[Speeltopic] De Ridders Van De Ronde Tafel #1

DeletedUser

Guest
Ja, ik zat helaas de afgelopen 30 uur in het buitenland, en had vandaag ook weer een drukke dag. Het valt me nog alleszinds mee hoe goed ik het heb gedaan, ook egzien het feit dat ik er stukken minder lang inzit dan bvb Senne, en dus veel dingen ook niet heb meegemaakt.

Ik verwachtte al vaagjes zoiets. Ik ben benieuwd hoe de mensen denken over ons beiden, en hoe iedereen gaat stemmen. Senne speelt iig al langer, en heeft dus ook met meer mensen samengewerkt, dat zal in zijn voordeel spelen. Echter waarschijnlijk ook meer mensen genaaid, waar ik niemand heb opgelicht, dat zal allicht in mijn voordeel spelen.

Daarnaast denk ik dat ik het spel door mijn acties (bvb het tweemanscomplot dat ik bedacht heb tegen Hidan, samen met Khaduffi) spannender heb gemaakt, en aantrekkelijker. Steeds in tijdelijke complotten gezeten, en daardoor "vaart" in het spel gehouden.

Al met al denk ik wel dat Senne wat meer kans maakt, maar ik vlak mezelf zeker niet uit. Ik ben benieuwd.
 

DeletedUser

Guest
Ik stem op senne, want ik had nou eenmaal een complot met hem en hij had me [nog niet] gebackstabbed.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even inhaken op het verhaal van Newlivez, ik heb NIEMAND gebackstabbed, het hele potje niet en ik was het ook niet van plan. Toen we nog met 4 man over waren, Khaduffi, AIVB, Newlivez en ik had ik mijn stem terug kunnen trekken zodat mijn complot-genoot Newlivez eruit zou liggen en ik een dubbele stem kreeg en dus easy in de finale zou komen. Newlivez vond het niet erg dat ik voor mezelf koos, maar heb toch het complot in ere gehouden en mijn stem laten staan met het risico er zelf uit te gaan.

En @ Killingspreee: zoveel vriendjes had ik in het begin niet hoor. Bovendien is Newlivez er later bijgekomen, dus over het begin kun je niets zeggen ;).

Ja? Nee hor in ronde 1 zei ik het al tegen Senne...

Ja klopt idd :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat is lastig voor mij. Ik heb een hele grote groep spelers nooit gekend als medespelers, gezien ik er pas in ronde 6 ben bijgekomen.

Half-Brain, Quechua, Slaro, Bappos en SHyguy/QuintenS heb ik dus nooit meegemaakt.

Ik wilde ook niet zeggend at jij wel mensen hebt gebackstabbed hoor Senne ;-) Dat kan ik ook moeilijk weten, aangezien ik op het einde een complot met jou had, en in jou eerdere complotten zat ik nog niet eens in het spel ;-)
 

DeletedUser13565

Guest
Ik heb met senne in een complot gezeten, en was dan ook van plan hem te redden maar nu ik merk dat hij met iedereen een complot had achter mijn rug om, denk ik dat ik op hem wraak ga nemen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol, Quechua je vergist je, die geruchten brengt Newlivez de wereld hint. Zoveel complotten had ik niet en jou zou ik nooit hebben laten vallen. Ik heb met Hidan en KS een complot gehad en met Newlivez, maar dat was pas helemaal op het eind toen ik weer terug in het spel kwam.
 

DeletedUser

Guest
Lol, Quechua je vergist je, die geruchten brengt Newlivez de wereld hint. Zoveel complotten had ik niet en jou zou ik nooit hebben laten vallen. Ik heb met Hidan en KS een complot gehad en met Newlivez, maar dat was pas helemaal op het eind toen ik weer terug in het spel kwam.

Dat is een beetje laag Senne. Ik breng helemaal geen geruchten over jou de wereld in. Hoe kom je dara nou bij :rolleyes:

Ik snap dat je wil winnen, maar dit lijkt me niet de juiste manier. Fairplay eh!
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik zat helaas de afgelopen 30 uur in het buitenland, en had vandaag ook weer een drukke dag. Het valt me nog alleszinds mee hoe goed ik het heb gedaan, ook egzien het feit dat ik er stukken minder lang inzit dan bvb Senne, en dus veel dingen ook niet heb meegemaakt.

Ik verwachtte al vaagjes zoiets. Ik ben benieuwd hoe de mensen denken over ons beiden, en hoe iedereen gaat stemmen. Senne speelt iig al langer, en heeft dus ook met meer mensen samengewerkt, dat zal in zijn voordeel spelen. Echter waarschijnlijk ook meer mensen genaaid, waar ik niemand heb opgelicht, dat zal allicht in mijn voordeel spelen.

Daarnaast denk ik dat ik het spel door mijn acties (bvb het tweemanscomplot dat ik bedacht heb tegen Hidan, samen met Khaduffi) spannender heb gemaakt, en aantrekkelijker. Steeds in tijdelijke complotten gezeten, en daardoor "vaart" in het spel gehouden.

Al met al denk ik wel dat Senne wat meer kans maakt, maar ik vlak mezelf zeker niet uit. Ik ben benieuwd.

...
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk!

Ik zeg niet dat Senne complotten achter mijn rug had! Zoals ik al eerder zei:

Ja, dat is lastig voor mij. Ik heb een hele grote groep spelers nooit gekend als medespelers, gezien ik er pas in ronde 6 ben bijgekomen.

Half-Brain, Quechua, Slaro, Bappos en SHyguy/QuintenS heb ik dus nooit meegemaakt.

Ik wilde ook niet zeggend at jij wel mensen hebt gebackstabbed hoor Senne ;-) Dat kan ik ook moeilijk weten, aangezien ik op het einde een complot met jou had, en in jou eerdere complotten zat ik nog niet eens in het spel ;-)
 

DeletedUser13565

Guest
Lol, Quechua je vergist je, die geruchten brengt Newlivez de wereld hint. Zoveel complotten had ik niet en jou zou ik nooit hebben laten vallen. Ik heb met Hidan en KS een complot gehad en met Newlivez, maar dat was pas helemaal op het eind toen ik weer terug in het spel kwam.

Nee, dat hoorde ik van killingsspreee, niet van Newlivez he. ;-)
Ik had op het begin ook drie complotten, tenminste die dacht ik te hebben.

Eerst met jou.
Vervolgens met shyguymaniac: vertelde het door aan killingspreee, waarom weet ik ook niet.
Killingsspree vroeg om te testen aan mij of ik met meerdere een complot had en ik zei nee.. :p
Dus vroeg hij met mij een complot aan om me vervolgens te backstabben. :rolleyes:
Toen ik er uit lag vertelde hij me dat bijna iedereen een complot had met jou.. Dat denk ik dus nog steeds maar goed ik wil even bewijs hebben. ;)

Wie had er allemaal een complot met senne aan het begin?
 

DeletedUser

Guest
Dat is een beetje laag Senne. Ik breng helemaal geen geruchten over jou de wereld in. Hoe kom je dara nou bij :rolleyes:

Ik snap dat je wil winnen, maar dit lijkt me niet de juiste manier. Fairplay eh!

Ik zie dat Jaenken er al op heeft geantwoord, was precies wat ik wilde zeggen :).

Waarschijnlijk!

Ik zeg niet dat Senne complotten achter mijn rug had! Zoals ik al eerder zei:

Dat las ik pas toen ik mijn post had gemaakt, excuses. Je brengt trouwens nog steeds geruchten de wereld in, je ontkracht ze weliswaar half maar laat de optie wel open.

Nee, dat hoorde ik van killingsspreee, niet van Newlivez he. ;-)
Ik had op het begin ook drie complotten, tenminste die dacht ik te hebben.

Eerst met jou.
Vervolgens met shyguymaniac: vertelde het door aan killingspreee, waarom weet ik ook niet.
Killingsspree vroeg om te testen aan mij of ik met meerdere een complot had en ik zei nee.. :p
Dus vroeg hij met mij een complot aan om me vervolgens te backstabben. :rolleyes:
Toen ik er uit lag vertelde hij me dat bijna iedereen een complot had met jou.. Dat denk ik dus nog steeds maar goed ik wil even bewijs hebben. ;)

Wie had er allemaal een complot met senne aan het begin?

Ik had met lang niet iedereen een complot. Wat is er mis met een paar goede vrienden om je heen te hebben? Jij was daar een van en ik had je nooit laten vallen. Als je me niet gelooft: prima, stem dan maar op Newlivez, maar ik vind het wel raar. We hadden tenslotte een complot.
 

DeletedUser

Guest
Dat Lytho2 account wat Lytho net aanmaakte omdat hij banned is is nu ook geband, de post die hij ermee maakte is verwijderd maar er stond dat de mensen die nog niet hebben gestemd dat nu via Skype moeten doen.
 

DeletedUser4045

Guest
En we gaan gewoon door.

Iedereen die voor de ban geen stem had ingeleverd, kan nog stemmen tot 20:00 uur vanavond.
 

DeletedUser4045

Guest
Het leuke is, niemand heeft gereageerd sinds mijn oproep...

Dus jullie krijgen nog tot middernacht. Sppor de eruit gestemde personen aan om op je te stemmen.
 
Bovenaan