Speeel topic 355

Reactiescore
1.014
laila schoontje dus time rood idd
Waarom laila schoontje gedoe, als je als BM best wel verder mag kijken dan dat.



De raaf (slecht of goed) heeft met een reden er 2 aan time gegeven. Ik zie die reden niet in t topic gelinkt aan hem. Waardoor het resultaat belangrijk wordt. Laila die niet meer op lynch staat, maar gelijk komt te staan.

Een BM die niet gestemd heeft dus dat resulteert dan automatisch in dat het zijn keuze tussen de 2 wordt.

Dit kan allemaal plannetje geweest zijn van laila én combino.
 
Reactiescore
1.738
Omdat bovenstaande het grootste gelul is wat ik ooit heb gezien. Candiu rood
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik snap niet veel van de post van candiu en jokers zet ook weer een makkelijke stem (hij gaat er direct vanuit dat laila gered wordt door een slechte raaf)

Zet jokers een vroege stem om zich daarna niet meer in een conversatie te moeten moeien?

Ik hou jullie op de hoogte van mijn onderzoek
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Overigens als 2 goedjes op lynch staan kan een eventuele slechte raaf doen wat die wilt jokers wat is jouw argument nu eigenlijk :d
 
Reactiescore
1.014
Ook prima, zonder uitleg dan maar

Combino rood
 
Reactiescore
3.587
Ik snap niet veel van de post van candiu en jokers zet ook weer een makkelijke stem (hij gaat er direct vanuit dat laila gered wordt door een slechte raaf)

Zet jokers een vroege stem om zich daarna niet meer in een conversatie te moeten moeien?

Ik hou jullie op de hoogte van mijn onderzoek

Overigens als 2 goedjes op lynch staan kan een eventuele slechte raaf doen wat die wilt jokers wat is jouw argument nu eigenlijk :d

Wat je zegt klopt volledig. Echter zijn we dag 2, niemand heeft amper een stem uitgebracht. Ik wil wat tempo erin brengen, dus ik ga atm gewoon meteen voor de enige aanleiding die ik zie.
 
Reactiescore
1.503
Ik snap niet veel van de post van candiu en jokers zet ook weer een makkelijke stem (hij gaat er direct vanuit dat laila gered wordt door een slechte raaf)

Zet jokers een vroege stem om zich daarna niet meer in een conversatie te moeten moeien?

Ik hou jullie op de hoogte van mijn onderzoek
Slechte raaf bestaat helemaal niet maatje
 
Reactiescore
1.014
Ik ben dit helemaal vergeten.
Iemand een SV?
Laila op lynch om 22u

2x raafstem. En daardoor gelijkspel met Time

BM had niet gestemd. Die moest beslissing maken.

BM (Combino) komt online en kiest voor Time te lynchen.
 
Reactiescore
559
j
Laila rood slechtje, slechte raaf saved haar?
denk dat als de raaf de stemming wilde bepalen dat tie dan niet voor een gelijke stand zou zorgen. teveel risico.
time trekt vaak de eerste dag de stemmen aan.
niks geen reddingsactie

Waarom laila schoontje gedoe, als je als BM best wel verder mag kijken dan dat.



De raaf (slecht of goed) heeft met een reden er 2 aan time gegeven. Ik zie die reden niet in t topic gelinkt aan hem. Waardoor het resultaat belangrijk wordt. Laila die niet meer op lynch staat, maar gelijk komt te staan.

Een BM die niet gestemd heeft dus dat resulteert dan automatisch in dat het zijn keuze tussen de 2 wordt.

Dit kan allemaal plannetje geweest zijn van laila én combino.
mooie theorie, klopt alleen geen hout van.
je dropt steeds wat ,eerst simeco, en dan net als gister en vandaag weer mijn naam.
en dan wacht je af of er reactie komt.


joker en candiu slecht.

ik ga voor nu mee met moh op candiu rood. maar joker is voor mij ook goed.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Mij lijkt het dat vet rood jokers een slechtje is. Na mijn uitstekende ontmaskering dag 1 blijft hij nu weer nonsens argumenten verzinnen
 
Reactiescore
1.014
j

denk dat als de raaf de stemming wilde bepalen dat tie dan niet voor een gelijke stand zou zorgen. teveel risico.
time trekt vaak de eerste dag de stemmen aan.
niks geen reddingsactie


mooie theorie, klopt alleen geen hout van.
je dropt steeds wat ,eerst simeco, en dan net als gister en vandaag weer mijn naam.
en dan wacht je af of er reactie komt.


joker en candiu slecht.

ik ga voor nu mee met moh op candiu rood. maar joker is voor mij ook goed.
Ik wacht niet op reactie. Ben zeker van Combino
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ben je zeker genoeg dat ik mijn stem zal aanpassen

Of ben je zeker omdat hij dreigt inactief te gaan, en door je medewolfje eruit te stemmen ons te misleiden dat je een goedje bent?
 
Reactiescore
1.503
Mij lijkt het dat vet rood jokers een slechtje is. Na mijn uitstekende ontmaskering dag 1 blijft hij nu weer nonsens argumenten verzinnen
Eens met Rob.
Jokersbrain rood

Overigens is de conclusie van de mensen hier dat de raaf .Time op zichzelf dubbel gestemd heeft?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Ik ga proberen morgen wat actiever te zijn, 2 drukke dagen geahd sorry vrienden

puur op gevoel: babbos
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Bedankt dat je actiever gaat zijn morgen maar kun je het dan wel aub doen in een topieks waar doden mogen praten maatje?
 
Bovenaan