[Inschrijftopic] Spelleider WvW 187, 188 & 189

DeletedUser

Guest
Goed, dronkaard rol alleen voor goedjes. Kan niet gewelpt worden, verder zelfde regels voor hem.
 

DeletedUser

Guest
Dat mag niet Angelino.

Leg uit:

Denk erom!
• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid
• Inschrijven mag niet als je nog nooit een potje WvW hebt gespeeld op dit forum

Minder ervaren spelleiders (minder dan 15 à 20 rondes meegespeeld en/of nog nooit een potje geleid) zijn verplicht om te leiden met een ervaren spelleider!

Ik heb al 1 potje gespeeld en nu tweede als vervanger. Tijdje niet gespeeld wegens verschillende schooluitstappen, waaronder weekje Barcelona. Ik heb dus minder dan 15 à 20 rondes en moet dus een co hebben, dat vraag ik (dus check); Ik heb niet één van de laatste 3 potjes geleid (dus check); en ik heb al WvW gespeeld op dit forum (3de check).

Graag een uitleg a.u.b.
 

DeletedUser16768

Guest
Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.
 

DeletedUser

Guest
Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

Je ziet amper zijn snorretje! :D

Kom op bappos, dit is een brave cartoon-tekening en als je er echt zo zwaar aan tilt hoeft die niet op de voorpagina te komen als het spelletje goedgekeurd zou worden. Zeg me liever je mening over mijn voorstel-instellingen.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik zeg je dat het niet mag, wat je ermee doet moet je zelf weten.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg je dat het niet mag, wat je ermee doet moet je zelf weten.

Je bedoelt dat de instelling zelf te extreem-rechts of racistisch zijn!?? :eek:
Damn bappos, grow up man... :D kinderen van 6 worden aan ergere dingen blootgesteld dan aan een WvW potje dat zich fictief afspeelt in een fictief dorpje in het jaar 1940, waar één rol "oberst" noemt en men jaagt op wolfjes tussen de troepen en bevolking door, gespeeld door mensen van gemiddeld 16+.

Maarja, met uw functie op het forum kun je natuurlijk alles eisen eh, dusja, ik trek m'n voorstel wel weer in, zie dat je er vannacht niet van kunt slapen... :eek:
 

DeletedUser16768

Guest
Je bedoelt dat de instelling zelf te extreem-rechts of racistisch zijn!?? :eek:
Damn bappos, grow up man... :D kinderen van 6 worden aan ergere dingen blootgesteld dan aan een WvW potje dat zich fictief afspeelt in een fictief dorpje in het jaar 1940, waar één rol "oberst" noemt en men jaagt op wolfjes tussen de troepen en bevolking door, gespeeld door mensen van gemiddeld 16+.

Maarja, met uw functie op het forum kun je natuurlijk alles eisen eh, dusja, ik trek m'n voorstel wel weer in, zie dat je er vannacht niet van kunt slapen... :eek:

Doe normaal?
 

DeletedUser1435

Guest
jij reageert ongesteld hoor angelina. dat jij nou wo2 verheerlijkt kunnen wij ook niks aan doen :(
 

DeletedUser

Guest

Sorry bappos, als je zelf niet inziet dat het wat overdreven is dat een WvW potje al niet meer tijdens de periode van de wereldoorlog mag verlopen, dan mag ik dat toch best wel erg vinden, niet?

Je deed niet eens moeite om feedback te geven over het scenario.
 

DeletedUser16768

Guest
Sorry bappos, als je zelf niet inziet dat het wat overdreven is dat een WvW potje al niet meer tijdens de periode van de wereldoorlog mag verlopen, dan mag ik dat toch best wel erg vinden, niet?

Je deed niet eens moeite om feedback te geven over het scenario.

Ik zei dat het niet mocht, dat jij dat aan het hele concept linkt moet je zelf weten.
Dat soort plaatjes over Hitler zijn gewoon niet toegestaan.

Je concept over de 2de wereldoorlog moet je maar overleggen met de forum-moderator van het spellenforum (hetgeen ik niet in directe vorm ben).
 

DeletedUser

Guest
Ik zei dat het niet mocht, dat jij dat aan het hele concept linkt moet je zelf weten.
Dat soort plaatjes over Hitler zijn gewoon niet toegestaan.

Je concept over de 2de wereldoorlog moet je maar overleggen met de forum-moderator van het spellenforum (hetgeen ik niet in directe vorm ben).

Ik denk wel dat mijn link terecht was gezien het volgende (nadruk op vetgedrukte):

Je ziet amper zijn snorretje! :D

Kom op bappos, dit is een brave cartoon-tekening en als je er echt zo zwaar aan tilt hoeft die niet op de voorpagina te komen als het spelletje goedgekeurd zou worden. Zeg me liever je mening over mijn voorstel-instellingen.

Ik zeg je dat het niet mag, wat je ermee doet moet je zelf weten.

Ik eindig met een vraag wat je van de instellingen vind (los van de foto), waarop jij uw antwoordt begint met "ik zeg je dat het niet mag". Begrijpelijk dan dat ik zo ga reageren, niet?
 

DeletedUser16768

Guest
Nee niet begrijpelijk.
Verder draagt dit niet bij aan het topic. Dus bij deze stop ik er ook mee.
 

DeletedUser1435

Guest
angelino is echt te ver gegaan ik eis een ban anders speel ik ooit meer tribalsongcontest
 
Bovenaan