[Speeltopic] Kleur bekennen #3

DeletedUser56218

Guest
Stemming #1
De eerste dag zit erop, de eerste stemming heeft plaatsgevonden. Na grondig overleg binnen de teams kwamen alle spelers samen en ging de stembus de ronde. De spelers waren nog een beetje nerveus, anderen hadden het nog niet helemaal door. Ice sCream had mogelijk het verschil met een WvW-stemming nog niet door, en vergelijk deze stemming met de burgemeestersstemming die normaal in Wakkerdam op de eerste dag gevoerd werd. De hele dag lang had hij door de straten geparadeerd en flyers uitgedeeld aan alles en iedereen die hij tegen kwam.

“Wow, ik voel me net een mod door er spelers uit te stemmen!”, riep Coolio uit. “Je bent dan ook een mod, slimmerik!” merkte Energy droog op. “Jij moet veel zeggen! Je bent er zelf één!” Quechua sloeg er uiteindelijk in hen uit elkaar te halen en Douwejan gaf hen beide een berisping, iets waar hij duidelijk plezier in had.

The joker13 ging rond met de stembus. Iedereen stak zijn papiertje netjes door de gleuf, en Extended werd betrapt op een poging tot dubbelstemmen. Arbeitman was woedend en gaf Extended een klop op het gezicht, waarna de stembus opnieuw rond moest gaan. Deze keer met meer succes.

TerrorJor nam na de telling het woord: “Het volk stemde geheel unaniem op… Ice sCream”. Ice sCream, er nog steeds van overtuigd dat hij tot burgemeester verkozen was, sprak zijn volk toe vanop een stoel die zijn podium moest voorstellen. “Grijp hem!”, weerklonk vanuit de menigte. Rukurt trok zijn zwaard en maakte er in één keer een einde aan. Het lijk van Ice sCream kleurde blauw, team blauw zal het dus vanaf nu met een speler minder moeten doen!

BERT: Ice sCream
Douwejan: Ice sCream
Ice sCream: Ice sCream
Rukurt: Ice sCream
Marsh: Ice sCream
WWG: Ice sCream
Quechua: Ice sCream
Energy: Ice sCream
Dacure: Ice sCream
 

DeletedUser13565

Guest
looool :D Waarom zou hij dat doen? Lekker slim ook van hem. Vanavond ligt ice er dus uit en morgen arbeitman :p

Wilde dat ik hem ging infecteren. Mja. Hij wist niet dat hij er alleen via stemming uit kon.

Wel zei hij eerst dat-ie bij Rukurt hoorde. :p
Zou ook nog eens zo kunnen zijn ook.

"Quechua sloeg er uiteindelijk in"
sloeg = slaagde, Infinitum :p
 

DeletedUser

Guest
Maargoed die ene kerel lijkt me dan teamgenoot van hem. best eerst een team uitwerken.
 

DeletedUser

Guest
Oke mooi.
Maar ik zie Ice zijn rol nergens staan?
En dit is toch de tweede dag?
 

DeletedUser35251

Guest
Ik ga ook op arbeitman. Arbeitman was degene die op mij stemde (in dit topic dan). Hij was ook de enige die op iemand anders dan ice stemde, ik denk dus dat ze teamgenoten zijn en dat ice doormiddel van rukurts naam te noemen wil proberen om op iemand anders te stemmmen.
 

DeletedUser56218

Guest
Mededeling aan de burgers
Vanavond kunnen de burgers doorgeven wie zij verdenken als wolf. Dit kan door middel van een berichtje naar de spelleiders; maak daarbij duidelijk onderscheid tussen je stem en je verdenking!
 

DeletedUser56218

Guest
Stemming #2

Vrijdag 23 december, voor de schoolgaande jeugd bekend als de laatste dag voor de vakantie, gekenmerkt door de uitdeling van de rapporten. Onder die studenten bevond zich ook Zone020, die zich de afgelopen examenperiode koste-wat-kost wou bewijzen voor bepaalde vakken, waaronder Wiskunde en Frans. Hij had alles wat hij kon gedaan om ervoor te zorgen dat hij goede resultaten zou behalen, nu maar hopen dat zijn resultaten even goed zouden zijn als hij hoopte.

Quechua daarentegen, die zijn schoolperiode al afgerond had, slenterde door de straten van de binnenstad in zijn zoektocht naar nog enkele leuke kerstcadeaus. Eén ding was zeker, met de stemming die er die avond weer aan zat te komen hoefde hij alvast voor minstens één persoon geen cadeau meer te voorzien.

De avond brak aan, en na het eten verzamelde iedereen weer op de plaats waar ook de vorige dag de stemming plaats had gevonden. Onder het valse “Jingle Bells” van Coolio en TerrorJor die duidelijk een drankje teveel binnen hadden, praatte het volk nog even gezellig bij op het plein. De kerstsfeer bracht hen duidelijk weer wat dichter bij elkaar, al wist iedereen dat zelfs Kerst de kleuren niet zou kunnen weerhouden de andere teams uit de weg te ruimen.

De stemming verliep, in tegenstelling tot de vorige dag, zonder al te veel problemen. Vandaag was DouweJan aan de beurt om de stemmen te tellen, en hielden Arbeitman en Bik en rode trap een oogje in het zeil. De stemming werd gesloten met een overduidelijke “overwinning” voor Arbeitman, die niet van plan was zich zomaar over te geven.

“Denken jullie nu écht dat ik me zomaar gewonnen zal geven? Ik zou haast blij worden te mogen vertrekken met dit niveau hier! Maar ik vertrek niet zomaar… Niemand, maar dan ook echt niemand van jullie zal nog in staat zijn met de doden te praten! Moehahahaha! Deze vloek zal de geschiedenis ingaan als de vloek van Arbei…”

Arbeitman was door een pijl geraakt. De dader? Extended. “Geloven jullie nu echt dat hij een vloek heeft uitgesproken over ons? Laat me niet lachen! Straks ga ik haast nog geloven dat hij gelijk had over jullie niveau. Nuja, de slotshow van Music for Life gaat beginnen, tot morgen!”

Het voorval met Extended. was op z’n minst merkwaardig te noemen, maar dood was dood en dat was alweer een vervelend klusje dat ze zelf niet moesten oplossen. En ik zou het haast vergeten, het lichaam van Arbeitman kleurde Rood.

Dacure: Arbeitman
Marsh: Arbeitman
Weerwolfgek: Arbeitman
The joker13: Rukurt
Rukurt: Arbeitman
Coolio: Arbeitman
Energy: Arbeitman

Ook wil ik nog even meedelen dat door de Vloek van Arbeitman doden niet langer kunnen spreken met de levenden. Weg uit dit topic dus!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
:eek:

Ik faal echt. Mijn excuses dat ik niet heb ingestuurd hier baal ik echt van. :S

Ik was nog wel degene die op hem ging :(
 
Bovenaan