[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam 10# [Woesterdorp]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Weerwolvenmoord

Quechua zag het niet meer zitten. Keer op keer hadden ze het mis. Hij kon alweer de klok gaan luiden voor de volgende dode.. Maar dit keer nam hij een ander besluit. Hij liep het klokkenkoord voorbij en rende de trap op. Tot bovenin de toren, vlak bij de klokken. Hij ging door de deur naar het balkon boven de klok en riep: ‘’Ik kan er niet meer tegen! Ik wil RUST! Ik zal rusten voor eens en voor altijd!’’ Alle burgers keken geschrokken omhoog een aantal riepen dat hij normaal moest doen en gewoon weer naar beneden moest komen, dat dit niet de oplossing was. Maar wat Quechua niet wist, was dat er op dat moment iemand anders de trap omhoog aan het lopen was. Quechua die nog altijd stond te dreigen had niet door dat de wolf opeens achter hem stond. De burgers schrokken en riepen: ‘’Pas op, de wolf, achter je , pas nou op!!’’ Quechua riep terug: ‘’Daar trap ik echt niet in, weer een van die basistrucs om mij erin te laten trappen’’. Quechua deed een stapje naar voren. De klok sloeg tien uur. Dit was het moment voor de wolf. Hij gaf Quechua een duwtje en Quechua viel vol bovenop de minutenwijzer van de grote klok. De tijd kreeg een hele andere betekenis in Woesterdorp.
De tijd begon namelijk op te raken…
Quechua was een Burger

Shit, Quechua dood...

In de Wakkerdammers zit er zeker nog een wolf. De vraag is natuurlijk wie het, nu Koenfighter dood is, is.

De twee hoofdverdachten zijn pieter93 en Denis6.
Ik heb Denis echter nog niet vaak zien posten in dit topic.
 

DeletedUser4045

Guest
Het einde van Woesterdorp

Woesterdorp was in paniek. Wat moesten ze nou beginnen. Nog maar 8 overlevenden.. en niet eens allemaal burger. De burgemeester Shade Tura kon niet anders.. Hij riep alle bewoners bij elkaar en sprak:’’Tot mijn grote spijt moet ik jullie het volgende mededelen… De situatie was niet meer houdbaar, keer op keer verlaten burgers ons midden. Er is nog maar een oplossing. Wij zullen moeten vertrekken naar Maanoord. We zullen samen met hun burgers voor eens en voor altijd afscheid nemen van de overgebleven vier wolven. We zullen alles op alles moeten zetten om te slagen. Bij de bewoners was er geen onenigheid. Ze wisten dat dit de enige oplossing was. Ze moesten en zouden de vier wolven vinden. Ze moesten opschieten met nog 10 tegen 4 begon de tijd te dringen. De heks had nog een dodendrankje en iedereen wachtte elke dag opnieuw op dit laatste drankje was de heks in haar toverketel brouwde.. En zo geschiedde. Shade Tura riep nog:’’ Pak al je spullen en wij ontmoeten elkaar om middernacht, waarna wij gezamenlijk naar Maanoord vertrekken.

Alle bewoners renden naar hun huizen en pakte het hoogst nodige. Op kwart voor twaalf stond iedereen al weer terug op het plein. En zo verlieten de acht bewoners met pijn in hun hart Woesterdorp. De klok sloeg twaalf uur. Dit was misschien wel de laatste keer dat ze de klok zouden horen slaan. De bewoners keken nog een laatste keer om en zagen voor de laatste keer Quechua bungelend aan de kerkklok.

Alle spelers mogen nu verder posten in het topic van Maanoord. Gelieve nog geen discussie te starten over dit dorp. De ronde is nog bezig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan