[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #201, 202 en 203

Reactiescore
338
Spelleiding WvW #201, 202 en 203!​
We houden de activiteit erin!​

Denk erom!
• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid
• Inschrijven mag niet als je nog nooit een potje WvW hebt gespeeld op dit forum

Minder ervaren spelleiders (minder dan 15 à 20 rondes meegespeeld en/of nog nooit een potje geleid) zijn verplicht om te leiden met een ervaren spelleider! Vaak wordt er niet alleen naar instellingen gekeken maar ook naar de geschiktheid van een spelleiding, dus deze regel werkt alleen maar in het voordeel van onervaren spelleiders.

Het volgende lijstje dient ingevuld te worden. Ook is een verhaal eromheen natuurlijk leuk, zo maak je meer kans gekozen te worden. Bij meer dan 3 aanmeldingen wordt er gestemd op de spelleiders die zich hebben aangemeld.

Deadline: einde potje 200.

Code:
...........Aantal dorpen : 
..........Aantal spelers :  
...................Hints :   
...............Klaagmuur : 
..........Afscheidsbrief :   
...................Jager : 
....................Heks :
.............Dorpsoudste : 
............Beschemengel : 
..................Ziener : 

 .................Cupido :
 Geliefden kennen elkaar :
 .Geliefden samen winnen :

..................Wolven :
....................Welp : 
...........Infectie wolf :   

........Eindtijd stemmen : 
.......Tijdstip verhalen :   

....Speciale Rollen naar : 
...Weerwolven Moord naar :
...................Lynch :   

..........Inschrijvingen :   
............Burgemeester :   
............Extra rollen :   

.......Netwerken/Claimen :   
......Extra instellingen :
 
Reactiescore
338
psnzn.png


20-1-2015
Langzaam ontwaken mijn ogen en probeer ik op te staan, maar als ik mijn handen probeer te bewegen hoor ik het ringelen van een soort ketting. Nu ik beter zicht heb met mijn ogen zie ik dat ik geboeid vast lig op de grond, gelijk besef ik dat ik helemaal niet in mijn bed lig maar in een soort operatiekamer. Vlug kijk ik om me heen of er ook mensen in de 'operatieruimte' zijn, de naam operatieruimte heb ik zelf maar gedoopt aangezien het daar erg op lijkt. Door een groot wazig raam zie ik een schim. "HAAL ME HIERUIT!" Geen reactie. "WAT MOET JE VAN ME!" Geen reactie. Wel zie ik dat de schim beweegt en weet ik dus zeker dat daar een persoon (of wezen mocht die bestaan) staat. Aangezien ik geen reactie krijg ga ik door met de operatieruimte te observeren, ik zie niks opvallends totdat ik naast mij een grote machine zie staan, het lijkt wel een soort onderdeel van een robot wellicht een arm. Ik observeer het goed en zie dan een rood knopje op het mechanisme. Zou ik daarop moeten drukken?

Uren later, wellicht ik denk dat het al uren later is, er hangt geen klok of iets anders met enige tijdsaanduiding dus de exacte tijd die verstreken is weet ik niet, denk ik nog steeds aan die ene knop. Die ene knop die hier zo dichtbij is, die mij een mogelijke oplossing bied. Die knop ziet er toch totaal niet gevaarlijk uit? Wat kan het kwaad, ik doe er toch niks mee? En ik kan het net aanraken met mijn vinger als ik een beetje beweeg, dat heb ik inmiddels al wel twintig keer geprobeerd. "Aaahgr! Fuck this, ik doe het gewoon!" Ik druk op de knop en hoor gelijk een extreem lawaaierige piep, gelijk wil ik mijn oren dichtdoen maar daar kan ik niet bij. Denkend aan dat het niet nog erger kan dan dit, komt er een spuit uit het mechanisme die me vol in mijn been prikt. "Au!" Al snel vallen mijn ogen stijf dicht en blijf ik in een soort coma liggen.

"En de tijd bijgehouden?" "Jazeker, hij heeft 2 uur, 15 minuten en 30 seconden erover gedaan om op de knop te drukken." "Wat had ik ook alweer geschat? Ohja nu weet ik het weer, ik schatte 2 uur en 30 minuten, jij zat met je 1 uur en 45 minuten mooi onder mij, dus hier met je geld!" "Ja weet ik, hier alsjeblieft." "Rustig maar, we hebben genoeg anderen om nog op in te zetten!" Beide mannen in koor: "Hahahahah!"​



Filmpje:
Link naar video.

*Kwaliteit is beter bij klein beeld, en door het upload programma ziet het er minder mooi uit als het werkelijk is.


De instellingen:
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 20
...................Hints : Nee
...............Klaagmuur : Nee
..........Afscheidsbrief : Nee
...................Jager : Ja
....................Heks : Ja
.............Dorpsoudste : Nee
............Beschermengel : Nee
..................Ziener : Ja

.................Cupido : Ja
Geliefden kennen elkaar : Ja
.Geliefden samen winnen : Doel van de geliefden is om samen te winnen, G/G wint met goedjes, S/S wint met slechtjes en G/S is een derde partij.

..................Wolven : Ja
....................Welp : Ja
...........Infectie wolf : Nee

........Eindtijd stemmen : 21.00
.......Tijdstip verhalen : 21.00 - 21.30

....Speciale Rollen naar : CrazySobek via TW Notificaties
...Weerwolven Moord naar : CrazySobek via TW Notificaties
...................Lynch : Dikgedrukt Rood in het topic.

..........Inschrijvingen : Maximaal 23, 20 actieve spelers & 3 reserves.
............Burgemeester : Ja, burgemeestersstem dikgedrukt blauw in het topic. Als de burgemeester sterft mag de oud-burgemeester een nieuwe burgemeester aanwijzen.
............Extra rollen : Geen

...............Benaming : Alleen de onderstaande rollen hebben een andere benaming. Rollen die hier onder niet genoemd staan behouden dezelfde benaming.

..................Burgers: Renners
...................Wolven: Saboteurs


.......Netwerken/Claimen : NETWERKEN AAN / CLAIMEN AAN.
......Extra instellingen : Geen

*Dit kan nog een beetje aangepast worden.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2265087

Guest
Crazy, zoek je een medeleider? Ik zou wel mee willen leiden met jou!!
 
Reactiescore
338
Crazy, zoek je een medeleider? Ik zou wel mee willen leiden met jou!!
Meestal werk ik het liefst alleen of met Arbeitman (goeie samenwerking tussen ons altijd) of Theun -Altijd Bezig (Kletsmaat). Maar voorlopig gaat mijn voorkeur naar alleen, maar als je heel graag wilt leiden met mij kan ik erover nadenken ;).
 

Deleted User - 2265087

Guest
Meestal werk ik het liefst alleen of met Arbeitman (goeie samenwerking tussen ons altijd) of Theun -Altijd Bezig (Kletsmaat). Maar voorlopig gaat mijn voorkeur naar alleen, maar als je heel graag wilt leiden met mij kan ik erover nadenken ;).

Dan zoek ik zelf wel een medeleider;)
 

DeletedUser16768

Guest
Ik zoek ook een medeleider. Dus als iemand wilt, geef maar een gil.
Ben van plan een geniaal concept te bedenken de komende dagen.
 
Reactiescore
338
Zouden er dit keer meer dan 3 inschrijvingen komen? Lijkt me wel weer eens leuk, of hadden jullie de laatste tijd ook meer dan drie inschrijvingen?
 

DeletedUser73803

Guest
We hebben de laatste potjes 1x meer dan 3 inschrijvingen gehad, volgens mij bij #194, 195 & 196
 

Deleted User - 2265087

Guest
Gebruik je die ooit, want volgens mij heb je mij nog steeds niet geaccepteerd :p
Of mag je me gewoon niet? :(

Ik zie nergens een contact aanvraag van jou staan... Weet je zeker dat je die hebt gestuurd?

Want dan voeg ik je meteen toe hoor;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Weerwolven van Wakkerdam
Door: Evil Big & Capricorno



Instellingen:
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : Max. 25
...................Hints : nee
...............Klaagmuur : nee
..........Afscheidsbrief : Nee
...................Jager : Ja
....................Heks : Ja
.............Dorpsoudste : ja
............Beschemengel : ja
..................Ziener : Nee

.................Cupido : ja, koppelt zichzelf
Geliefden kennen elkaar : ja
.Geliefden samen winnen : G/G met goedjes, S/S met slechtjes , G/S alleen.

..................Wolven : Ja
....................Welp : Ja
...........Infectie wolf : Nee

........Eindtijd stemmen : 21:00
.......Tijdstip verhalen : Zo snel mogelijk daarna

....Speciale Rollen naar : Evil Big en Capricorno
...Weerwolven Moord naar : Evil Big en Capricorno
...................Lynch : In topic

..........Inschrijvingen : Max. 25
............Burgemeester : Ja, oude kiest opvolger na dood.
............Extra rollen : Oneven dorpsgek
Beul

.......Netwerken/Claimen : Uit/Aan
......Extra instellingen :

Verhaal, deel 1:

Zondag 25 Januari


'Hallo dagboek,

Ik zit nu in de trein, dit te schrijven. In de hoop dat dit verhaal ooit wordt verspreid. Dit verhaal dat fantastisch gaat worden! Ik zit met een paar vrienden in deze trein, en we rijden nu nog in de stad. Maar straks zullen we door een bos gaan, en daar zal het gaan gebeuren.
Maar laat ik mezelf nu eerst even voorstellen; Mijn naam is Richard, en ben 18 jaar. Ik heb pas mijn examen gehaald, en daarom ben ik op reis. Tenminste, dat denken mijn ouders. En ik ben ook op reis, maar niet om mijn examen te vieren. Nee, met een heel ander doel. En als we door het bos rijden, zal duidelijk zijn welk doel.
Maar aan jou zal ik vast vertellen wat hét is. Want je kan het nu eenmaal niet zien gebeuren. Of eigenlijk meer horen gebeuren. En je kan ook niet praten, dus ons ook niet verklikken.
Nou, hier komt het:
Voor we in het bos komen gaan we door een lange tunnel. Daarin zijn geen lichten, en het wordt behoorlijk donker in de trein. Mijn vrienden in ik gaan dan naar de condecteur, zogenaamd om te vragen hoelang het donker duurt. Het smoesje, om het zo maar te zeggen.
Maar als we bij de condecteur aan komen, zullen we net uit de tunnel zijn. Meteen als we weer kunnen zien, zal het leven van de conducteur eindigen.
Vervolgens zal ik de trein stil zetten, want ik weet een beetje hoe treinen werken.
En dan net zo lang de rest van de trein vast houden, totdat ze óf sterven van de honger of dorst. Óf uit wanhoop zelfmoord plegen.
Waarom we dit gaan doen weten we niet.
We willen het alleen, we willen het doen. We moeten het doen, zo voelt het voor ons. Er zit geen doel achter, we willen alleen mensen bang maken. Dat dit leven ook niet veilig is, nooit, ook niet in deze moderne tijd.
Nog een paar uurtjes!
Dan begint het!
Doei!'

Verhaal, deel 2:

'Zondag 25 januari, deel 2

Hoi dagboek,

Daar ben ik weer, snel hé!
We hebben hét nog niet gedaan, maar mijn vriend stelde net iets voor. Wat nou als we er een spelletje van zouden maken?
Elke dag zouden wij iemand vermoorden, en elke dag mogen de normale passagiers gaan stemmen. Als een democratie.
De gene met de meeste stemmen, wordt ter dood gebracht. Op die manier gaat het dubbel zo snel!
Ze moorden zichzelf uit! En wij vermoorden hun!
Dat is beter dan dat we wachten tot ze van honger of wanhoop sterven.
Want dan kunnen ze ons makkelijk mee nemen in de dood. Van woede, als ze ons ontdekken
We hebben hiervoor gestemd. En we gaan het doen! Ik heb er nu zo een zin in! Hopen dat we niet worden ontdekt!
Maar we gaan bijna de tunnel in, dus ik sluit nu echt af.
Doei!'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan