[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #197, 198 en 199

DeletedUser73803

Guest
Nieuw inschrijftopic kan wel open denk ik.

Bij deze!

Spelleiding WvW #197, 198 en 199

Denk erom!
• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid
• Inschrijven mag niet als je nog nooit een potje WvW hebt gespeeld op dit forum

Minder ervaren spelleiders (minder dan 15 à 20 rondes meegespeeld en/of nog nooit een potje geleid) zijn verplicht om te leiden met een ervaren spelleider! Vaak wordt er niet alleen naar instellingen gekeken maar ook naar de geschiktheid van een spelleiding, dus deze regel werkt alleen maar in het voordeel van onervaren spelleiders.

Het volgende lijstje dient ingevuld te worden. Ook is een verhaal eromheen natuurlijk leuk, zo maak je meer kans gekozen te worden.

Deadline: einde potje 196

Code:
[B]
...........Aantal dorpen : 
..........Aantal spelers :  
...................Hints :   
...............Klaagmuur : 
..........Afscheidsbrief :   
...................Jager : 
....................Heks :
.............Dorpsoudste : 
............Beschemengel : 
..................Ziener : 

 .................Cupido :
 Geliefden kennen elkaar :
 .Geliefden samen winnen :

..................Wolven :
....................Welp : 
...........Infectie wolf :   

........Eindtijd stemmen : 
.......Tijdstip verhalen :   

....Speciale Rollen naar : 
...Weerwolven Moord naar :
...................Lynch :   

..........Inschrijvingen :   
............Burgemeester :   
............Extra rollen :   

.......Netwerken/Claimen :   
......Extra instellingen :[/B]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73803

Guest
Als je nu gewoon je inschrijving plaatst en vervolgens tijdens potje 196 een stemtopic openen en vervolgens het inschrijvingstopic, niet vreemd toch?

Ow wacht, ik begreep Cgrains post verkeerd, maar dan nog, dit kan toch wel?
 

DeletedUser63648

Guest
Dude, ik bedoelde inschrijven voor het volgende potje :D
 

DeletedUser

Guest
Alvast dit, ga ik uiteraard wel nog verder uitwerken en alvast een glimpje van het verhaal delen! ;)









The day after Wakkerdam






[video=youtube;Ku_IseK3xTc]https://www.youtube.com/watch?v=Ku_IseK3xTc[/video]



Wanneer Wakkerdam geconfronteerd word met de grootste natuurramp in de geschiedenis dreigt ook het noodlot de verborgen generatie weerwolven voor eens en voor altijd uit te roeien. Tornado's, orkanen, tsunami's en uiteindelijk een eindeloze periode van sneeuw en ijs. Het punt waarop Wakkerdam bijna geen inwoners meer telt. Kunnen zij deze natuurramp overleven of ligt er een nieuw gevaar om de hoek? Enkele weerwolven wisten de eerste weken van de ramp te overleven en zijn nu hongerig op zoek naar voedsel. Als ze alleen maar die overgebleven mensen konden opeten, dan zouden ze gans wakkerdam en al het resterende voedsel voor zich alleen hebben tot de ramp over is...


AngelinoLoveYa presenteert jullie een WvW potje gebaseerd op "the day after tomorrow".


Code:
...........Aantal dorpen: 1
..........Aantal spelers: We zullen zien hoe vlot de inschrijvingen gaan, maar op z'n minst 15 spelers zou leuk zijn.  
...................Hints: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Zullen in de verhalen verstopt zitten.
...............Klaagmuur: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B]
..........Afscheidsbrief: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Zal in het verhaal van de dag erop verwerkt zijn indien een gestorven speler een afscheidsbrief wenst te schrijven.   
...................Jager: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B]
.....................Beul: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] 
....................Heks: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B]
.............Dorpsoudste: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] 
............Beschemengel: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] 
..................Ziener: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] 

..................Cupido: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Liefde kent geen grenzen, hij/zij [U]koppelt zichzelf[/U] dus met iemand.
.Geliefden kennen elkaar: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B]
..Geliefden samen winnen: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] Zullen Edward en Bella deze nachtmerrie overleven? :rolleyes:

..................Wolven: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B]
....................Welp: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] Welpjes hebben het niet overleefd. :(
...........Infectie wolf: [B][COLOR=#008000]Ja.[/COLOR][/B] [s]Zekere goedjes blijven zeker![/s] laten we er toch wat spanning inbrengen! ;)

........Eindtijd stemmen: [B]21.00uur.[/B] Indien wijziging wegens omstandigheden zal dit duidelijk op voorhand vermeld worden!
.......Tijdstip verhalen: [B]21.00-22.00uur.[/B] Indien wijziging wegens omstandigheden zal dit duidelijk op voorhand vermeld worden!  

....Speciale Rollen naar: [B][COLOR=#800080]AngelinoLoveYa[/COLOR][/B] 
...Weerwolven Moord naar: [B][COLOR=#800080]AngelinoLoveYa[/COLOR][/B]
...................Lynch: In het topic voor de deadline, in [B]Vet[/B] + [COLOR=#ff0000]rood[/COLOR]

..........Inschrijvingen: nog geen info beschikbaar hierover.   
............Burgemeester: In het topic voor (deadline hiervoor komt nog), in [B]Vet[/B] + [COLOR=#0000ff]blauw[/COLOR]
............Extra rollen: [B][COLOR=#ff0000]Neen.[/COLOR][/B] 

.......Netwerken/Claimen: [B][COLOR=#ff0000]Uit.[/COLOR][/B]/[B][COLOR=#008000]Aan.[/COLOR][/B] 
......Extra instellingen:
[B]Warme bibliotheekbureau:[/B] ([I]voor zij die de film hebben gezien zal dit bekend in de oren klinken)[/I]
Nieuw en extra in dit spelletje, is dat er elke dag ook een stemming loopt voor wie de nacht in de "warme bibliotheekbureau" mag doorbrengen. Deze persoon is tijdens de lynch en lunch beschermd. Deze persoon kan tijdens deze nacht niet sterven door de lynch, lunch of zelfs door de jager. Indien deze persoon echter de meerderheid had gehaald van de lynchstemmen, zal de persoon die de tweede meest lynchstemmen gehaald heeft sterven. Trachten de wolven deze persoon te lunchen, zal de lunch teniet gedaan worden.
Iemand kan net zolang de nacht doorbrengen in de "warme bibliotheekbureau" als er op hem/haar gestemd wordt. 
De "warme bibliotheekbureau" dient geen bescherming tegen inactiviteitsdood! De spelleider zal de democratisch verkozen persoon altijd respecteren, maar wie te inactief is kan toch via dit systeem wegens inactiviteit sterven.
[U]Stemmen om iemand te beschermen gebeurt:[/U] [B]Vet[/B] + [COLOR=#008000]Groen[/COLOR], voor de deadline.

[B]Inactiviteitsdood:[/B]
De spelleider heeft respect voor drukke agenda's, maar je bent verplicht om toch om de twee dagen met enige theorieën af te komen of uitgebreid te antwoorden op bestaande theorieën al dan niet aan jouw adres gericht. [U][B]Iedereen is ook stemplichtig![/B][/U] Wie 3x niet stemt (bm-voting inclusief), zal alsnog sterven aan inactiviteit! Een stemming missen kan/mag, je eens onthouden van stemmen mag/kan, maar meerdere keren niet stemmen (3x dus) kan niet door de beugel en is ook gewoon sabotage van het spel. Eenieder moet in staat kunnen zijn om op zijn minst een theorie rond stemmen te kunnen maken.
Er zal hier streng en strikt op gecontroleerd en gehandeld worden. Verwittigingen zullen wel altijd gepost worden in het topic na de deadline, wanneer iemand meer actief moet zijn, of zijn stemlimiet bijna behaald heeft.
 

DeletedUser1435

Guest
angelino mag niet die is bij de vorige reeks al aan de beurt geweest
 

DeletedUser65747

Guest
Orasu presenteert
"Knalmaarraak!" De Cowboy shootout in Wakkerdam.
Voor diegene die graag eens een frisse, snelle en luchtige tussenronde willen spelen.


Instellingen:
Spelers - 20
Eindtijd stemmen: 22:00
Verhalen: 22:00 - 23:00
Hints: Nee
Klaagmuur: Ja, PM naar OrAsU

Rollen:
Jager*: 17
Wolven: 3

Verder
Lynch: in topic (Rood en Vet)
*Jagerschot: PM naar OrAsU
Lunch: PM naar OrAsU

Was de vorige keer enorm leuk. Dus nog maar eens proberen
 

DeletedUser73803

Guest
20 spelers ga je waarschijnlijk niet halen.

WvW - The Hunger Games​

Code:
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers :  zo veel mogelijk
...................Hints :   Nee
...............Klaagmuur : Nee
..........Afscheidsbrief :   Ja
...................Jager --> Gale Hawthorne: Ja
....................Heks --> Effie Trinket: Ja
.............Dorpsoudste --> Haymitch Abernaty : Ja
............Beschemengel --> The Mockingjay: Ja
..................Ziener --> Peeta Mellark: Ja

 .................Cupido : Nee
 Geliefden kennen elkaar : Nee
 .Geliefden samen winnen : Nee

..................Wolven --> Seneca Crane, president Snow, Romulus Thread: 1/5
....................Welp : Nee
...........Infectie wolf : Nee

........Eindtijd stemmen : 21:00 uur
.......Tijdstip verhalen : 22:00-23:00 uur

....Speciale Rollen naar : Dark-Knight in PM
...Weerwolven Moord naar : Dark-Knight in PM
...................Lynch :   Rood en vet in topic
..........BM-stemmen:   Blauw en vet in topic

............Burgemeester : oud kiest nieuw   
............Extra rollen :   
Beul --> Katniss Everdeen: kan één keer in het spel iemand doden, dit doet hij door rood en vet in het topic te zetten "ik beul ***" 
Priester --> Prim Everdeen: kan wijwater over iemand heen gooien, is het een wolf, sterft hij, is het een goedje, blijft hij leven.
Ketter --> Ceasar Flickerman: Slechte variant van de priester, echter gebeurt er niks als hij zijn drankje over iemand heen gooit

Er wordt zowel bij priester, als bij ketter in het topic gezet dat priester X speler Y heeft gepriesterd.

.......Netwerken/Claimen : Uit/Uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2265087

Guest
Ceasar Flickerman moet helemaal geen ketter zijn:( Hij is best cool, hij houd van 'the girl on fire!!'

En mooi dat Effie een heks is:D
 

DeletedUser73803

Guest
Ceasar Flickerman moet helemaal geen ketter zijn:( Hij is best cool, hij houd van 'the girl on fire!!'

En mooi dat Effie een heks is:D

Ceasar vond ik inderdaad vrij lastig, maar hij moet wel een rol hebben!
Hij hoort bij het capitool, dus heb ik hem toch maar slechtje gemaakt ;)
 

DeletedUser73803

Guest
Niks gaan spoilen aub

Nee, ik begrijp dat er geen spoilers moeten zijn.
Daarom zal ik mijn verhaaltjes slechts over gevechten in de Arena houden en mocht ik eens denken dat het iets te spoilerig is, dan zet ik het gewoon in een spoiler :)

(als ik mag leiden ofcourse)
 

DeletedUser63354

Guest
Dat was meer een grapje naar dat Game of thrones gebeuren :p
Alhoewel, ik heb de films tot nu toe (behalve die allernieuwste) gezien, maar ik weet nog steeds niet wat al die namen inhouden heur :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat was meer een grapje naar dat Game of thrones gebeuren :p
Alhoewel, ik heb de films tot nu toe (behalve die allernieuwste) gezien, maar ik weet nog steeds niet wat al die namen inhouden heur :p

Ik heb enkel cathing fire gezien, verder niks, en ik weet van vrijwel iedereen wie het is:)
 
Bovenaan