Speler van het jaar

DeletedUser65921

Guest
Onder het motto van beter goed gepikt dan slecht verzonnen:

PHP:
[B]SPELERS[/B][/SIZE] 
[B]Wie was de beste speler van 2015?[/B] 
[B]Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?[/B]  
[B]Wie was de beste aanvaller van 2015?[/B]  
[B]Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?[/B]  
[B]Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?[/B]  
[B]Wie was je favoriete forumposter dit jaar?[/B] 
[B]Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?[/B]  
[B]Wie was de beste leider van 2015?[/B] 
[B]Welke speler gaf je de meeste motivatie?[/B] 
[B]Wie was dé flopspeler van 2015?[/B] 
[B]Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?[/B] 
[B]Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?[/B] 

[SIZE=3][B]Stammen[/B][/SIZE] 
[B]Wat was dé topstam van 2015?[/B] 
[B]Welke stam werkte volgens jou het beste samen?[/B] 
[B]Welke stam was aanvallend het beste?[/B] 
[B]Welke stam was defensief het beste?[/B] 
[B]Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?[/B] 
[B]Welke stam is dé flopstam van 2015?[/B] 
[B]Welke stam was dé vijand van 2015?[/B] 
[B]Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? [/B]


Het concept is heel simpel, zo veel mogelijk mensen vullen hun lijstje in.
Einde :p

Ik zal beginnen!

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015? Dat was ijsbeer denk ik, heeft zijn cluster al veel verbeterd door oa japhille op delete te spelen, maar zit nog steeds makkelijk met een gigafront te overleven. Je moet het maar doen.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Dat lijkt me duidelijk dat de donalds hier moet komen, het grote brein achter P. volgens mij en die hebben op tactisch vlak toch de beste prestaties neer gezet dit jaar.
Wie was de beste aanvaller van 2015? Tim010, aanvallen is zeker zijn ding. Maar ook P. spelers als The Dirty Daltons en Eldenno verdienen hier een vermelding.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Ewout van Mutombo, een jaar geleden had ik hem als gemotiveerd 'noobje' op dat acc gezet, tegen mei was hij al één van de steunpilaren van Style, wat hij nu ook voor SHIP is. Kuddo's voor Ewout.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Theonl2, de vv's die Theo gedraaid heeft, dat is ongeloofelijk, massa's versturen, deffen, zelfs een maand op een ander acc spelen. Hij deed het allemaal.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Tim doet me wel steeds lachen
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Van de vijand De Donalds, van onze kant theo en skykiller denk ik
Wie was de beste leider van 2015? De Donalds, dat valt samen met de tweede vind ik
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Mijn actieve gemotiveerde stamgenootjes :) En zenzi en voatie wanneer ze tegenstand boden
Wie was dé flopspeler van 2015? Black cop :( Wat was dat een ontgoocheling, Gpz ook eigenlijk wel
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Davey, Tim, Meto zijn de voornaamste denk ik (van degene die dit jaar gestopt zijn toch, anders moeten daar nog een Jonas, Remco en nog een paar bij)
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Moeilijke, maar mijn verwachtingen van heer rodeostier zijn hoog gespannen door alle lof van P. spelers naar hem.
Bij ons van de klassieke gevallen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Ik ga me toch vragen stellen wie hier niet P. zet, het was wel hun jaar, van underdogpositie (in mijn ogen), naar topfavoriet gegaan
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Weeral P. de samenwerking is imo hun sterke punt
Welke stam was aanvallend het beste? Style! is en zal altijd de sterkste aanvallende stam zijn op deze wereld, punt.
Welke stam was defensief het beste? P., elke massa is bijna mislukt
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Wolf, heel veel gedaan (toch tot september ongeveer)
Welke stam is dé flopstam van 2015? Style! :( Het ging zwaar bergaf
Welke stam was dé vijand van 2015? P. he
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? SHIP, wij zijn de stam in opkomst lijkt me
 

DeletedUser

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
Ik zal hier toch mijn eerlijke mening over geven. Ik ga voor IJsbeer als hij actief is lijkt het mij 1 van de beste spelers op casual en zoals Laurens al zegt. Het overleven in een gigafront is niet iedereen voor in de wieg gelegd :p
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
De Donalds hij leid toch zijn stammetje in goede wegen. Ook de laatste massa op Gpz goed geplant en zeker goed georganiseerd, maar ook hoe hij P. nu in goede banen leid is voor een ieder een pluspunt.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Als Tim010 actief is, zie ik hem toch op deze plek verschijnen. Maar Dragonfriend723 laat hier zich hier ook wel toe behoren. Hun hebben op dat vlak toch goede prestaties geleverd.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Mutumbo(Ewout) het heeft mij verrast hoe snelle ontwikkeling hij maakte en hij is nu 1 van de pilaren in Ship mijn complimenten.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Jeroen(Zeehond) blijft een goede stamspeler heeft zeker wat over voor zijn stam en laat zien waar hij toe in staat is
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Tim010 het is altijd zwaar spam :p
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
The Dirty Daltons krijgt de complimenten richting de vijandelijke kant, en Dragonfriend723 en Theonl van de andere kant.
Wie was de beste leider van 2015?
Jeroen(Zeehond) Hij kan het enorm goed laten draaien als hij actief was geweest. Maar ook de Donalds krijgt hier een verdiend plekje, P. doet het met hem erg goed.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Nu ga ik toch naar mijn co(Peter) Hij motiveert mij alleen maar om toch door te blijven op Casual en niet te stoppen. En dat prijs ik zeker in hem
Wie was dé flopspeler van 2015?
Euro zie ik toch als de meeste geflopte spelers :)
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Tom(Lekkerfresh) kan er nog wel wat noemen. Vond dat altijd wel een leuke speler om mee samen te werken hopelijk komt hij eens snel terug.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Van heer rodeostier, Mutombo zie hun beiden toch verder knallen op deze wereld

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
P. is nu uiteindelijk aan het eind van het jaar de topstam. Had het overigens niet geheel verwacht, maar ja je moet niet altijd op je gedachtes uitgaan.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
P. Krijgt toch hier zijn verdiende plek zijn toch wel voorbeelden te noemen hoe ze samen gewerkt hebben.
Welke stam was aanvallend het beste?
Ik zag Style! en W-pack als goede aanvallende stammen. Eigenlijk was vooral Style! erg aanvallende stam jammer dat het nu afgelopen is met die stam.
Welke stam was defensief het beste?
P. ze hebben toch hun best gedaan dit jaar
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Nu ga ik toch naar Style! toe het waren echt goede spelers die daar tussen zaten.
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Atzec en Mahram
Welke stam was dé vijand van 2015?
P. dan maar ;)
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ship lijkt mij zeker een stam, die zijn ware gezicht laat zien op casual :)
 

DeletedUser75195

Guest
SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?
Een moeilijke, degene die de meeste massas goed heeft afgeslaan is zeker en vast ijsbeer maar dan langs de andere kant had dit ook niet gekund zonder vele anderen.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Dragonfriend, het brein achter alle massa's van style en nu ook SHIP :D. Verder Q jij hebt het heel goed gedaan, zoals ik al aangekaart had de enige in de top 5 ODD die geen dorpenverlies heeft geleden.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Eldenno heeft een mooie prestatie neergezet, had wel niet gekund zonder de tactische zetten van de donalds

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Dries op ..Rainbow.. net als mezelf toegekomen als een noobje en dat is ie nog steeds :D. Allesbehalve, zet nu ook zelfstandig de aanval in op aztec, hij heeft in het halve jaar ongeveer echt veel vordering gemaakt!

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Theo for sure. Als we allemaal eens kijken naar onze laatste 10 vv'ers staat Theonl2 er zowiezo tussen. (bij SHIP en wolf dan toch)

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Geen idee, bijna iedereen want zoveel zijn dat er nu wel niet meer.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Met modder gooien? Hier benoem ik niemand het beste in.

Wie was de beste leider van 2015?
Laurens, ik keek altijd al op naar jou en dat doe ik nog steeds.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Ijsbeer en rainbow gewoon om ze in alles voor te blijven wat me aardig lukt?! :D

Wie was dé flopspeler van 2015?
black cop & gpz triestige gevallen!

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Graag Jonas die op mutombo speelde en dan nog vele die hier hun kopje nog eens boven steken maar ingame niet meer.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Dries a.k.a Rainbow, jij moet mijn verwachtingen toch wel overtreffen :)

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
P. Geen andere bestaande stam doet het beter.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
style! de sfeer voor de val was er echt wel het best

Welke stam was aanvallend het beste?
Ga ik toch voor style gaan. Geen verdere uitleg nodig?

Welke stam was defensief het beste?
Aztec en P. gewoon defmuurtje waar je niet door geraakt, hebben ze even geluk met athenaes.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
style-wolf. Deze stammen waren echt 2 handen op 1 buik.

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Aztec, kijk gewoon naar die stats :D

Welke stam was dé vijand van 2015?
P.?

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
SHIP, het oude style, wacht maar af! :cool:

Bedankt Laurens en Bas voor de benoeming :).
 

DeletedUser63643

Guest
Het is heel simpel, ieder bekijkt het vanuit zijn eigen optiek.
Dat is ook waar je qua info het meeste kijk op hebt.
Dus hier mijn mening;


Wie was de beste speler van 2015?
Voor mij de Donalds, als je ziet wat die voor prestatie neer zet.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Aan het resultaat over 2015 gezien dus ook deDonalds
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Voor de meesten niet echt duidelijk, maar in mijn ogen Heer Rodeostier, zo makkelijk als alles bij hem gaat , ook een speler als Tim010 vind ik een zeer sterke aanvaller
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Ook Heer Rodeostier, voor 2015 nog nooit van gehoord en The Incredible Tiger. alhoewel in een iets andere context.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Athenaes, haal maar eens je motivatie uit het deffen van stam en bondgenoten, top
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Zonder twijfel Tim 010
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Dit was voor mij Laurens, geweldig mooie stukken heeft hij geschreven.
Wie was de beste leider van 2015?
Tja, duidelijk de Donalds, hoewel ik ook veel respect heb voor Laurens
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
de Donalds, dit is een speler die je echt de motivatie geeft om verder te gaan maar ook Heer Rodeostier, je word aangestoken door zijn enthousiasme.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Hier houd ik niet van, je weet zelden de prive redenen van spelers die hun tijd en spel beinvloeden.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Zonder twijfel Jeff, ik mis mijn buurman en Chris de orginele speler van Reb0rnslayer.
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Speler? Moeilijk, ik verwacht dat we als spelers een nog sterkere groep/stam gaan vormen, voor zover mogelijk

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Style was de topstam, nu is P. de topstam, het kan verkeren
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Gezien het uiteindelijke resultaat dus P.
Welke stam was aanvallend het beste?
Zie hier boven. Uiteindelijk was Style/wolf niet in staat om BC te redden en zal wolf uiteindelijk ook niet in staat zijn om Gpz te redden.
Welke stam was defensief het beste?
Als je naar alle massa's kijkt lijkt me dat duidelijk , maar ook een stam als AZTEC neem ik mijn pet voor af. Alleen door de mindere samenwerking is het resultaat ook veel minder.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
Voor ons leek dat Style/Wolf, tot ze met modder begonnen te gooien
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Geen mening, alles draait om leiding en motivatie, kwaliteit spelers komt volgens mij op de tweede plaats
Welke stam was dé vijand van 2015?
Voor ons vooral Style en de wolfstammen
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
SHIP, ik hoop dat ze de verwachtingen waarmaken, kan de kwaliteit van deze wereld alleen maar verhogen

Dit is mijn mening, de conclusie is dat een topstam nauw samenhangt met een goede leider(s)/tacticus.
En dan natuurlijk het plezier in het spel en de leuke samenwerking in een stam, valt dat weg valt ook de status topstam weg.


ps. Bedankt voor de vermeldingen, al of niet verdient. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70434

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
Dit vind ik een erg moeilijke, vooral omdat je het op zowel offensief als defensief vlak moet bekijken maar dan kies ik resoluut voor dragonfriend, hij heeft een jumpcluster gemaakt om mij te komen steunen in het noorden. in tussen is hij daar zo goed gevestigd dat hij bijna 1ste is zelfs in c24

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Dat zullen zowiezo laurens en de donalds zijn. Hier moet je ook geen woorden aan vuil maken aan hoe ze altijd hun stam leiden.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
ewout en heer rodeo, ewout werkt hard voor zijn stam en heeft die ook altijd voor hen beschikbaar terwijl stier een goeie jump heeft gemaakt in ODA
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
heer rodeostier, zijn jump in ODA is verbazingwekkend :)
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
dragonfriend, ewout, de donalds, hoe zij hun stam leiden en helpen. verdient een dikke pluim. Echter mag ook wel gezegd worden dat zowel jeroen en vooral theo hier ook inhoren voor hun tijd enzo dat ze steken in anderen hun account.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
tim met zijn domme opmerkingen
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
de donalds en dragonfriend
Wie was de beste leider van 2015?
ik vind er 4 goed dus zal er ook 4 neerschrijven. Fancy, ewout, laurens en de donalds ;)
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Raar maar waar. Tuam, ik ging stoppen met dit spelletje maar toch bleef hij maar praten tegen mij om mij te overhalen dit toch niet te doen. Echter dan nog laurens ook omdat ik toch wel een band heb met hem na meer of 2 jaar samen te spelen.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Zenzisasense denk ik wel
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
metoism, jonas, remco, tim
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
vooral van ewout, ik vraag mij af hoe hij zich dit jaar nog meer gaat overstijgen of wat hij dit jaar al presteerde.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Style/Wolf/Perfection
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Style/wolf tot alles verkeerd ging
Welke stam was aanvallend het beste?
Style zal dat altijd blijven
Welke stam was defensief het beste?
Defensief staat het bij P wel goed maar daar moeten we ook bijrekenen dat ze iemand hebben met meer dan 3000 defjes of nog meer
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
De wolven tot het verkeerd ging
Welke stam is dé flopstam van 2015?
AZTEC zowiezo, wat een bende zit daar man :eek:
Welke stam was dé vijand van 2015?
Perfection, kan je moeilijk ontkennen
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ik denk dat we toch wel SHIP hier mogen plaatsen. Klein stammetje maar als je het bekijkt zijn het wel topspelers bij elkaar is mijn mening.


Echter @the dirty daltons, heb jij eigenlijk nog respect voor andere spelers dan alleen je eigen stam en spelers. Dat lijstje trekt letterlijk op niets moet ik zeggen. Je kijkt alleen binnen je stam maar niet naar de buitenkant. komt hoogmoedig over van jullie zelf. Ik vraag me af of je wel een deftig lijstje kunt maken die zo wereldwijd is als de spelers hierboven. ;)
 

DeletedUser63643

Guest
Ik heb van te voren gezegd het vanuit mijn eigen optiek te bekijken. Dus je kritiek komt een beetje als mosterd na de maaltijd. Maar goed je zal wel gelijk hebben. :-(
Het blijft jou of mijn eigen mening. Maar buiten de Donalds zie ik bij jou ook weinig anderen van buiten jullie stammen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
Echter @the dirty daltons, heb jij eigenlijk nog respect voor andere spelers dan alleen je eigen stam en spelers. Dat lijstje trekt letterlijk op niets moet ik zeggen. Je kijkt alleen binnen je stam maar niet naar de buitenkant. komt hoogmoedig over van jullie zelf. Ik vraag me af of je wel een deftig lijstje kunt maken die zo wereldwijd is als de spelers hierboven. ;)

Ik heb van te voren gezegd het vanuit mijn eigen optiek te bekijken. Dus je kritiek komt een beetje als mosterd na de maaltijd. Maar goed je zal wel gelijk hebben. :-(
Het blijft jou of mijn eigen mening. Maar buiten de Donalds zie ik bij jou ook weinig anderen van buiten jullie stammen. :)

Jongens alsjeblieft ga hier nou niet op door. Dat het vanuit je eigen stam wordt bekeken is zeer logisch, dat zal bij iedereen gebeuren. @kla, wil jij proberen wat meer van je stamgenoten naar dit topic te sturen, wordt het een wat langere lijst met waarderingen, kunnen we er wat meer mee :)
 

DeletedUser65921

Guest
Bedankt voor de vernoemingen :)

En ik kan me enkel aansluiten bij wat Theo zegt, je weet veel meer over je eigen stam dan over andere, dus logisch dat er daarvan meer in staan.
 

DeletedUser

Guest
Welke stam is dé flopstam van 2015? Style! Het ging zwaar bergaf

IMO aztec...

verder ben ik het op veel punten met draakje eens :p
 

DeletedUser63643

Guest
Jongens alsjeblieft ga hier nou niet op door. Dat het vanuit je eigen stam wordt bekeken is zeer logisch, dat zal bij iedereen gebeuren. @kla, wil jij proberen wat meer van je stamgenoten naar dit topic te sturen, wordt het een wat langere lijst met waarderingen, kunnen we er wat meer mee :)


Komt goed.
 
Reactiescore
2
SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?
De donalds
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Dragonfriend, is sowieso en meesterstrateeg ook de donalds heeft zich bewezen een kwaliteitsvolle massa op poten te zetten.
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Heer Rodeostier, lijkt nooit zonder clears te vallen.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Heer rodeostier en De donalds
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Dragonfriend en Theonl. Volgens mij 2 handen op 1 buik.
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Dragonfriend
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Dragonfriend. Altijd leuk als hij weer zijn beste kant laat zien wat voor een taalvirtuoos hij is. Daarnaast heeft hij de nodige humor, daarom koos ik ook voor hem in de vorige vraag.
Wie was de beste leider van 2015?
De Donalds, hij heeft zijn stam (samen met anderen) naar een hoger niveau getild.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Bosbassie, al was het soms niet makkelijk om met een kleine stam actief te blijven. Het is de laatste tijd nog leuker geworden om te blijven spelen.
Wie was dé flopspeler van 2015?
Zenzisasense. Graaft zich dieper en dieper in zijn hol van verdediging, maar blijft verliezen lijden.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Smashridim. Goeie maat van in het begin van het spel
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Theonl.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
P.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
P. en style
Welke stam was aanvallend het beste?
Over het algemeen style, maar dat komt omdat zij zich al op een langere termijn hebben bewezen. P. komt al in de buurt.
Welke stam was defensief het beste?
P.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
style/Wolfstammen voor het moddergooien.
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Aztec. Kennen de term ondersteunen niet en hun motto is "ieder voor zich"
Welke stam was dé vijand van 2015?
N.v.t.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ship
 

DeletedUser65921

Guest
bc7.png


Zeker zoiets vind ik zeer leuk om te horen :)

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Dragonfriend. Altijd leuk als hij weer zijn beste kant laat zien wat voor een taalvirtuoos hij is. Daarnaast heeft hij de nodige humor, daarom koos ik ook voor hem in de vorige vraag.
 

DeletedUser68795

Guest
Ik zal dit eerst maar even vooraf zeggen, ik kom nog niet lang kijken op deze wereld. Maar ik dacht wel even een lijstje te maken, als ik toch iets verkeerd zie mogen jullie me zeker corrigeren.


SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?
Ik heb hier eens goed over na mogen denken, ik speel nog niet relatief lang op deze wereld. Dus het was even moeilijk om iemand te gaan kiezen. Dragonfriend723, deze speler is in aanvallend als defensief opzicht erg goed doet zeker verkeerde stuntjes. Maar om toch nog even door te gaan heb ik ook nog een plekje voor Fancy. doet alles goed voor zijn stam, en staat zijn mannetje wel op deze wereld. En is zeker in dit stadia wel erg belangrijk, als wij als stam toch wat flinke klappen tegen krijgen.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Ik ga hier toch mijn vijand nomineren De Donalds in mijn periode dat ik hier speel kom ik er wel achter, dat hij erg tactisch inzicht heeft. Dat is toch belangrijk dat je dit ga hebben als leider, misschien ook wel hulp gekregen van aantal leden. Maar daar weet ik niks van af
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Ik denk toch dat ik hier Dragonfriend723 & Tim010 nomineer staan naar mijn mening, mits ze actief zijn erg aanvallende speler ook wil hun niet als tegenstander hebben. Ik vind ook zeker dat Heer Rodeostier zijn plekje mag krijgen, enorme ODA is zeker wel prijsschieten.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Teun81 Die heeft naar mijn mening er verrast hij deed er alles aan om de stam tot zijn geheel te krijgen. Maar ook ga ik hier nog een speler nomineren Bad Santa Claus na een erge ziekte is hij in staat om terug te keren op Casual. Ik heb daar zeker mijn waardering voor niet iedereen doet dat meer.
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Jeroen(Zeehond) Dat is toch ideale stamgenoot, spring altijd voor zijn stamgenoten in het vuur. Al moet hij nog wel leren om Bas niet zo te pesten :p
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Ik zit nauwelijks op het fora, maar ik zal toch mijn mening geven. Tim010 lijkt altijd wel actief te zijn op het forum.
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Dragonfriend723,],The Dirty Daltons die gaan altijd inhoudelijk op deze wereld in. Ik vind het zeker geen ramp om hun post te gaan lezen.
Wie was de beste leider van 2015?
Dat lijkt mij toch De Donalds die aan het langste eind trekt qua leiden. Hij houdt goed zijn stam op de rails.
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
De gehele stam waar ik maar samen werkte :)
Wie was dé flopspeler van 2015?
Er zijn natuurlijk veel spelers die erg floppen ik ga dan zelf naar Daan90 liet zo zijn dorpen edelen.
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Ik hoop dat Peter weer terugkomt, en dat het team Peter & Bas het weer gaat worden. Het is eventjes geweest dat ze weer samenwerkten. Maar eergisteren heeft hij besloten om niet meer op dit spel te gaan begeven :(
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Zeehond & Mutombo

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Hiervoor ga ik toch P. nomineren
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
P.
Welke stam was aanvallend het beste?
Ik denk dan toch dat Style! aan het langste tijd trekt. Die toch redelijk veel jaren met elkaar veel stammen hebben vernietigd
Welke stam was defensief het beste?
Hiervoor ga ik P. nomineren.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
W-pack-Style waren toch 2 handen op 1 buik
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Hiervoor zou ik Atzec een plekje geven die laten toch erg weinig zien.
Welke stam was dé vijand van 2015?
Ja, we hebben nu 1 grote vijand en dat is P.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ik denk toch dat de oude Style! spelers het weer gaan maken met Ship
 

DeletedUser75195

Guest
Waarom verwacht iedereen zoveel van mij? :eek: We zullen die verwachtingen dan maar eens waarmaken :D!
 

DeletedUser76676

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
Dit is echt een moeilijke, maar ik ga toch wel voor de donalds.
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
zonder twijfel, de donalds
Wie was de beste aanvaller van 2015?
heer rodeostier heeft zich mooi naar de 3de plaats gewerkt, en nr2 heeft dubbel zo veel dorpen als hem en nr1 speelt al veel langer op deze wereld dus hij heeft zich al mooi bewezen.
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
The incredible tiger, ik had nooit verwacht dat hij bij ons zou komen, maar het is uiteindelijk wel een goede keuze geweest :p
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
dragonfriend
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
dragonfriend
Wie was de beste leider van 2015?
de donalds
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
niet dat ik zo veel motivatie nodig heb, maar de hele stam zorgt er voor dat het forum actief blijft en ik elke dag weer zin heb om online te komen
Wie was dé flopspeler van 2015?
black cop
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
ik heb eigenlijk nog niet echt veel contact gehad met spelers die zijn gestopt, dus hier kan ik niet op antwoorden...
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
heer rodeostier, hij heeft al een heel stuk van het westen naar huis gespeeld, en ik ben er zeker van dat er volgend jaar niet meer zo veel spelers gaan overblijven daar.
ook deficere ad damnatio, beter bekend als azert1, heeft grootse plannen voor 2016 dus daar verwacht ik ook nog wel wat van

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
P.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Bij ons is er een zeer goede samenwerking, maar ik ben er zeker van dat dit ook het geval is bij Wolf, op een uitzondering na dan, gpz, en bij SHIP
Welke stam was aanvallend het beste?
Wolf heeft mooie massas gedaan, Style ook en P. ook dus ik denk dat deze 3 een gedeelde plaats hebben
Welke stam was defensief het beste?
we zijn dan wel 1000 dorpen kwijt geraakt, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat er een speler helemaal weg geedeld werd, dus ik denk dat P. hier wel een plaatsje verdient
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
AZTEC, aangezien wij niet echt veel andere bondgenoten hebben :p
Welke stam is dé flopstam van 2015?
Marham
Welke stam was dé vijand van 2015?
Wolf
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
ship
 

DeletedUser68201

Guest
SPELERS

Wie was de beste speler van 2015?
dragonfriend723
- Bovenaan blijven in ODA, moeilijker dan er komen.
- Jumpcluster zenzi goed standgehouden.
- Durven andere weg in te slaan.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
de donalds.
- Project op Black Cop.
- Project op Gpz
- Als leider de rest naar boven tillen.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Heer rodeostier.
-Erg actief laatste maanden op ODA

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
euro
-3 maanden geleden van 5 Mil aan punten na een massa, nu op bijna 10 Mil tijdens de massa's van SHIP en WOLF.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Zeehond
-Is back to bussines, neemt het roer nu perfect over.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
The Dirty Daltons
-Retorische vragen hoeven niet beantwoord te worden

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Dragonfriend
-Startend aandacht voor SHIP

Wie was de beste leider van 2015?
Zeehond
-Laat zijn sterkste kanten zien en is direct.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Geen speler maar WOLF.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Zenzisasense
-Dorpenverlies.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
metoism
-Deffkunsten

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
SuddenExecution.
- Aangestuurd aan het roer van Wolf

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
P.
- Stammenoorlog nr. 1

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Iedere stam heeft zijn sterke punten, als de leider dat inziet en het op een goede manier gebruikt in balans met het moreel van het team komt men al heel ver.

Welke stam was aanvallend het beste?
P.
-Stammenoorlog.

Welke stam was defensief het beste?
P.
-Snel opgeklommen op de deff-rang

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
W-Hunt

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Mag!
-Stam uit elkaar gevallen

Welke stam was dé vijand van 2015?
P.

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
SHIP
-Efficiënt elite team, na mijn verwachting komen er de komende tijd geen spelers bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73697

Guest
Omdat sommige spelers heel graag ook een lijstje van mij wilde zien heb ik er ook maar 1 gemaakt.
Vanuit mijn oogpunt is dit het volgende lijstje:

SPELERS*
Wie was de beste speler van 2015?* De Donalds vind ik de absolute topper van 2015.
Heeft enorm veel gedaan voor de stam en ben benieuwd wat die nog voor plannen heeft volgend jaar.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?**
De donalds, waarom? Zie Gpz900r ^^

Wie was de beste aanvaller van 2015?**
Heer rodeostier
Heeft een prachtige ODA waar ik wel jaloers op ben ;-)

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?**
Mezelf in de 1e plaats dat ik naar P. Ben gegaan ^^ maar ook was ik enorm verrast toen ik hoorde dat de spelers van Style de stam gingen opheffen.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?**
Weer moet ik de donalds de eer geven.
Redenen zijn er genoeg en hij besteed echt veel tijd aan iedereen waar ik enorm veel respect voor heb.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?*
Dragonfriend
Het einde van style en begin van SHIP heb je veranderd in een mooi verhaal wat leuk was om te lezen.
Niet alleen omdat style stopte maar het verhaal zelf was gewoon leuk.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?**
-
Wie was de beste leider van 2015?
De donalds is de beste leider van P.
Maar bij SHIP is dat Dragonfriend

Welke speler gaf je de meeste motivatie?*
Ik speel zonder motivatie dus eigenlijk niemand :D

Wie was dé flopspeler van 2015?*
Als het tot eind dit jaar zo slecht blijft gaan bij Gpz900r dan is hij de de flopspeler van 2015.
Maar ook Black Cop en euro waren slecht bezig.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?*
Ik zou graag willen dat Peter van Ultimate Angel weer terug komt.
Heb veel respect voor deze speler en met Bas vormt hij een geweldig team.

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
De donalds en ook verwacht ik wel veel dingen van The Dirty Daltons.

Stammen*
Wat was dé topstam van 2015?*
Begin 2015 was style en wolf de beste stammen maar eind dit jaar is P. Wel de beste van Casual.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?*
Style en wolf waren 2 topstammen die goed samenwerkte.

Welke stam was aanvallend het beste?*
P.
Het einde van 2015 heeft P zich enorm bewezen op casual en daarom denk ik wel dat we wel het beste waren zeker nu je ziet hoe het gaat op Gpz900r

Welke stam was defensief het beste?*
P.
Velen massa's faalden van de vijand en sommige lukte maar toch gingen de meeste niet volgens plan en hebben we ons ook op defensief gebied goed werk geleverd.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?*
De 2 wolfstammen waren wel de beste Bg's van Style.

Welke stam is dé flopstam van 2015?*
DAS en Marham

Welke stam was dé vijand van 2015?*
Style/Wolf

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Ik ben heel benieuwd wat SHIP ons gaat brengen het nieuwe jaar dus verras ons ;-)
 
Bovenaan