[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #13

DeletedUser

Guest
hihi :p

GO ME!

Uw weerwolvenleider dankt u voor het medespelen, en bedankt zijn medewolfjes Lyran, Motorgp4, Senescalcus, Half-Brain, Dutchboy66/Helleas en Ippolito! Het was een mooie pot.
Laatste stemming zat ik echt zwaar naar jou toe te neigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Goed gespeeld wolven, al hebben de spelleiders jullie misschien licht geholpen door twee burgers eruit te gooien op het eind en maar 3 hints te posten naar 6 wolven, die ook nog eens onvindbaar waren (oke niet onvindbaar, maar geen van de drie werd iig gevonden). Maar goed dat waren blijkbaar de instellingen, dat er weinig hints zouden zijn, dus kan ik jullie niet kwalijk nemen.

Deels is het ook gewoon de eigen schuld van de burgers, aan het einde als er nog maar 1 wolf over is heb je ZOVEEL informatie, stemmingen, dode wolven, verdenkingen, hints, alles. Daarmee moet je toch wel een burger van een wolf kunnen onderscheiden, maar het is 3nriqu3 niet gelukt blijkbaar net zoals het Psv0010 en Thewolfflord niet lukte in het vorige potje. Jammer maar helaas.

Ik ga trouwens proberen of ik hier voor morgenavond, als de nieuwste uitgave van het TWw uitkomt, nog een verslag over kan schrijven als niemand anders het al doet. Anders komt het volgende week.
 

DeletedUser

Guest
Omfg, goed gespeeld Newlivez ;), maar 3nriqu3, waarom >< Ach, ik ben al blij dat ik 3 wolven uit mezelf doorhad :p
 

DeletedUser

Guest
Goed gespeeld wolven, al hebben de spelleiders jullie misschien licht geholpen door twee burgers eruit te gooien op het eind en maar 3 hints te posten naar 6 wolven, die ook nog eens onvindbaar waren (oke niet onvindbaar, maar geen van de drie werd iig gevonden). Maar goed dat waren blijkbaar de instellingen, dat er weinig hints zouden zijn, dus kan ik jullie niet kwalijk nemen.

Deels is het ook gewoon de eigen schuld van de burgers, aan het einde als er nog maar 1 wolf over is heb je ZOVEEL informatie, stemmingen, dode wolven, verdenkingen, hints, alles. Daarmee moet je toch wel een burger van een wolf kunnen onderscheiden, maar het is 3nriqu3 niet gelukt blijkbaar net zoals het Psv0010 en Thewolfflord niet lukte in het vorige potje. Jammer maar helaas.

Ik ga trouwens proberen of ik hier voor morgenavond, als de nieuwste uitgave van het TWw uitkomt, nog een verslag over kan schrijven als niemand anders het al doet. Anders komt het volgende week.

Welja, geef de spelleiders maar weer de schuld als je verliest :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Welja, geef de spelleiders maar weer de schuld als je verliest :rolleyes:

Ahum: Maar goed dat waren blijkbaar de instellingen, dat er weinig hints zouden zijn, dus kan ik jullie niet kwalijk nemen.

Staat in de laatste zin. En tja dat over die burgers is wel zo, niet dat de burgers daardoor verloren hoor, maar het heeft wel zijn invloed gehad.
 

DeletedUser

Guest
Ahum: Maar goed dat waren blijkbaar de instellingen, dat er weinig hints zouden zijn, dus kan ik jullie niet kwalijk nemen.

Staat in de laatste zin. En tja dat over die burgers is wel zo, niet dat de burgers daardoor verloren hoor, maar het heeft wel zijn invloed gehad.

Geen invloed, deze spelers waren er zelf ook ingekomen als vervangers, ik blijf niet aan de gang ja..
 

DeletedUser

Guest
Omfg, goed gespeeld Newlivez ;), maar 3nriqu3, waarom >< Ach, ik ben al blij dat ik 3 wolven uit mezelf doorhad :p

ja waarom vraag ik me nu ook af;)

voor jou en newlives was het simpel. jullie zouden op elkaar stemmen en die van mij zou beslissend zijn.

jullie konden het alle 2 behoorlijk goed zijn..

helaas. gegokt en verloren dus want ik had er bij mijn pm naar lieflap al bij vermeld: op hoop van zegen

het zou mijn onervarenheid wel zijn:p

ik vind het wel jammer dat senne meteen wat te klagen heeft. vanaf de zijlijn kan ik ook achteraf beweren dat ik wel ff newlivez eruit had gestemd, maar als ik de reacties zo lees zat het meerendeel op geheimelol.. ik weet het eindelijk;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja waarom vraag ik me nu ook af;)

voor jou en newlives was het simpel. jullie zouden op elkaar stemmen en die van mij zou beslissend zijn.

jullie konden het alle 2 behoorlijk goed zijn..

helaas. gegokt en verloren dus want ik had er bij mijn pm naar lieflap al bij vermeld: op hoop van zegen

het zou mijn onervarenheid wel zijn:p

Nou, om eerlijk te zijn, dacht ik er ook nog aan Newlivez te pm'en om op jou te stemmen, aangezien jij aardig makkelijk meeliep :p Maar zowiezo was ik niet op tijd thuis en dan zou hij alsnog gewonnen hebben.

Edt; wat bedoel je met he laatste?
 

DeletedUser

Guest
ja waarom vraag ik me nu ook af;)

voor jou en newlives was het simpel. jullie zouden op elkaar stemmen en die van mij zou beslissend zijn.

jullie konden het alle 2 behoorlijk goed zijn..

helaas. gegokt en verloren dus want ik had er bij mijn pm naar lieflap al bij vermeld: op hoop van zegen

het zou mijn onervarenheid wel zijn:p

ik vind het wel jammer dat senne meteen wat te klagen heeft. vanaf de zijlijn kan ik ook achteraf beweren dat ik wel ff newlivez eruit had gestemd, maar als ik de reacties zo lees zat het meerendeel op geheimelol.. ik weet het eindelijk;)

Ja misschien kunnen we het jou ook niet kwalijk nemen, vanaf de zijlijn zal het ook wel makkelijker zijn maar je hebt wel heel veel informatie tot je beschikking op zo'n laatste dag, als je dat analyseert zit je goed. Zoals ik de vorige ronde als enige op Geheimelol zat.
 

DeletedUser

Guest
Ja misschien kunnen we het jou ook niet kwalijk nemen, vanaf de zijlijn zal het ook wel makkelijker zijn maar je hebt wel heel veel informatie tot je beschikking op zo'n laatste dag, als je dat analyseert zit je goed. Zoals ik de vorige ronde als enige op Geheimelol zat.

Jup, had ik dus ook gedaan ^^ Als je op het einde naar het begin kijkt, kun je heel veel te weten komen :). Maar het verdachtst vond ik toen ik zei dat SWL beschermengel was en hij vroeg waarom ik het niet eerder had gepost :p
 

DeletedUser

Guest
van jou vond ik het raar dat je het postte terwijl je beter een dagje had kunnen wachten voor wat meer zekerheid op de laatste dag:p

dat bedacht ik me later pas:eek:



maar ik begrijp je reactie al senne.

jouw dood in wvw 14 is wel wat lullig:eek:
 

DeletedUser

Guest
van jou vond ik het raar dat je het postte terwijl je beter een dagje had kunnen wachten voor wat meer zekerheid op de laatste dag:p

dat bedacht ik me later pas:eek:



maar ik begrijp je reactie al senne.

jouw dood in wvw 14 is wel wat lullig:eek:

Hmm, goed dat je het nu zegt :p Nee, maar, jij vroeg ernaar en toen ging ik op zoek :p Al ben ik van mening dat die hint heef meegedingd naar de moord van SWL.
 

DeletedUser1435

Guest
hmm jammer dat geheimelol geen wolf was.

nu kloppen er maar 3 van mijn lijstje ipv 4..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Newlivez, zat ikdus toch goed met de khaduffii theorie :D Was dat ook echt de rede dat je hem vermoordde?
 

DeletedUser

Guest
Och, dat was pure powerplay.

Hij verdacht mij om totaal niks, dus ik kon hem rustig die WWmoord eruit gooien. Dat zou ZO verdacht zijn, dat het niet meer verdacht is.

Dus in principe zat je aardig op het juiste spoor ja. Ik had geen beter target voor handen, dus ik kon mooi Khaduffi lozen.
 
Bovenaan