Speedronde #99 (Sonky.)

DeletedUser

Guest
Precies ja,

Omgkiller en Make hebben het beide verdient ze waren een goed team samen en ik ben dan ook door make gebashed en omgkiller hield mij ook wel eff bezig :D

Ben jij gebashed door make ? :eek:


Vrienden kan :) Maar waarom zou je zo'n slaafje pakken :p En dan vervolgens ook mij willen backtstabben, en dat ook via je slaafje laten doen :p

Ik krijg een pm van hem: Ik moest je nog pakken van iemand. En 2 min later krijg ik kata attack van jou ;-) Dan vind ik hem wel heel dapper zeg :)

Vriend als ik er op dat moment beter voor had gestaan had hij mij geholpen hoor dus hoe dan ook 1 van ons was 1e geworden en in dit geval was hij dat in een andere speed heeft hij ook dorpjes laten schieten voor mij.
Dus jij moet niet zeuren hij is de verdiende Winaar
 

DeletedUser2626

Guest
Mmm.. al ben jij wel een beetje newb?? Je liet dat Gas maatje van je alles doen ;-) Die is 2x bij mij langs gekomen, en nog bij 2 vrienden van me.

En dan zit je nu o.a. te zeggen dat je voor de bash ging ;-) Terwijl je ingame aangeeft dat je zowel bash als points wilt winnen. Dat je dan nu 4e op punten word vind ik een teken van zwakte ;-) Ook ik ging er vol voor, en ik pak dan ook een Gouden beker op mijn profiel. Jij had minstens 3e kunnen worden ;-)

Overigens mijn bedankjes aan Wout (Ithy) voor het helpen. En mijn complimenten aan NovaCaine. Bijna al mijn bash points heb ik op hem gemaakt, maar ik heb nog tich keer zoveel teruggekregen ;-)

Ik ben jou ook helemaal niet tegen gekomen in ,t spel dus dat die 2x bij jou langs is gekomen, dat heeft verder weinig met mij te maken, Daarnaast ging ik niet voor punten nummer 1 was de bedoeling dat Gas dat werd, was helaas niet gelukt.
Maar omdat ik hoger had kunnen staan is het een teken van zwakte?, nja je bent gek, ik stond met punten nummer 1 alleen toen kreeg ik nogal wat kata,s over me heen, daarnaast heb ik de halve speed bijna constant onder vuur gelegen, van tussen de 1 tot 5 mensen. mja whatever.

Zal ,t verhaal nog leuker voor je maken, Als Gas. een dorp met mooie troepen scoutte, stuurde die bericht naar mij door zodat ik kon bashen, En onderstussen farmde Gas. van mij GS voor zijn dorpenopbouw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35187

Guest
Idd :p ^^
Eigenlijk wilde ik je pakken was me ook Makkelijk gelukt :D
Alleen toen dacht ik Make is er ook nog.
Toen liet ik hem het maar doen :p.

Tut Tut Tut.. :p

En dan stuur je ik je een mail op omgkiller en dan gaat ie snel over naar gas :(
 

DeletedUser

Guest
@ Pim, wie smeekte me 5 minuten voor het einde hem niet aan te vallen? :rolleyes:

@ Lars en Branko, mooi gespeelt pussy's :p
 

DeletedUser

Guest
@ Pim, wie smeekte me 5 minuten voor het einde hem niet aan te vallen? :rolleyes:

@ Lars en Branko, mooi gespeelt pussy's :p

Ehh.. ik ;D

Ik dacht dat jij speelde;-) En dan was het wss een goede attack geweest :) Dat je zo'n noob op jou account laat spelen kan ik op dat moment niet weten ea;-)
 

DeletedUser

Guest
Mijn verslag:

Het begon allemaal heel leuk, samen met Remy, zouden we wat mensen gaan pakken. Dit gebeurde helaas niet, hij werd gepakt, ik eerst maar ik ging door, hij stopte mede door het mooie weer.

Ik wil mijn complimenten geven aan Butterfly Effect de verdiende winnaar.

Daarbij, Ruben,Joey,Frank jullie moeten je schamen, jullie naaien me wederom, en nog eindig ik boven jullie.

Wie is er nou de noob?

Het gaat volgens mij nog altijd om de einduitslag.

Dus geen poot op te staan, als jullie mij een noob willen noemen, qua persoon mag, maar qua spel niet.

Voor de rest was het met Gasfabriek. ook wel leuk om te spelen. Samen had hij een goed samenwerkingsverband met Butterfly Effect. Mijn complimenten voor dit duo.

Een verdiende winnaar, naar mijn mening.

Jij... je licht mensen op;)
 

DeletedUser

Guest
Ehh.. ik ;D

Ik dacht dat jij speelde;-) En dan was het wss een goede attack geweest :) Dat je zo'n noob op jou account laat spelen kan ik op dat moment niet weten ea;-)

Jij bent een def noob, zo kan ik ook eerst worden.

Met je 4000 zwaard/4000 speervechters.
 

DeletedUser

Guest
Daarbij, Ruben,Joey,Frank jullie moeten je schamen, jullie naaien me wederom, en nog eindig ik boven jullie.

Wie is er nou de noob?

Het gaat volgens mij nog altijd om de einduitslag..

1. Jij naaide ons.

2. Kan je nooooit weten na 1 uitslag, aangezien wij vorige speed hadden gewonnen moet jij je ook schamen.

3. Ja, hoeveel einduitslagen hadden wij wel niet gewonnen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij bent een def noob, zo kan ik ook eerst worden.

Met je 4000 zwaard/4000 speervechters.

Njah... ik startte 'gewoon' full offence ;-) Alleen ik kreeg het lastig. Veel mensen op me. Toen ik al na 6.5 uur een uitgebouwd dorp had (Op AH na), besloot ik me te gaan deffen. Ik had namelijk wedden schap met een classmate. Hij zei dat ik geen gouden bekertje kon pakken ;-) Dat het nu op een bash speed is gebeurd is jammer :) Maar vorige keer dat ik een weddenschap met hem had was op een katta speed, toen was alleen Soncky beter ;-)

iig: Om me te gaan deffen heb ik dus 4000/4000 gemaakt. Daarnaast had ik nog 3000 lc en wat kata's waarmee ik alle dorpen in de buurt heb afgebroken. Op Birdy na dan ;-) Die zit nu dan wel op te scheppen dat ie me clear heeft gepakt, terwijl hij net 400 lc heeft gepakt van de 3.000. De rede dat ik niet terug aanviel is omdat ik een pact had gesloten met zijn co. Dat zou zijn co kunnen bevestigen als je het hem vraagt ;-)

Eigenlijk bekend Birdy hier dus gewoon openlijk dat hij heeft gebackstabbed. Maarja, als hij wakker word krijg ik vast weer een reactie van hoe noob ik ben, dat hij me had kunnen bashen, etc. etc. Hoog niveau heb je dan ;-) Backstabben en de ander een noob noemen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. Jij naaide ons.

2. Kan je nooooit weten na 1 uitslag, aangezien wij vorige speed hadden gewonnen moet jij je ook schamen.

3. Ja, hoeveel einduitslagen hadden wij wel niet gewonnen :rolleyes:

Je zegt het goed wij, volgens mij doe ik alles alleen.
 
Bovenaan