Spelleiding #WvW 167, 168 en 169

DeletedUser52001

Guest
Beschermengel
In plaats van de normale beschermengel, heeft deze een kleine aanpassing. De beschermengel beschermt niet alleen de persoon die hij heeft aangewezen, maar ook de geliefde van de persoon. Het hele koppel dus. Hij mag niet twee keer achter elkaar dezelfde persoon beschermen, maar ook zichzelf niet. Zijn krachten vervallen niet als de dorpsoudste dood gaat.

De beschermengel kan dus om de nacht zichzelf beschermen aangezien hij zijn partner kan beschermen en automatisch zichzelf is dat juist?

En even voor de duidelijkheid ga ik dood dan gaat mijn partner ook toch? aangezien je alleen als koppel kan winnen?

Misschien staat het er niet helemaal duidelijk, maar de beschermengel mag zichzelf dus niet beschermen ^^

En ja natuurlijk, net als in een normaal koppel ga je dood als je geliefde sterft. Met de uitzonderingen die in de rollen staan, en natuurlijk met inactiviteit.
 

DeletedUser52001

Guest
Voor de volgende inschrijfronde ben ik nog op zoek naar een mede-spelleider met enige affectie met Game of Thrones.

Spreek me aan op skype of via pm mocht je interesse hebben!

Tis dat ik nu al leid, anders had het me wel leuk geleken :p
 

DeletedUser52001

Guest
Aangezien ik vanavond nog best druk ben, waarschijnlijk morgen!
 

DeletedUser81928

Guest
Misschien staat het er niet helemaal duidelijk, maar de beschermengel mag zichzelf dus niet beschermen ^^

En ja natuurlijk, net als in een normaal koppel ga je dood als je geliefde sterft. Met de uitzonderingen die in de rollen staan, en natuurlijk met inactiviteit.

maar dus wel zijn partner waardoor hij zichzelf beschermt? of dat ook niet?
 

DeletedUser52001

Guest
Morgen starten en overmorgen dus eerst avond?

Dat weet ik nog niet zeker, kan zijn dat ik vrijdagavond niet thuis ben en dan maak ik gewoon zaterdag de eerste avond, want om nou een eerste avond te zetten op een dag dat ik toch niet de uitslag kan plaatsen is niet heel nuttig xD

maar dus wel zijn partner waardoor hij zichzelf beschermt? of dat ook niet?

Zijn partner wel ja, wat er dus in resulteert dat je net als wanneer je normaal gesproken beschermengel bent, je als je wil jezelf om de dag voor de lunch kan beschermen.
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik nog niet zeker, kan zijn dat ik vrijdagavond niet thuis ben en dan maak ik gewoon zaterdag de eerste avond, want om nou een eerste avond te zetten op een dag dat ik toch niet de uitslag kan plaatsen is niet heel nuttig xD

Mij maakt niet uit, als mijn koppel maar Anthraxxis is, dan hebben we alle wolven zo gevonden!
 

DeletedUser

Guest
je kan toch gewoon het topic openen marwo en de eerste nacht de dag erop doen?
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af of jij dit nu zegt omdat je geïrriteerd bent over mijn opmerkingen of niet :p
Welke opmerkingen? :)
Nee ik linkte jouw bericht aan "aahh hij is verliefd en daarom heeft-ie betere dingen te doen". :) In eerste instantie stond er 'vriendinnetje' maar vond vriendje leuker haha. JeWeetZelluf!
 
Bovenaan