[Stemtopic] Spelleiding Weerwolven Van Wakkerdam #223/224/225.

Reactiescore
338
STEMTOPIC SPELLEIDING WVW #223/224/225.

Hier kunnen jullie stemmen op de leiders die zich hebben ingeschreven.

Inschrijvingen
Hier worden linkjes geplaatst naar de inschrijvingen, zodat je een gemakkelijk overzicht hebt van wie met welk potje meedoet.

01. Kunjack & dark-knight.
02.*Netsky.
03. Dutchyboy66 met een verrassingspotje!
04. Rukurt met een verrassingspotje!
05. CrazySobek & Beast Incarnate.

Graag stemmen op de volgende manier:

Code:
1 PUNT GAAT NAAR: 
2 PUNTEN GAAN NAAR:
3 PUNTEN GAAN NAAR:

Je kunt enkel stemmen de vijf inschrijvingen die hierboven zijn genoemd. Je 3 punten gaan uiteraard naar de spelleider(s) die je het beste vindt. Het ene punt gaat naar de spelleider(s) die je op rang drie hebt staan, enzovoorts. De punten worden geteld door CrazySobek. Je hebt 2 a 3 dagen om te stemmen, denk dat de meeste personen dan wel hebben gestemd. Daarom zet ik de deadline op dinsdag 15 september 2015 om 20:00.

 

DeletedUser73803

Guest
1 PUNT GAAT NAAR: Dutchboy
2 PUNTEN GAAN NAAR: Netsky
3 PUNTEN GAAN NAAR: CrazySobek & Beast Incarnate

Rukurt had zich teruggetrokken geloof ik.
 

DeletedUser24056

Guest
Mijn ronde mag niet van de forummoderatie, dus ik ben gedwongen me terug te trekken helaas.
 
Reactiescore
338
1 PUNT GAAT NAAR: Dutchboy
2 PUNTEN GAAN NAAR: Dark-Knight & Kunjack (niet zo'n voetbal fanaat).
3 PUNTEN GAAN NAAR: Netksy (voor mijn schatje).
 

DeletedUser66129

Guest
1 punt Dutchboy
2 punten Kunjack en DK
3 punten sobek en BI
 

DeletedUser72524

Guest
1 PUNT GAAT NAAR: Kunjack
2 PUNTEN GAAN NAAR: Crazy & BI
3 PUNTEN GAAN NAAR: Netsky
 

DeletedUser74005

Guest
1 PUNT GAAT NAAR: Netsky
2 PUNTEN GAAN NAAR: Kunjack en DK
3 PUNTEN GAAN NAAR: Crazy & BI
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
1 PUNT GAAT NAAR: Netsky
2 PUNTEN GAAN NAAR: Kunjack en DK
3 PUNTEN GAAN NAAR: Crazy & BI
 
Reactiescore
1.015
1 PUNT GAAT NAAR: DB
2 PUNTEN GAAN NAAR: Netsky*
3 PUNTEN GAAN NAAR: Kunjack en DK
 
Reactiescore
1.367
1 PUNT GAAT NAAR: Netsky
2 PUNTEN GAAN NAAR: BI + Crazy
3 PUNTEN GAAN NAAR: DK + Kunjack
 
Reactiescore
1.735
1 PUNT GAAT NAAR: Netsky
2 PUNTEN GAAN NAAR: Crazy & BI
3 PUNTEN GAAN NAAR: Dk + Kunjack
 

DeletedUser66129

Guest
Alvast een topic dan maar openen om in te schrijven voor 223, alleen wie zal die leiden?
 

Deleted User - 2265087

Guest
3: Dutchboy66 - prima leider.
2: Kunjack & Dark-Knight - Leuk met hints! En in elk geval DK is een prima leider, van Kunjack weet ik het niet, maar ik denk het wel.
1: CrazySobek & Beast Incarnatie - In elk geval is CrazySobek een n prima leider, die Beast Incarnatie wel goed kan begeleiden. Verder lijkt de dubbelganger mij leuk! De luistervink wat minder, maarja.

Netsky, vind de weer hamster niks. Die heeft gewoon pech als die dood gaat. Verder vond ik de zondebok ook niks..
En Rukurt heeft zich terug getrokken dacht ik?
 

DeletedUser66129

Guest
@Capri snap ik :p

Heb deze 2 rollen overigens wel iets aangepast zodat het wat beter in het spel past.
 

DeletedUser23144

Guest
Lol, gaat degene die in zijn vorige potje iemand onterecht dood liet vallen bij de lynch nou de stemming winnen? Waar baseert men dit op?
 

DeletedUser66129

Guest
Lol, gaat degene die in zijn vorige potje iemand onterecht dood liet vallen bij de lynch nou de stemming winnen? Waar baseert men dit op?

Tel dan nog maar even na, ik sta volgens mij 3e.

Als jij nou gewoon normaal ingeschreven had was er volgens mij niks aan de hand geweest en had je denk ik echt wel meer stemmen gekregen.

Overigens, een ieder verdient nog een kans of niet dan? :rolleyes:
 

DeletedUser23144

Guest
Tel dan nog maar even na, ik sta volgens mij 3e.

Als jij nou gewoon normaal ingeschreven had was er volgens mij niks aan de hand geweest en had je denk ik echt wel meer stemmen gekregen.

Overigens, een ieder verdient nog een kans of niet dan? :rolleyes:

Wel apart dat iedereen dan de volle 3 punten aan je geeft, vind je niet? Of moet elke fout gewoon vergeten worden?

Ik heb ook geen behoefte op kritiek van jou op mijn inschrijving, zeker geen counter kritiek
 

DeletedUser66129

Guest
Wel apart dat iedereen dan de volle 3 punten aan je geeft, vind je niet? Of moet elke fout gewoon vergeten worden?

Ik heb ook geen behoefte op kritiek van jou op mijn inschrijving, zeker geen counter kritiek

Ik heb er geen kritiek op, vind het gewoon zonde want weet dat je wel gewoon goed kan leiden.

Dat jij het ziet als kritiek zegt al genoeg over jou zicht op andere.. :eek::eek:
 
Bovenaan