Spelletje waarde van spelers.

DeletedUser68047

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? You Mad?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? You Mad?, PeliPalace
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Stop Doing That
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? You Mad?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Lord Sharow 1 (ervaring mee:p)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Xicor.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Time
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Lord Sharow 1 (Heeft me optimaal leren deffen:p)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Stop Doing That, You Mad? (kan ik altijd steun van verwachten)
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Redelijk veel.. Ze weten het zelf wel;)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? You Mad?, NoInterruption
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) NiceToMeetYou, Lord Sharow 1
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Stop Doing that, PeliPalace, You Mad? (Top Team!)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Dat weet hij zelf;)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
18. Wie is er de beste leider? Meerdere voorkeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Exercito Queroso
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Exercito Queroso
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Exercito Queroso
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?Exercito Queroso
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? qua persoon zou ik echt niet naast scrumhalfman willen liggen

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? srumhalfman
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? geen idee mijn verwachting was dat Exercito Queroso tot de top zou uitgroeien maar dies op delete
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? speel niet meer kan ik geen antwoord op geven
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Lord Sharow 1 Nee
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Stop Doing That, You Mad? Exercito Queroso
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Redelijk veel.. Ze weten het zelf wel
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Geen idee
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Exercito Queroso
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) You Mad? al weet ik niet hoeveel os die heeft gekregen
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Dat weet hij zelf
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Niet
18. Wie is er de beste leider? Meerdere voorkeuren.
 

DeletedUser60039

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Exercito Queroso
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Exercito Queroso
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Exercito Queroso
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?Exercito Queroso
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? qua persoon zou ik echt niet naast scrumhalfman willen liggen

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? srumhalfman
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? geen idee mijn verwachting was dat Exercito Queroso tot de top zou uitgroeien maar dies op delete
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? speel niet meer kan ik geen antwoord op geven
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Lord Sharow 1 Nee
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Stop Doing That, You Mad? Exercito Queroso
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Redelijk veel.. Ze weten het zelf wel
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Geen idee
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Exercito Queroso
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) You Mad? al weet ik niet hoeveel os die heeft gekregen
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Dat weet hij zelf
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Niet
18. Wie is er de beste leider? Meerdere voorkeuren.


Zoveel os heb ik niet gekregen. :)
mss van 4-5pelers, en zelf altijd aanvullen enzo.

Maarjah, ik weet wanneer ik altijd massa's krijg, daarom is het handig ;)
Dan kan ik zo een beetje schatten op welke dorpen, en indien nodig van me eigen defence anvullen en zelf stacken.
Is handig als ik ergens anders aanvallen krijg, dorpen die niet gestackt zijn dan kan ik het zzelf lekker stacken. :)
 

DeletedUser61042

Guest
Zoveel os heb ik niet gekregen. :)
mss van 4-5pelers, en zelf altijd aanvullen enzo.

Maarjah, ik weet wanneer ik altijd massa's krijg, daarom is het handig ;)
Dan kan ik zo een beetje schatten op welke dorpen, en indien nodig van me eigen defence anvullen en zelf stacken.
Is handig als ik ergens anders aanvallen krijg, dorpen die niet gestackt zijn dan kan ik het zzelf lekker stacken. :)

Door spionage neem ik dan aan?
 
Bovenaan