[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam 10# [Wakkerdam]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15806

Guest
Klaagmuur:

13: Zie je nou wel. :eek:
32: Dutchboy is laf
14: Hopelijk overleeft Tim de nacht...
19: E=mc²
 

DeletedUser

Guest
goed gezien jongen:rolleyes:

Wie weet heb je zelfs al door op wie ik zal stemmen?
 

DeletedUser

Guest
zachtgekookt dan toch hoop ik? zo'n gekookte dooier lust ik namelijk niet:p
 

DeletedUser

Guest
Wie is er nu koppig?
Jij die een goede theorie niet wou geloven...
Ik die een slechte theorie niet wil geloven...
 

DeletedUser4045

Guest
Weerwolvenmoord

Het dorp juichte. ‘’We hebben een weerwolf!!’’ De vreugde was van korte duur. Door het gejuich en het gefeest had niemand door, dat sommigen onder hen waren veranderd in een weerwolf. ‘’WRAAK!’’, riep de grootste van het stel. Hij liep langzaam op –Tim- af. –Tim- pakte zijn geweer en keek. Er zat nog 1 kogel in. De wolf begon –Tim- te plagen en ging tussen de mensen rennen en riep: ‘’Raak me dan, kun je toch niet!’’ –Tim- werd hier zo boos over dat hij blind schoot. De menigte raakte in paniek, maar tot –Tim-’s grote verbazing viel er niemand neer. Er lag een klein plasje bloed, maar van wie. Iedereen rende uit elkaar, terwijl de grootste wolf boven op –Tim- sprong en hem met huid en haar opvrat. De sleutel die –Tim- al die tijd om zijn nek had hangen, schoot af en vloog door de lucht. De sleutel viel kletterend op de grond en tot ieders verbazing brak de sleutel in twee stukken! ‘’De sleutel is van goud, die kan toch niet zomaar in tweeën breken?!?’’, riep Kindorin. Alles is voor bassie rende weg. Iedereen stond in paniek naar de sleutel te kijken. Niemand had meer oog voor –Tim-.
-Tim- was de Jager
 

DeletedUser

Guest
niet echt, Tim knalt je waarschijnlijk zo dadelijk wel aan flarden :p
 

DeletedUser

Guest
Hoewel hij natuurlijk kan gaan voor iemand anders aangezien hij wel verwacht dat we jou er morgen uitstemmen
 

DeletedUser4045

Guest
De Volksverhuizing van Wakkerdam

Alle burgers waren in paniek. ‘’Wat moeten we nou doen?’’, zei koenfighter. Jauke had wel een oplossing: ‘’We stemmen voor een nieuwe burgemeester.’’ ‘’Normaal gesproken, laat elke burgemeester een briefje achter met zijn opvolger’’, riep denis6 luidt. Er ontstond een hevige discussie tussen de bewoners. In de verte kwam Alles is voor bassie aangerend. Hij had een groot boek onder zijn arm. Hijgend ging hij in het zand bij de sleutel zitten en begon hevig te bladeren. ‘’Ik heb de oplossing..’’, zei Alles is voor bassie. Niemand hoorde hem. De rest van de bewoners was nog steeds aan het bekvechten over de beste oplossing voor een nieuwe burgemeester. ‘’IK HEB DE OPLOSSING!!’’, riep Alles is voor bassie op zijn aller-hardst. Iedereen was in een klap stil. ‘’Volgens het oude boek der wijsheden, wat ik hier heb liggen is er maar een oplossing. We moeten verhuizen! Ik stel voor dat we naar Maanoord gaan.’’ Pieter93 was het hier niet mee eens. ‘’Woesterdorp heeft nog een jager! Laten we daar heen gaan.’’, zei Pieter93 weer. Jauke die Denis6 het licht in de ogen niet gunde koos voor Maanoord en Denis6 die niet meer bij Jauke in de buurt wou zijn, koos voor woesterdorp. Een voor een sloten de burgers zich bij de twee groepen aan.

‘’Wij gaan naar Maanoord!’’, riep Jauke. De overige drie bewoners juichten.

De groep die naar Maanoord zal gaan:
02. Jauke
06. Shyguymaniac
09. Alles is voor Bassie
10. Dutchboy66

‘’Wij, de sterkste en slimste burgers van Wakkerdam, kiezen voor Woesterdorp!’’, riep Denis6. De rest begon ook hier te juichen.

De groep die naar Woesterdorp zal gaan:
12. Denis6
13. Koenfighter
14. Kindorin
15. Pieter93

De groep liep samen naar het zuiden, tot ze op een splitsing waren. De groep van Jauke ging naar links, de groep van Denis6 ging naar rechts. Onder hen èèn iemand met een wond aan het been, maar wie?

Wakkerdam was verleden tijd. De bewoners hadden niet eens meer de tijd genomen om –Tim- te begraven. –Tim- bleef verlaten achter in Wakkerdam met de gebroken sleutel naast hem liggend in het zand.

Dit is het einde van het topic van Wakkerdam. De spelers mogen in het aangewezen dorp verder posten, Succes! Oortjes & Lytho
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij zal nog niet terug zijn, hij moest weg naar ergens en ging pas laat thuis zijn
 

DeletedUser13565

Guest
En stel dat Tim een weerwolf schiet, dan is dat dus de laatste ww hier!
Dan weten we van de rest van de spelers die bij ons dorp komen, dat ze geen ww kunnen zijn..
Handig :p
Tim, doe je best..!
 

DeletedUser

Guest
Lol pieter je bent nog steeds niet van me verlost, we verhuizen samen :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan