Speedronde #975 - Vrije instellingen

DeletedUser

Guest
kijk je hebt farm assistent en dan vul je een aantal lc in farmt heel veel dorpjes en klikt vervolgens op a of b in een rechte lijn naar beneden zo farmen mensen ZONDER BOTS. Ik weet niet of dat te lastig voor je is?

Maar een bot die stuurt er 5 per seconde dus meer. Dus dit is domste reactie ooit. Ik geloof best dat sean geen bots gebruikt. No-life in een rechte lijn klikken of lekker automatisch als dat mocht dan weet ik het ook wel hoor. :eek:
 

DeletedUser63150

Guest
Siemen, hoeveel mensen vielen dan aan? Met nukes :p

Haat aan al die mensen die 1 speed spelen en dan heel stoer praten blabla ik was goed blabla jij deed niets.
Ik farm ook met de hand en gaat inderdaad lastig als je er 100 per keer moet sturen. Verder kon ik niet hele speed optimaal spelen.

En nogmaals siemen is laf niet zijn tegenstanders, 2 vs 3 was het, nameljk 2 deffers, hoe kan het ook anders.
 

DeletedUser

Guest
Koning noob is de enige noob, hij maakt slaafjes en bg's. Vervolgens als hij nuke+trein heeft begint hij ze allemaal gewoon te edelen. Bobmarley verdient het wel, little schuilt gewoon achter koning m. Dat komt er op neer koning m onrespectvol wint, dat little een bangerik is en bobmarley verdient wint. (; De slaafjes en bg's van koning lompe ....

Je heb echt volkomen gelijk! Mijn co laat allemaal volk in de stam waarvan ik hun bestaan niet eens af wist? dus als ik op het account zit pleur ik ze uit de stam en zijn ze edelvoer ja? wat moet ik nou met zulk soort gasten in me stam ik hou graag een vast groepje en owja danny vroeg aan mij of hij erin mocht en die ene bolus waar siemen het over heb ken ik niet en wil ik ook niet kennen
 

DeletedUser65892

Guest
Wie is die Siemen Gast eigenlijk ? Ik ken hem niet en hij heeft altijd met iedereen ruzie .
 
Reactiescore
76
Koning noob is de enige noob, hij maakt slaafjes en bg's. Vervolgens als hij nuke+trein heeft begint hij ze allemaal gewoon te edelen. Bobmarley verdient het wel, little schuilt gewoon achter koning m. Dat komt er op neer koning m onrespectvol wint, dat little een bangerik is en bobmarley verdient wint. (; De slaafjes en bg's van koning lompe ....

haha zegt de noob zonder skills , grappig dat het zo een gastje is dat als ik speel elke keer own :bijl:
 
Bovenaan