[Inschrijftopic] Spelleiding #181, 182 en 183

Deleted User - 2265087

Guest
Gewoon doen wat je zelf het beste uitkomt. Verder weet ik niet of het handig is om ze bekend te laten worden (tenzij welp die mensen dan niet meer mag welpen). Maargoed, dat moet je ff bekijken, het maakt mij niet uit.

Volgens mij is dit de algemene regel juist, dat ze bekend worden, maar bewezen personen niet gewelpt kunnen worden.

Ik vind het zelf wel leuk als Beul bekent word, net als priester/ketter.
 

DeletedUser

Guest
ik weet nog dat ik in mijn eerste potje op dag 1 de welp beulde. Wat een mooi moment
 

Deleted User - 2265087

Guest
Haha^Goede entree heb je dan:p

Ik ben 2 maal beul geweest. Eerste keer wolfje Marwo gebeult, die redelijk zeker wolf was. Keer daarna werd ik meteen dag 1 geluncht:( Toen heb ik mijn beul actie niet gebruikt.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik ben 1x beul geweest geloof ik, of 2x oid. Wat ik me nog kan herinneren is dat ik toen op dag 1 werd gelynched omdat ik niet actief was. (Mn internet thuis was uitgevallen en 's avonds gingen we uit eten)

Best grappig eigenlijk hoelang het niveau dus al minder is xd

En ik durf trouwens te zweren, dat ik degene ben die het gekste potje mee heeft gemaakt als 1e potje :D
Eerst was ik weerhamster. Toen telde de spelleiding fout, dus toen ging het potje opnieuw. Toen werd ik Beschermengel.

Ik werd toen meteen gekoppeld aan de Mythomaan. Dus wij waren G\N koppel. Op dag 2 werd die mythomaan burger, dus toen werden we G\G koppel. (ik had in dat potje trouwens 2 lynches op 1 rij goed gezeten, oh wat was ik trots :D) Later beschermde ik mezelf, echter deed een slecht hulpje zon actie waardoor mn bescherming niet werkte (Apostaat?), toen werd ik dus gelunched, maar gered door de grafdelver. Nu was ik dus weer N\G koppel, want ik was nu Lijk geworden. Dag daarop werd ik nog een keer gehackt door de hacker en werd ik dus een neutrale Hacker met een burger als koppel. Ik snapte dat ik samen met mn geliefde moest winnen, maar jammer genoeg hadden pr0sieeb en cgrain dat door en wonnen zij uiteindelijk het potje als neutraaltjes die voor de slechte kant hadden gekozen. (Pr0sieeb had mij gehackt en werd zelf uiteindelijk slechte weerhamster. Cgrain had Bert gehackt en werd daardoor geen ziener, maar slechte wolf, want bert werd geinfecteerd :p)

Uiteindelijk ging ik dood doordat mijn geliefde gelynched werd en ik als beginner totaal niet overtuigend was xD

Oke gekte :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik werk bijna elke dag tot 11 uur in de avond. Ik kan de deadline aanpassen, maar dan moeten jullie wat langer wachten op de verhalen! Als dat geen probleem is pas ik graag de deadline voor je aan NB.

Oh, ja laat dan maar :). Als je toch al zo laat thuis komt kan de deadline net zo goed wat later zijn. Wel bedankt voor het aanbod :)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen het er mee eens dat ik het volgende potje dan doe? Dan open ik zo het inschrijftopic!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik ben 1x beul geweest geloof ik, of 2x oid. Wat ik me nog kan herinneren is dat ik toen op dag 1 werd gelynched omdat ik niet actief was. (Mn internet thuis was uitgevallen en 's avonds gingen we uit eten)

Best grappig eigenlijk hoelang het niveau dus al minder is xd

En ik durf trouwens te zweren, dat ik degene ben die het gekste potje mee heeft gemaakt als 1e potje :D
Eerst was ik weerhamster. Toen telde de spelleiding fout, dus toen ging het potje opnieuw. Toen werd ik Beschermengel.

Ik werd toen meteen gekoppeld aan de Mythomaan. Dus wij waren G\N koppel. Op dag 2 werd die mythomaan burger, dus toen werden we G\G koppel. (ik had in dat potje trouwens 2 lynches op 1 rij goed gezeten, oh wat was ik trots :D) Later beschermde ik mezelf, echter deed een slecht hulpje zon actie waardoor mn bescherming niet werkte (Apostaat?), toen werd ik dus gelunched, maar gered door de grafdelver. Nu was ik dus weer N\G koppel, want ik was nu Lijk geworden. Dag daarop werd ik nog een keer gehackt door de hacker en werd ik dus een neutrale Hacker met een burger als koppel. Ik snapte dat ik samen met mn geliefde moest winnen, maar jammer genoeg hadden pr0sieeb en cgrain dat door en wonnen zij uiteindelijk het potje als neutraaltjes die voor de slechte kant hadden gekozen. (Pr0sieeb had mij gehackt en werd zelf uiteindelijk slechte weerhamster. Cgrain had Bert gehackt en werd daardoor geen ziener, maar slechte wolf, want bert werd geinfecteerd :p)

Uiteindelijk ging ik dood doordat mijn geliefde gelynched werd en ik als beginner totaal niet overtuigend was xD

Oke gekte :D

:O:O:O :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Bizar, en zeker je eerste potje, ik zou er niks meer van begrepen hebben:p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Iedereen het er mee eens dat ik het volgende potje dan doe? Dan open ik zo het inschrijftopic!

Prima, ook wel leuke instellingen, gewoon een basispotje, vind ik altijd leuker dan potjes met van alles erop en eraan (omdat dat vaak fout gaat). Alleen die ik wss niet mee:(
 

DeletedUser63354

Guest
Ik weet nog dat ik toen een aantal potjes had gevolgd en dat ik helemaal onder de indruk was van Bert (ik was toen 13 jaar oid) dus ik vond het geweldig dat ik met hem netwerkte en samenwerkte. Toen ging hij op een dag dood (bij de verhaaltjes werd niet verteld hoe iemand dood ging) en ik was helemaal boos op de spelleider want IK HAD HEM BESCHERMD!

Maargoed :D Ik ga dat potje nog eens doorlezen, volgens mij #119 ofzo :D

EDIT: #120 :D Klik!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73803

Guest
Ik vind het een leuk potje dat Eucalyptus wilt starten!
Geen geclaim en genetwerk, top!
 

DeletedUser

Guest
Zal vanavond het inschrijftopic openen! :)
Heb besloten de beul en priester bekend te laten maken.
Vanwege de beschermengel krijgt het denk ik een leuke twist.
De beul en priester mogen niet gewelpt worden nadat zij hun drankje hebben gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mijn eerste potje was #76, toen mensen als bert, amy en slaro meededen. Dat waren de tijden.
 

DeletedUser63354

Guest
Mijn eerste potje was #76, toen mensen als bert, amy en slaro meededen. Dat waren de tijden.

Eerste 2 waren vaste mensen in mijn beginnerstijd. Slaro kwam af en toe ook nog wel eens, maar die is helemaal verdwenen van dit forum :(
 

DeletedUser

Guest
Het is een grof schandaal. Hij maakte dit forum in den goeden tijd
 

DeletedUser63354

Guest
Spelerslijst van mijn eerste potje.
1. Oscar11 - Heks
2. OrAsU
3. Bappos - Beschermengel
4. Quechua - Jager
5. Heulsen - Lijk
6. Eucalyptus Sunrise - Apostaat
7. Rubisk - Ketterse Wolf
8. Jodude - Wisselaar
9. Khaduffi - Apostaat
10. Rukurt - Lijk
11. WWG - Heks
12. CI - Welp
13. Marwo - Burger
14. Blond - Ketter
15. Lollie - Beul
16. Kahvi - Welp
17. Pr0sieeb
18. Marcoknight - Weerhamster
19. BERT - Hacker
20. TheJoker13
21. Cgrain
22. theManWithItzBlueKnife - Hacker
23. Raider x - Burger
24. Aus - Stalker
25. Flatl - Wisselaar
26. Albers - Burger
27. Moederkoek - Jager
28. Mooteman
29. Yube - Infectiewolf

En nu:
1. Napoleon Bonaparte. - Welp - Lynch dag 2.
2. Flexibility
3. Eucalyptus Sunrise - Burger - Lynch dag 3.
4. PartOfTheGame - Burger - Lunch dag 1.
5. Dragon of Blaze Kunjack
6. Senne
7. Victorious - Sjamaan - Heks dag 3.
8. Empire of Statement - Burger - Lynch dag 1.
9. Snuf -> Dark Knight
10. arbeitman
11. nonkel jos
12. Bappos
13. Emperor
14. Gekkou Hayate
15. Dream-About-It

Sommigen zijn een meerwaarde uiteraard, maar kijk naar t verschil :(
 

DeletedUser

Guest
Tribal wars sterf, en zo ook het forum.
En dan mag je hier nog niet klagen. Op het Serieus vrij forum is het helemaal hard gegaan en posten we de afgelopen twee jaar maar met 5 mensen ofzo
 

DeletedUser

Guest
Ik doe mee vanaf potje 1 :D. Leukste potje was toch wel ronde 100 in St. Mary. Wat was Robin daar heerlijk leiding aan het geven zeg!
 
Bovenaan