Spelletje waarde van spelers.

DeletedUser60039

Guest
Vul he lijstje in :)

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
18. Wie is er de beste leider?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60039

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Pelipalace
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Lander, Thomas, zijn pro deffers :D
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel KWAST
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? KWAST ik vertrouw me maatjes voor de 100%
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Lander, :D, hij heeft goede skills
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Paar spelers van Cervix, is net als internen :D
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? DORUS-van Doorwerth
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ik zou me w28 niet kunnen voorstellen zonder KWAST
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Kushuh, bedankt daaroor mate :)
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Peipalace, stam zou niet draaien voor de 100% zonder hem
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Lander
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Lord Sharow 1, hij is net zoals ik, wegbashen die handel ;)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)Haze. mooi de massa gedaan makker
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Heel de stam Cervix
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Heel de stam, als ze wat vragen sta ik altijd klaar :)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
18. Wie is er de beste leider? Pelipalace
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? You Mad?, DORUS-van Doorwerth, TheBarnacle
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Xicor., You Mad?, DORUS-van Doorwerth
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Te veel om op te sommen :)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Volledig KWAST :p
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Michel-03
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Stop Doing That, Invision, DORUS-van Doorwerth, NiceToMeetYou
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Xicor.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Liever stamloos dan.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? /
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler NiceToMeetYou
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? DORUS-van Doorwerth, .Haze
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? You Mad?, NiceToMeetYou
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Invision, You mad?, Stop Doing That
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Spelers die Thenlownager en *mier* edelden
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? /
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? /
18. Wie is er de beste leider? You mad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Dutchprozz

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
THebarnacle,melle3,Degree

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Dutchprozz,eyedubbah

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Wereldspeler

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
N.V.T tot nu toe!

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
You mad,MRsorry

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
pelipalace

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
=NG= betekend alles voor me!

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Melle3

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
teveel :D!

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Degree..

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Dutchprozz,eyedubbah,thebarnacle

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Degree!

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Killerjv (hij is nu wel zijn dorpen kwijt..)

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Melle3 en Degree

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
N.V.T

18. Wie is er de beste leider?
Degree!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
positief :)

vondt knap hoe je reageerde op massa aanval tijdje terug mijn complimenten daar voor.
 

DeletedUser

Guest
graag gedaan :)!
dit forum is best leuk zo deed vroeger niks mee alleen met de stam maar nu krijg je meer teweten :D!
 

DeletedUser63804

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? radiation
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? lord schadow, vv die het al zolang trekt op mattias tannhauser = pelipalace
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? s.inc
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? rex rector en happyniss
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? heel de stam noob
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? the barnacle , mr sorry
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? mr sorry , bloyce , eventueel .haze
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? S.inc
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? def Noobs , zodat ik nog aanvallender ga spelen
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? op kwast konden we destijds niet rekenen tegen cervix... Ook al handen zij ook wel problemen bij hun eigen leden toen cervix massa deed ,
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler radiation bloyce lord schadow
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? .haze you mad , hij kon ook wel rekenen op zijn stamleden , to h mooi de massa doorstaan van cervix
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) lord schadow mr sorry
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) mezelf ?
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat the hellhound van de stam NOOB
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? mattias tannhauser (Thomas) heeft me toch wel wat bijgeleerd ;)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? /
18. Wie is er de beste leider? denk dat pelipalace wel een zotte leider is


No offence aan stammen of spelers die ik Mss wat heb verwezen naar iets fzo
 

DeletedUser

Guest
Aja klopt

Nouja dan toch maar een poging:

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Tanasja
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? bloyce, rex rector, tanasja
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? rex rector, windoos, bloyce ,tanasja, zantrio, you mad?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? tanasja , rex rector
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? loktaro( zielig kleutertje dat je je troepen op mij gooid geen probleem, maar met 800 kata;s leemgroevers , houtakkers naar beneden knallen naar lvl 0 vind ik toch nogal zielig en daaarom nog moeten lachen is nog kleuterachtigerer..) Maar heb wel zijn dorpen nU:mad:
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? ...
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? bloyce, xicor. DORUS-van Doorwerth, Exercito Queroso
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Geen idee:$ wie mij maar wilt haha
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? neen
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler -
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? tanasja
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Hedzer
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) tanasja en hedzer
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat loktaro^^
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? noobjes met grote monden^^
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?-
18. Wie is er de beste leider? -
 

DeletedUser

Guest
kijk eens hoeveel mensen je kent ik ken tanasja van w29! :D
 

DeletedUser52175

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Geofken, LORD Sharow 1, Bloyce, NiceToMeetYou, Durante A, Mister Perfect 17, Hedzer
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Geofken, LORD Sharow 1
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Mister Perfect 17:D Hedzer
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Geofken
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Mister Perfect 17
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Macadelic
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Mister Perfect 17
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Cervix , geen kwasten voor mij.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Onverwoestbare, Not Again, Frumm0ltje.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
-
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
-
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Yooris
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Jironu
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Erik.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Moontje
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
S.Inc
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
De mensen rondom me zijn belangrijk, S.Inc . Trouw en loyaal aan de stam.
18. Wie is er de beste leider?
LORD Sharow 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Pelipalace
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Lander, Thomas, zijn pro deffers :D
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel KWAST
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? KWAST ik vertrouw me maatjes voor de 100%
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Lander, :D, hij heeft goede skills
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Paar spelers van Cervix, is net als internen :D
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? DORUS-van Doorwerth
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ik zou me w28 niet kunnen voorstellen zonder KWAST
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Kushuh, bedankt daaroor mate :)
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Peipalace, stam zou niet draaien voor de 100% zonder hem
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Lander
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Lord Sharow 1, hij is net zoals ik, wegbashen die handel ;)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)Haze. mooi de massa gedaan makker
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Heel de stam Cervix
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Heel de stam, als ze wat vragen sta ik altijd klaar :)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
18. Wie is er de beste leider? Pelipalace

Ik neem hier nu gewoon random iemand uit en is dus niet persoonlijk.

Maar kom op wat heb je aan dit spelletje als iedereen altijd zijn eigen stam voortrekt.
Alle voordelen is iemand uit KWAST of de stam KWAST in het algemeen.
Alle nadelen komt terecht bij Cervix omdat zij hun vijand zijn.
 

DeletedUser63804

Guest
ik persoonlijk vind sexyniss included een stam waar ik best wel eens wil inzitten ....

dus niet iedereen van kwast het xD ze hebben wel paar zeer goeie spelers maar s.inc ook en cervix ook en mijn stam ook wel (a)
 

DeletedUser

Guest
Ik neem hier nu gewoon random iemand uit en is dus niet persoonlijk.

Maar kom op wat heb je aan dit spelletje als iedereen altijd zijn eigen stam voortrekt.
Alle voordelen is iemand uit KWAST of de stam KWAST in het algemeen.
Alle nadelen komt terecht bij Cervix omdat zij hun vijand zijn.

Ik heb ook gewoon mensen buiten KWAST in mijn lijstje gezet ;)

Het is overigens wel logisch dat de meesten uit KWAST komen aangezien ik de meeste leden van Cervix niet ken.
 
Bovenaan