[Speeltopic] Het Verloren Legioen (WvW #12)

DeletedUser

Guest
Even een aantal vragen:

1. De 3de dag komen er dus bovenop de 6 Germanen nog 6 Belgen bij?
2. Werken deze samen?
3. Weten de Belgen wie de Germanen zijn en omgekeerd?

Het leukste zou zijn als de Belgen en de Germanen elkaar ook nog tegenwerken, dan wordt het echt spannend.:cool:
 

DeletedUser14063

Guest
volgens mij dat laatste fixato. Want er staat 'belgen is een apart groep die het geheim ook willen hebben, dan had caesar maar zijn troepen beter in de gaten moeten houden hahahah 'of iets in die trant.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik stem op senne voor burgemeester, aangezien hij m.i. de beste speler is nu Slaro niet meedoet,
 

DeletedUser

Guest
Ik stel mij kandidaat als imperator, waarom:

1. Ik spreek altijd de waarheid, hierdoor wordt ik er vaak uit gestemd (kijk maar naar andere ronden) elke keer blijk ik weer een burger te zijn.
2. Ik heb veel ervaring in wvw, in vergelijking met de meeste spelers.
3. Ik doe Latijn, en ken veel wijze uitspraken van Ceasar:cool:
4. Ik speel veel rome total war.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik stem op senne voor burgemeester, aangezien hij m.i. de beste speler is nu Slaro niet meedoet,

Je schaadt me gevoelens:eek:

Maar ik stem waarschijnlijk mijzelf, aangezien ik (nog) niemand anders vertrouw.
Btw het is niet m.i. maar m.u.v
 

DeletedUser

Guest
Ik stel me kandidaat als imperator (burgemeester). Reden: ik ben helaas weer geen Belg/Germaan en hoop op deze manier net een extra steentje te kunnen bijdragen aan de overwinning van de soldaten (burgers).

Zie maar of je me vertrouwt, maar stem in ieder geval! Voordat de niet-soldaten de stemming kunnen beïnvloeden.
Ik denk dat je "ik ben helaas weer geen Belg/Germaan" beter weg had kunnen laten.
Je kan wel zo mooi vertellen dat je weer geen wolf bent, maar dat grapje heb ik vaker gezien.

Ben je echt een Belg zoals NewLivez 'beweert'??
 

DeletedUser

Guest
Belgen ftw! :p

Nee hoor, heb weer geen special rol gehad, dus...
Verder, wie stelt zich allemaal kandidaat imperator?
Senne las ik net, wie nog?
 

DeletedUser

Guest
Verder: De Belgen gaan pas vanaf 3 in actie komen, de Germanen zijn dus op dit moment belangrijker. Hoewel dat voor de rest niet uitmaakt, maar kijk, je moet dus opletten:

Er zullen 2 groepen van 6 zijn, die elkaar, waarschijnlijk zeer subtiel, zullen bijstaan. Er bestaat een kans dat als het spel vordert, deze 2 groepen onderling zullen gaan strijden, omdat ze beiden de kist willen hebben.
 

DeletedUser16768

Guest
m.i. = Mijns inziens ;)

Senne is goed, maar ik zie ook nog o.a. lieflap, kozmo, woodster, Raizor, Ramoth.

Ik zie dus geen reden waarom ik Senne momenteel meer zou vertrouwen als 1 van die spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ennuh, Senne..je bent ooit wel een wolf geweest he ;)
Niet dat de 'beginners' denken dat je echt zuivere koffie bent op dag 1.

Ik stel mij kandidaat als imperator, waarom:

1. Ik spreek altijd de waarheid, hierdoor wordt ik er vaak uit gestemd (kijk maar naar andere ronden) elke keer blijk ik weer een burger te zijn.

Maar wie zegt dat jij de waarheid NU ook spreekt?
Bewijs maar :cool:

Yet again, erg onnodig en totaal niet slim om te zeggen dat je altijd een burger bleek te zijn.
(en of dat echt zo is moet ik even nakijken)
 

DeletedUser

Guest
1 keer een wolf geweest :) En kijk maar naar mijn post gedrag daar :p Ik viel zo door de mand, dat had tim meteen door.;)
 

DeletedUser13565

Guest
Senne is goed, maar ik zie ook nog o.a. lieflap, kozmo, woodster, Raizor, Ramoth.

Ik zie dus geen reden waarom ik Senne momenteel meer zou vertrouwen als 1 van die spelers.

Ik vind senne beter dan de 5 genoemde. Niet dat ik hem vertrouw, je kunt geen enkele speler vertrouwen op dit moment. Maar m.i. is hij de beste. ;)

1 keer een wolf geweest :) En kijk maar naar mijn post gedrag daar :p Ik viel zo door de mand, dat had tim meteen door.;)

Ook nog een keer als mijn vervanger he.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik vind senne beter dan de 5 genoemde. Niet dat ik hem vertrouw, je kunt geen enkele speler vertrouwen op dit moment. Maar m.i. is hij de beste. ;)

Dus je gaat voor de beste?

Als hij belg/germaan blijkt te zijn is het alleen maar meer gevaarlijk...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind senne beter dan de 5 genoemde. Niet dat ik hem vertrouw, je kunt geen enkele speler vertrouwen op dit moment. Maar m.i. is hij de beste. ;)



Ook nog een keer als mijn vervanger he.

OHja, ja dat klopt. De weerwolven leider zelfs:cool: Alleen dat was op de laatste dag, en dat potje was eigenlijk al helemaal dood en ik was eigenlijk al gelynchd voordat ik iets kon doen, maar je hebt gelijk.
 

DeletedUser13565

Guest
Dus je gaat voor de beste?

Als hij belg/germaan blijkt te zijn is het alleen maar meer gevaarlijk...

Maar hij weet in ieder geval betere beslissingen te nemen als hij gewoon soldaat is.
En of je nu op een nieuweling-Belg/Germaan stemt als burgemeester, of als ervaren Belg/Germaan als burgemeester, ' fout ' stemmen doen ze dan toch. Dat maakt hem dan niet echt meer of minder gevaarlijk.
En verder is er m.i. niets vreemds aan om op een goede speler te stemmen als burgemeester.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mededeling
  • Alle speciale rollen naar mij, dit staat fout in de 1e post, dat komt goed.
  • Amor is Cupido dus dit kan nooit de zoon van Amor zijn :):):):).
  • De verhalen zullen het spel ook levendig proberen te houden, het eerste verhaal, van het inschrijftopic moet er nog staan
  • De Belgen kunnen pas vanaf de 3e dag hun stem uitbrengen.
  • Verdere vragen graag in mijn of Bonsai zijn inbox stellen aub.
 
Bovenaan