeletedUser

Guest
Als jullie dat doen, pm mij dan. Ik ben altijd geïnteresseerd in een nieuw, spannend, strategisch spel :)

Op w23 kun je mij ook contacteren onder deze naam. Dan kun je ook nog op de hoogte gebleven worden!
Of via opkikker xxx xd
 

DeletedUser

Guest
InGame Chat
-We hebben de mogelijkheid tot een InGame chat toegevoegd aan het spel. Maar we zullen deze nog niet overal activeren. Eerst zullen we enkele testen doen op bepaalde werelden en het daarna stap voor stap activeren. Wij zullen het laten weten wanneer het voor jouw wereld geactiveerd zal worden.

Hoever staat het met die InGame chat? ;)
 

DeletedUser21830

Guest
Die ingame chat zit ik helemaal niet op te wachten. Dan kun je helemaal geen gedachtes meer uiten....... Je kan altijd gecontroleerd worden. skype msn geeft je iig nog vrijheid van gedachten wisselen. Bij TW chat ben ik bang dat het dan weer tegen je gebruikt gaat worden.
 
Bovenaan