Speeltopic WvW 110

DeletedUser

Guest
Stomme Jobeh :p
Bappos en ik hadden Marwo kapot getrolled :p

Ik had Marwo wijsgemaakt, dat er naast haar verdachte 2 wolven (Bappos en ?) nog een wolf in zat. Omdat Bert een foutje had gemaakt bij de rollen geven en er dus een wolf te weinig in zat. En daarom zouden de wolven een infectie hebben gekregen. En ze geloofde het xD

Daarna heb ik iedereen wijsgemaakt, door 'per ongeluk' te zeggen, dat er naast mij nog 3 wolven waren, met de hoop dat Jobeh tijd kon rekken :p Alleen, nou jah, hij kwam nogal opvallend terug in het spel :p

Iig hilarisch dit.
 

DeletedUser

Guest
Dat was idd wel grappig iedereen $ij opeens vragen waarom ik zo zielig was een infectie toe te staan. XD
 

DeletedUser

Guest
Hahaha XD
Ach ja, moest iets doen om het potje leuk te maken.
Dat claimen & netwerken met dorpsgek maakte heel dit potje vrijwel nutteloos en overpowered.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb zoveel lopen lullen.
Pm's van Bik en rode trap die ik nooit ontvangen heb, G/G koppel dat zelf moest winnen (wtf :p), G/S koppel wat niet mogelijk was, infectie, etc. :p
 

DeletedUser56576

Guest
ik heb amper netwerk gehad en was vrij actief in het begin.
maar toen bappos & evil big zou makkelijk op mij gingen en daarin velen volgden wist ik al gauw wie badguy zou zijn :D
zeker nadat ik zag wie nog van mij afging vlak voor mijn dood :p
evil big speelde gewoon bagger want ik verbaas me er over dat hij goedje is...
 

DeletedUser59612

Guest
ik heb amper netwerk gehad en was vrij actief in het begin.
maar toen bappos & evil big zou makkelijk op mij gingen en daarin velen volgden wist ik al gauw wie badguy zou zijn :D
zeker nadat ik zag wie nog van mij afging vlak voor mijn dood :p
evil big speelde gewoon bagger want ik verbaas me er over dat hij goedje is...

Jongen...ES kwam met een lijstje die iedereen volgde. ook al gaf ik redenen van niet het enige wat jullie zeiden was: Morgen op evil big want hij is zeker wolf.
 

DeletedUser

Guest
zou dat misschien niet komen door je dramatische instellingen?

Claimen en Netwerken en een dorpsoudste

Nee. Sjamaan had pech, welp had pech, en de wolven werden opeens zowat allemaal gezien. Pakte net verkeerd uit. Voor hetzelfde geld was de dorpsoudste op dag 1 geluncht en hadden de wolven dik gewonnen ;)

Dat zijn gewoon scenario's, dat jij dat niet kunt bedneken is jouw probleem.
 

DeletedUser

Guest
ik weet er 1 uit mijn hoofd: Beste wolf: Bappos

Dat stelt je vast wel tevreden.
 

DeletedUser

Guest
yube is niet online en we ehbben er ngo neit heel erg over gesproken alleen wel dat jij de beste wolf was dat was het enige :p.
 

DeletedUser

Guest
Ook mijn complimenten daarvoor Bappos. ;)
Je speelde mij onder de tafel. Gelukkig kon ik er daardoor wel achterkomen dat Jobeh wolf was haha.
 

DeletedUser

Guest
overigens dacht ik persoonlijk dat ik the joker13 de beste vond :)cool:) en ES en dashba de minsten. maar dat weet ik neti meer zeker :p

dat van the joker trouwens wel!!!
 
Bovenaan