[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #10 [Maanoord]

DeletedUser

Guest
Het enige minpunt is eigenlijk dat je 3 topics door moet spitten als je nog leeft op het laatst en je bent burger.

Dat heeft Pieter goed gedaan overigens: chapeau :)

ik heb btw ook al die drie topics door zitten spitten om te kijken welke personen voor mij het 'gevaarlijkst' zouden zijn hoor :p echt lang kun je daar mee bezig zijn, maar och, je moet er wat voor hebben om gevaarlijke burgers uit te schakelen en te kijken hoe mijn medeweerwolven zich gedragen hadden.(hebben jullie netjes gedaan hoor :) )
 

DeletedUser

Guest
ik heb btw ook al die drie topics door zitten spitten om te kijken welke personen voor mij het 'gevaarlijkst' zouden zijn hoor :p echt lang kun je daar mee bezig zijn, maar och, je moet er wat voor hebben om gevaarlijke burgers uit te schakelen en te kijken hoe mijn medeweerwolven zich gedragen hadden.(hebben jullie netjes gedaan hoor :) )

Maar juist omdat het zoveel werk kost is het een minpunt.
 

DeletedUser

Guest
Toch vind ik het leuk.
Als er een volksverhuizing is komt er namelijk weer een leuk verhaaltje:p
 

DeletedUser15806

Guest
Maar juist omdat het zoveel werk kost is het een minpunt.

Klopt.. Moet nog wat op gevonden worden.. Maar de meeste dagen was alles in een dorp dat op 1 dag gebeurde niet meer relevant na de stemming;)
 

DeletedUser

Guest
Njah, op zich kan daar niets op gevonden worden.
Het is gewoon van belang dat je alles na leest om bepaald gedrag te analyseren ;)

Maar verder is het een hele leuke ronde geweest, nogmaals chapeau to the both of you.
 

DeletedUser

Guest
Njah, op zich kan daar niets op gevonden worden.
Het is gewoon van belang dat je alles na leest om bepaald gedrag te analyseren ;)

Maar verder is het een hele leuke ronde geweest, nogmaals chapeau to the both of you.

Eigenlijk was het alleen druk in Woesterdorp. ;) Daar was het iedere dag weer raak tot dat wij iedereen er hadden uitgebeten.
 

DeletedUser4045

Guest
Njah, op zich kan daar niets op gevonden worden.
Het is gewoon van belang dat je alles na leest om bepaald gedrag te analyseren ;)

Maar verder is het een hele leuke ronde geweest, nogmaals chapeau to the both of you.

@ 1e deel

Het is ook meer werk, daar geef ik je gelijk in. Het heeft erg geholpen dat wij elkaar irl kennen. Kunnen dan samen komen en weten wat we van elkaar kunnen verwachten.

Daarnaast moet je er echt niet makkelijk over denken..

Is meer werk en kost meer tijd, wil je die tijd besteden?

Zoals bv Senne en Bappos die al weinig tijd hadden voor een inschrijftopic door de weeks, moeten zeker geen 3 dorpen ronde gaan doen..

@ 2e deel:

Ty ;)
 
Bovenaan