[Inschrijftopic] Spelleiding #274 & #275

DeletedUser74966

Guest
Ik maakte maar een grapje:p, maar dingen claimen is nonsens en vier potjes wachten is bar weinig.
Wist ik ook wel ;)

Gaat lekker hier. Niks voor iemand die van rust, orde en regelmaat houdt. Wat een zooitje. Zit totaal geen lijn in.
Ik was er juist mee bezig :eek:

Inschrijftopic voor spelleiders voor komende potjes, daarna kunnen de inschrijftopics voor de potjes zelf komen en dan kunnen ze beginnen :)

Als duidelijk is wie 275 gaat doen open ik doe voor 276 en 277 alvast :p

En @dragonfriend723 ik wil minimaal 20 of 25 inschrijvingen hebben. Het liefst de 25. Dus zo heb ik genoeg tijd voor de inschrijvingen. Daarbij weet ik niet precies wanneer het potje van nu afgelopen is. Ook speelt mee dat met de reactie van WBJ even terug ik gewoon in het weekend wilde starten. Vandaar de lange tijd :p
 

DeletedUser64575

Guest
Wist ik ook wel ;)


Ik was er juist mee bezig :eek:

Inschrijftopic voor spelleiders voor komende potjes, daarna kunnen de inschrijftopics voor de potjes zelf komen en dan kunnen ze beginnen :)

Als duidelijk is wie 275 gaat doen open ik doe voor 276 en 277 alvast :p

En @dragonfriend723 ik wil minimaal 20 of 25 inschrijvingen hebben. Het liefst de 25. Dus zo heb ik genoeg tijd voor de inschrijvingen. Daarbij weet ik niet precies wanneer het potje van nu afgelopen is. Ook speelt mee dat met de reactie van WBJ even terug ik gewoon in het weekend wilde starten. Vandaar de lange tijd :p

25 inschrijvingen is toch niet nodig met de rollen die je gebruikt?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Westkip kan eventueel 276 doen dan? Zijn we voorlopig van potjes voorzien :)
 

DeletedUser74005

Guest
Beter wordt er weer gestemd, want dan is het in ieder geval zeker dat de instellingen in orde zijn :p Zeker nu er weer zoveel inschrijvingen zijn voor het leiden van een spel. Je kunt wel alle 10 rondes vooruit plannen, maar als iemand dan met een geweldige ronde komt, moet ie vervolgens een paar maanden wachten tot die mag leiden..

Gewoon bij meer dan twee inschrijvingen een stemtopic aanmaken. Dan worden de beste twee potjes vervolgens gekozen en voorkom je dat spelers afhaken vanwege de instellingen. (wat je nu bijvoorbeeld ziet gebeuren)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64575

Guest
Beter wordt er weer gestemd, want dan is het in ieder geval zeker dat de instellingen in orde zijn :p Zeker nu er weer zoveel inschrijvingen zijn voor het leiden van een spel. Je kunt wel alle 10 rondes voorruit plannen, maar als iemand dan met een geweldige ronde komt, moet ie vervolgens een paar maanden wachten tot die mag leiden..

Gewoon bij meer dan twee inschrijvingen een stemtopic aanmaken. Dan worden de beste twee potjes vervolgens gekozen en voorkom je dat spelers afhaken vanwege de instellingen. (wat je nu bijvoorbeeld ziet gebeuren)

Voorruit plannen? Is dat een agenda op je voorruit?
 

DeletedUser4045

Guest
Gaat lekker hier. Niks voor iemand die van rust, orde en regelmaat houdt. Wat een zooitje. Zit totaal geen lijn in.

Ik ben blij dat onze mods tegenwoordig gewoon openlijk aangeven autistisch te zijn :).

Ik denk dat wvw sinds invoering van deze regel stabiel loopt. Zeker in vergelijking met voorgaande jaren, zelfs tijdens de vakantieperiode wisten we te zorgen dat er potjes überhaupt door konden gaan.

Dit dus.. Elke keer loopt men te hard van stapel en zorgt weer dat het bergafwaarts gaat..
 
Bovenaan