SPEEDSTAM|Wanken

DeletedUser34078

Guest
Veel succes jongens! :)

Ik zou het appreciëren moest hier serieus op geantwoord worden.
Antwoorden als "een sollicitatie typen duurt te lang" of "ik ben te goed" vind ik gewoon respectloos, typ dan niets..
Moest jij het initiatief nemen een stam op te richten en je gaat dat vol enthousiasme melden aan de rest van de speeders zou je het ook aangenaam vinden dat daar met respect over wordt gesproken.
 
Reactiescore
43
Veel succes jongens! :)

Ik zou het appreciëren moest hier serieus op geantwoord worden.
Antwoorden als "een sollicitatie typen duurt te lang" of "ik ben te goed" vind ik gewoon respectloos, typ dan niets..
Moest jij het initiatief nemen een stam op te richten en je gaat dat vol enthousiasme melden aan de rest van de speeders zou je het ook aangenaam vinden dat daar met respect over wordt gesproken.

Inderdaad,
hartelijk bedankt!
Ik spreek je wel eens IG aan :D
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser61593

Guest
Hesp = failen? Impossible

Ik herinner me toch wel dat hij hard faalde :p Ik was noob, kon niets van speeden. Ik dacht ik maak een nieuw account en doe alsof ik een enorme pro ben, resultaat was dat ik die speed dik ownde, hij stond op rang 2, ik 1ste hij ging me stabben, en ja hij failde xD Eindresultaat was dat ik 2de eindigde, hij 3de en mario won xD
 

DeletedUser56780

Guest
je zal die van mij (ons teampje) waarschijnlijk nog wel krijgen :$
 

DeletedUser27011

Guest
Whaha hesp jonge moest je eens wete wie ik ben xd geilerd

Ik weet wie je bent. Althans ik heb een vermoeden.


Hesp, die naam herken ik ergens van :eek: Is de dude die mij bij mijn 1ste beker stabde + failde

Ik heb persoonlijk nooit gestab'ed, dus dat zal een co van me geweest zijn.

Excuses daarvoor ;).


Ik herinner me toch wel dat hij hard faalde :p Ik was noob, kon niets van speeden. Ik dacht ik maak een nieuw account en doe alsof ik een enorme pro ben, resultaat was dat ik die speed dik ownde, hij stond op rang 2, ik 1ste hij ging me stabben, en ja hij failde xD Eindresultaat was dat ik 2de eindigde, hij 3de en mario won xD

Nogmaals excuses daarvoor, maar dat herinner ik me persoonlijk niet meer.
 
Bovenaan