[Inschrijftopic] Spelleiding WvW #174, #175 & #176

DeletedUser

Guest
-Dankje
-Dankje
-Dankje
-Dankje

Dit krijgt mijn stem, perfecte instellingen naar mijn mening
 

DeletedUser

Guest
Geen netwerken, zo nu en dan misschien wel maar toch, ik vind netwerken niks.
 

DeletedUser

Guest
TheWalkingDead_Hero_vf1.jpg

Walkers van Atlanta
by Dream-About-it en Ice sCream

Het is het jaar 2011, Atlanta. Een groep overlevenden onder leiding van Rick Grimes is aangekomen bij 'The prison of Atlanta'. Eindelijk een veilige thuishaven, omringd door hekken en dikke muren, hier zouden ze veilig zijn voor de walkers, hier zouden ze misschien weer een 'normaal' bestaan op kunnen bouwen.

Een maand later, de groep overlevenden had inmiddels van de gevangenis hun thuis gemaakt, de walkers op het terrein en in de gevangenis waren gedood en er was een groep gevangenen die zich bij de overlevenden had toegevoegd. De wens van de overlevenden leek uit te komen, maar niets was minder waar, een van de gevangenen was gedood en opgegeten door een medegevangene, Carl had meteen ingegrepen en de moordenaar doodgeschoten.
Hoe kon dit nu? Mensen aten toch geen mensen? Nadat hershel de moordenaar had onderzocht kon hij maar een ding concluderen: de gevangene was geen normaal menselijk wezen, maar was al veranderd in een walker, en niemand had dit opgemerkt, de nieuwe walkers waren zo gemuteerd dat ze niet meer van de mensen te onderscheiden waren.

En deze gevangene was vast niet de enige walker, er moesten meer walkers in hun midden zijn...


Code:
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : Ongeveer 25
 
...................Hints : Nee
 
...............Klaagmuur : Nee 
..........Afscheidsbrief : Nee

...................Jager : Mogelijk
....................Heks : Mogelijk (als deze erin zit is het niet bekend met welk(e) drankje(s)
.............Dorpsoudste : Mogelijk 
............Beschemengel : Mogelijk (als deze erin zit is het niet bekend wanneer deze kan beschermen)
..................Ziener : Ja (het is niet bekend wanneer deze kan zieneren (even, oneven of alle dagen)
........Dodenfluisteraar : Nee
.............Fluitspeler : Nee

..................Cupido : Mogelijk
.Geliefden kennen elkaar : Ja
..Geliefden samen winnen : Ja, (g/g samen met goedjes, s/s met slechtjes en g/s samen)

..................Wolven : Ja 
....................Welp : Ja (niet bekend wanneer deze opgroeit)
...........Infectie wolf : Ja, infecteren mogelijk na lynch/lunch 2

........Eindtijd stemmen : 22u
.......Tijdstip verhalen : Zsm
 
....Speciale Rollen naar : Ice sCream
...Weerwolven Moord naar : Dream-About-it
...................Lynch : In topic, rood en dikgedrukt.
 
..........Inschrijvingen : Bij veel spelers kiezen wij spelers uit die wij geschikt achten.
 
............Burgemeester : Doorslaggevend bij meerderheid, blauw en dikgedrukt bij stemming.

............Extra rollen : Mogelijk: Beul, priester, ketter, ijzeren hein, dorpsgek en sjamaan (zelfde verhaal als ziener, niet bekend welke dagen)
Van deze rollen zullen er maar een paar inzitten.
 
.......Netwerken/Claimen : [B]Netwerken UIT, claimen AAN[/B]

.......Exra instellingen : [B]!!![/B] Bij het doodgaan van 1 DO verliest er 1 bengel zijn rol, zijn er 2 DO's en is er 1 bengel dan verliest de bengel zijn krachten pas 
als beide DO's doodgaan, is er 1 DO en zijn er 2 bengels (of meerdere), dan verliezen de bengels hun krachten als de DO doodgaat. Is er geen DO dan kan een bengel zijn krachten niet verliezen.
Een bengel krijg te horen wanneer hij zijn krachten verliest.

Wolf = Walker
Burger = Gevangene
Speciaaltje = Naam uit serie

-> veel ligt nog open aangezien we zo weinig mogelijk bewezen goedje willen creëren in het potje. Uiteraard zullen we zorgen voor een evenwichtige en leuke rolverdeling.
 

DeletedUser32020

Guest
En dan te bedenken dat er bij de vorige ronde niet eens genoeg inschrijvingen waren voor een stemming.
 

DeletedUser62766

Guest
Uhhuh. Ik bedenk me trouwens net dat het nog geen 3 maanden geleden was dat potjes met 30 bladzijdes normaal waren, het gaat de goede kant op hier :D
 

DeletedUser13565

Guest
Nee, geen apostaat, ketter, stalker, grafrover... :(

Ice, kun je je potje uit code halen? Ik kan het niet goed lezen zo.
 

DeletedUser

Guest
TheWalkingDead_Hero_vf1.jpg

Walkers van Atlanta
by Dream-About-it en Ice sCream

Het is het jaar 2011, Atlanta. Een groep overlevenden onder leiding van Rick Grimes is aangekomen bij 'The prison of Atlanta'. Eindelijk een veilige thuishaven, omringd door hekken en dikke muren, hier zouden ze veilig zijn voor de walkers, hier zouden ze misschien weer een 'normaal' bestaan op kunnen bouwen.

Een maand later, de groep overlevenden had inmiddels van de gevangenis hun thuis gemaakt, de walkers op het terrein en in de gevangenis waren gedood en er was een groep gevangenen die zich bij de overlevenden had toegevoegd. De wens van de overlevenden leek uit te komen, maar niets was minder waar, een van de gevangenen was gedood en opgegeten door een medegevangene, Carl had meteen ingegrepen en de moordenaar doodgeschoten.
Hoe kon dit nu? Mensen aten toch geen mensen? Nadat hershel de moordenaar had onderzocht kon hij maar een ding concluderen: de gevangene was geen normaal menselijk wezen, maar was al veranderd in een walker, en niemand had dit opgemerkt, de nieuwe walkers waren zo gemuteerd dat ze niet meer van de mensen te onderscheiden waren.

En deze gevangene was vast niet de enige walker, er moesten meer walkers in hun midden zijn...


...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : Ongeveer 25

...................Hints : Nee

...............Klaagmuur : Nee
..........Afscheidsbrief : Nee

...................Jager : Mogelijk
....................Heks : Mogelijk (als deze erin zit is het niet bekend met welk(e) drankje(s)
.............Dorpsoudste : Mogelijk
............Beschemengel : Mogelijk (als deze erin zit is het niet bekend wanneer deze kan beschermen)
..................Ziener : Ja (het is niet bekend wanneer deze kan zieneren (even, oneven of alle dagen)
........Dodenfluisteraar : Nee
.............Fluitspeler : Nee

..................Cupido : Mogelijk
.Geliefden kennen elkaar : Ja
..Geliefden samen winnen : Ja, (g/g samen met goedjes, s/s met slechtjes en g/s samen)

..................Wolven : Ja
....................Welp : Ja (niet bekend wanneer deze opgroeit)
...........Infectie wolf : Ja, infecteren mogelijk na lynch/lunch 2

........Eindtijd stemmen : 22u
.......Tijdstip verhalen : Zsm

....Speciale Rollen naar : Ice sCream
...Weerwolven Moord naar : Dream-About-it
...................Lynch : In topic, rood en dikgedrukt.

..........Inschrijvingen : Bij veel spelers kiezen wij spelers uit die wij geschikt achten.

............Burgemeester : Doorslaggevend bij meerderheid, blauw en dikgedrukt bij stemming.

............Extra rollen : Mogelijk: Beul, priester, ketter, ijzeren hein, dorpsgek en sjamaan (zelfde verhaal als ziener, niet bekend welke dagen)
Van deze rollen zullen er maar een paar inzitten.

.......Netwerken/Claimen : Netwerken UIT, claimen AAN

.......Exra instellingen : !!! Bij het doodgaan van 1 DO verliest er 1 bengel zijn rol, zijn er 2 DO's en is er 1 bengel dan verliest de bengel zijn krachten pas
als beide DO's doodgaan, is er 1 DO en zijn er 2 bengels (of meerdere), dan verliezen de bengels hun krachten als de DO doodgaat. Is er geen DO dan kan een bengel zijn krachten niet verliezen.
Een bengel krijg te horen wanneer hij zijn krachten verliest.

Wolf = Walker
Burger = Gevangene
Speciaaltje = Naam uit serie

-> veel ligt nog open aangezien we zo weinig mogelijk bewezen goedje willen creëren in het potje. Uiteraard zullen we zorgen voor een evenwichtige en leuke rolverdeling.

Dit ziet er ook mooi uit!
 

DeletedUser

Guest
We hadden zo geweldige ideeën, maar toch voor TWD gekozen.

we hadden als ideeën: Inception©®, vliegtuig©® , Cruise©®.
 

DeletedUser81928

Guest
Ik en blueknife gaan ook een potje opzetten.

Even wachten dus :)
 
Bovenaan