Spelers en continenten

DeletedUser3166

Guest
Hij is lid van een vijandelijke stam?

So what? Een oorlog die ik nooit gewenst hebt en niet in leven heb gebracht...
Waarom zou ik een goede buur aanvallen omdat een paar heethoofden uit firm en borg op elkaar zitten te vitten ?

Ik heb geen problemen met firm op 1 persoon na...
 

DeletedUser

Guest
check de stats:D

Die met Nachtwaker gaan gelijk op, momenteel sta jij 1 dorpje voor maar dat zegt niets.

Als je die van B0RG bedoelt, zijn het voornamelijk dorpen van Lange24 waardoor je aan die oh zo mooie stats komt van toen heel wat FIRM leden in B0RG zaten en dan uiteindelijk besloot hij te stoppen. Eigenlijk heb je die dus onrechtstreeks van een FIRM speler overgenomen...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Die met Nachtwaker gaan gelijk op, momenteel sta jij 1 dorpje voor maar dat zegt niets.

Als je die van B0RG bedoelt, zijn het voornamelijk dorpen van Lange24 waardoor je aan die oh zo mooie stats komt van toen heel wat FIRM leden in B0RG zaten en dan uiteindelijk besloot hij te stoppen. Eigenlijk heb je die dus onrechtstreeks van een FIRM speler overgenomen...:rolleyes:

dorpen van de tegenstander zijn dorpen van de tegenstander, ongeacht in welke stammen hij daarvoor allemaal gezeten heeft.
Op het moment dat hij bij jullie hoorde en grenst of aangevallen wordt door de vijand, is het heel de stam haar taak het account te verdedigen en te zorgen dat er geen dorpen uit handen worden gegeven. (voornamelijk het accounts haar taak, maar de hele stam is verantwoordelijk voor dorpverliezen)
 
Bovenaan