[Speeltopic] Wie is... de Mol? # 01

DeletedUser16768

Guest
Ik weet niet wat er te verwachten is.
Maar met voetbal ben ik een spits en met tennis sta ik tijdens een dubbelpartij vaker aan het net dan mijn partner.

Een afmaker is dus wel geschikt;)
 

DeletedUser16501

Guest
Ook dit al begonnen..

Lol! :p

Nu ja, ik probeer mn best te doen.. Jammer dat ik mn rol niet uit kon kiezen :(

Maakt niet uit..
 

DeletedUser14063

Guest
hmz dus alles gaat vanaf vandaag in? betekent dat dag 1, donderdag, vrijdag en zaterdag inhoudt?
 

DeletedUser

Guest
hmz dus alles gaat vanaf vandaag in? betekent dat dag 1, donderdag, vrijdag en zaterdag inhoudt?

De eerste speeldag zal waarschijnlijk vandaag en morgen beslaan, omdat het eerste deel van de opdracht vrij pittig kan zijn.

De opdracht komt rond 16:00.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vandaag tijd van 4 tot 5 en dan vanaf half 9 weer. Is het niet erg dat ik dan even weg ben?
 

DeletedUser22681

Guest
over 10 minuten zet ik de opdracht erop, je moet zelf lezen wie wat moet doen, en waarneer!
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet precies hoe Jelmer de opdracht gemaakt heeft, omdat we er om de beurt een doen, maar het zou kunnen dat Senne, Slaro en Ippolito hun deel van de opdracht al hebben.
 

DeletedUser22681

Guest
Is de opdracht erachter komen wat de opdracht is?:rolleyes:

Nee, sorry dat ik jullie liet wachten, mijn excuses

de opdracht:


de groepen zijn gemaakt. Maar wat betekenen die groepen nou eigenlijk? Hier is de uitleg en de bedoeling van deze opdracht:
Team 1 krijgt van mij 1 kaart. op die kaart wijzen ze de 5 door mij gevraagde dingen aan en sturen die kaart via mij(of senes) door naar Team 2.

Team 2 gaat deze punten met elkaar verbinden door middel van een route te maken door de straten van de stad. Je moet op de wegen blijven! Het kaartje wordt doorgegeven aan team 3. ze sturen ook aan mij door welke route ze hebben!

Team 3 gaat het kaartje bestuderen en legt vervolgens uit hoe team 4 moet gaan lopen. Het is niet toegestaan om het kaartje door te sturen. Dit moet dus getypt worden en opgestuurd worden!

Team 4 gaat daarna met die aanwijzingen proberen om precies dezelfde route te lopen als dat team 2 heeft gedaan.

Je kunt de stad raden dmw dit: als je het bericht doorstuurt naar de volgende, kun je daar ook zeggen welke stad jullie denken etc... tot hij bij team 4 komt. team 4 geeft aan mij de route door, + de uiteidenlijk stad!

punten:
stad goed geraden: 500.
opdracht voltooid: 2000

onderling contact tussen 2 verschillende groepen is ten strengste verboden, weten we dat je dit hebt gedaan, -10 bij de eerst volgende test!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan