[Inschrijftopic] Spelleiding #171, #172 & #173

Deleted User - 2265087

Guest
Nou als dit plan door gaat doe ik dus de komde 3 potjes niet mee... of ben je van plan ook noobs zoals ik toe te laten?

Waarschijnlijk kiest die ook voor de actieve spelers, dus als je nou actief bent maak je alsnog een kans;)
 

DeletedUser4045

Guest
Nou als dit plan door gaat doe ik dus de komde 3 potjes niet mee... of ben je van plan ook noobs zoals ik toe te laten?

Ik zeg niet dat ik geen beginners toe ga laten.
Absoluut niet.
Ik kijk wel of mensen actief mee willen spelen en van sommige weet ik dat zij nu al structureel een aantal rondes dood gaan aan inactiviteit. Die mensen maken weinig kans, maar alle anderen maken gewoon een kans.
 

DeletedUser52001

Guest
Jep, ik ben de enige echte Ruben ;).



Ik heb daar in mijn eigen potje geen zin in. Ik ga focussen op activiteit in het forum. Ik heb Marwos record te verbreken ;) (lukt me niet).

Zeg, mijn record is niet simpelweg 1 potje he! (overigens, er zijn potjes geweest met meer posts) Ik heb gewoon structureel in mijn potjes meer posts dan in de potjes ervoor/erna :p
 

DeletedUser

Guest
Het gaat toch niet over 'de meeste posts' ?xD Lekker boeiend.
 

DeletedUser4045

Guest
Het gaat toch niet over 'de meeste posts' ?xD Lekker boeiend.

Nee inderdaad.

Als ik een potje heb waar ik het naar mijn zin heb gehad en maar 30 pagina's met post heeft ben ik toch tevreden hoor.
 

DeletedUser62766

Guest
Is het nodig om een stemtopic te openen? Ik denk dat we het beste gewoon met de drie inzendingen overleggen in welke volgorde we willen leiden.
 

DeletedUser4045

Guest
Is het nodig om een stemtopic te openen? Ik denk dat we het beste gewoon met de drie inzendingen overleggen in welke volgorde we willen leiden.

Er zijn maar drie inzendingen zie ik :p.

Als het mogelijk is wil ik graag op korte termijn.
Richting Juni komt mij niet zo goed uit..
 

DeletedUser

Guest
2 ervan kunnen er leiden want je hebt ook evil bigs potje nog. Een stemtopic lijkt me wel handig dus :p
 

DeletedUser62766

Guest
Er zijn maar drie inzendingen zie ik :p.

Als het mogelijk is wil ik graag op korte termijn.
Richting Juni komt mij niet zo goed uit..

Ik heb Crazy gesproken op skype, jij kan sowieso eerste. We overleggen nog even wie van ons eerder gaat :p
 

DeletedUser62766

Guest
Rondeverdeling:
#170 Lytho
#171 Prosieb & Evil Big
#172 Capricorno & Reversistence
#173 CrazySoBek

Zo :)
(overigens kan je inschrijftopic denk ik al wel open gooien)
 

DeletedUser4045

Guest
Rondeverdeling:
#170 Lytho
#171 Prosieb & Evil Big
#172 Capricorno & Reversistence
#173 CrazySoBek

Zo :)
(overigens kan je inschrijftopic denk ik al wel open gooien)

Zijn nog best veel spelers in het andere topic, maar wil hem wel nog even laten lopen idd.
Ik ga zo lekker film kijken/slapen en zal morgen wel even alles in orde maken en hem open gooien.

Ps: als je graag weer snel wil spelen. Stuur mij even de andere wolven in pm Thanks!
 

DeletedUser81928

Guest
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je de activiteit gaat meten, gewoon aantal posts gedeeldoor het aantal dagen dat is meegespeeld?
 

DeletedUser66220

Guest
tompeter wss hoe je speelt, als je veel spamt kan je actief lijken maar daar hebben we ook niets aan.
 
Bovenaan