[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #105

DeletedUser31224

Guest
Lunch

Na het verliezen van zijn broeder die in het geheim een relatie met Steffie had, moest deze wolf even wat frustratie kwijt, als een echte wolf besloot hij zijn frustraties weg te eten. Hmmm, wie zou er goed smaken? 2pro4speed misschien? Nee, die gabber was ook net weg. Iedereen was bij bosjes gestorven, minder wolvenvoer bleef over.

Cgrain dan? Ja, Cgrain. Hij mocht Cgrain helemaal niet eigenlijk, maar deed alsof hij bevriend met hem was. De andere kinders konden wel goed met hem opschieten. Tja, Het was wel eens tijd voor hem ingeslikt te worden. De wolf ging op zoek naar Cgrain. Hij vond Cgrain naast de stoel waarop Zygote had geslapen. Mijn broeder heeft me verraden dacht hij, de wolf werd woest bij deze gedachtes en scheurde Cgrain aan stukken.

Cgrain smaakte helemaal niet goed, hij spuugde Cgrain's oog uit. Het oog lichtte op in het duister. Een zienersoog!
Cgrain was ziener.
 

DeletedUser63648

Guest
Ach ja, zat er aan te komen. Ik heb niks interessants na mijn dood gezegd. Al scheelde het niet veel :)
 

DeletedUser56576

Guest
Calamus of Natuur.
Of beiden.
Ik weet het niet, wie heeft meer informatie?
 

DeletedUser24056

Guest
lol als er iemand bewezen is ben ik het. Het is dat ik weet dat jij een goedje bent, maar dit is tamelijk dom van je.
Er zijn tot nu toe vier hamburgerclaims, dus de claim van CI lijkt me echt.

Om die reden denk ik dat Natuur is geïnfecteerd.
Oscar, kun je even op skype komen?
 

DeletedUser

Guest
lol als er iemand bewezen is ben ik het. Het is dat ik weet dat jij een goedje bent, maar dit is tamelijk dom van je.
Er zijn tot nu toe vier hamburgerclaims, dus de claim van CI lijkt me echt.

Om die reden denk ik dat Natuur is geïnfecteerd.
Oscar, kun je even op skype komen?

Hier zit je helemaal fout, je moet zeker verder zoeken, ik heb zelf het vermoeden dat MarshMellow infected is, omdat hij alles zo op rijtjes ging zetten waaruit bleek dat hij meer moest weten dan de rest. Daarom voor vandaag Marshmellow mensen!
 

DeletedUser56576

Guest
Zwakjes weer.
Niemand laat van zich zien totdat ze zichzelf moeten verdedigen.....
 

DeletedUser

Guest
Zwakjes weer.
Niemand laat van zich zien totdat ze zichzelf moeten verdedigen.....

Ik moet overdag werken, dus logisch dat ik pas na 5 uur reageer, ik kan niet de ganse dag nolife dit in de gaten houden!
Anders had ik zeker eerder met mijn verdenkingen richting MM gekomen.
 

DeletedUser56576

Guest
Ik moet overdag werken, dus logisch dat ik pas na 5 uur reageer, ik kan niet de ganse dag nolife dit in de gaten houden!
Anders had ik zeker eerder met mijn verdenkingen richting MM gekomen.

Ik had het ook over Rukurt.
En voor de rest reageerd er trouwens niemand...
Ik check zo even de bezigheden van de nog levende spelers en probeer wat eruit te halen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik had het ook over Rukurt.
En voor de rest reageerd er trouwens niemand...
Ik check zo even de bezigheden van de nog levende spelers en probeer wat eruit te halen ^^

Prima, dacht dat je het over mij had omdat je het onder mijn post poste, volgende keer quoten is misschien wel iets handiger, voorkomt misverstanden ;)
 

DeletedUser56576

Guest
Ik zeg ook.
En ik noemde in die post geen namen.
Dus ging het over de spelers die zichzelf verdedigden.
Jij en Rukurt.
Een beetje denken zou ook niet verkeerd zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg ook.
En ik noemde in die post geen namen.
Dus ging het over de spelers die zichzelf verdedigden.
Jij en Rukurt.
Een beetje denken zou ook niet verkeerd zijn :p

De post hierboven zei je dat je het over Rukurt had, dus nu spreek je jezelf tegen ;)
 

DeletedUser24056

Guest
Ik had het tweede deel van mijn post ook wel geplaatst wanneer jij geen losse stem richting mij afvuurde hoor HvdD.
 
Bovenaan