Speedronde #975 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#975 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 18-11-12 10:00
Einde: Zondag 18-11-12 13:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 18-11-12 10:00
* Einde: Zondag 18-11-12 13:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 0
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 3 krijgt 30 premiumpunten per speler.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 100 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Reken er niet op dat je hierbij hoort.


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 4 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 6000 punten (snelheid: 70%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 2%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 60 minuten
* Stamleden: 10
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 800 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: ja
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
 

DeletedUser65712

Guest
deze ronde is wel goed moet je vaker in stellen 10stamleden maar dan de stam met de meeste punten wint (; :)
 

DeletedUser

Guest
En weer een heerlijke backstab neergezet door stam: JOCHIE en door de speler Koning M.
Nice dat je eerst janieboyo in je stam laat en dan eruit gooit en letterlijk 2 minuten later edelt.
Nice dat je zo in de top 3 komt ! Verdiende overwinning alvast !

Backstab is weer terug.
 

DeletedUser47948

Guest
wow dit is dus egt de grootste zieliste ronde die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt jonge, gaan ze 7vs 1 en dan ng bende noob gaan inviten ook om als slaaf te gaan gebruiken, vervolgens die slaafjes nog gaan stabben ook ? egt man wee allemaal trots op jullie bekertjes hoor als je ze alleen op zo'n manieren kunt halen, nls is egt niets meer waard
 

DeletedUser

Guest
wow dit is dus egt de grootste zieliste ronde die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt jonge, gaan ze 7vs 1 en dan ng bende noob gaan inviten ook om als slaaf te gaan gebruiken, vervolgens die slaafjes nog gaan stabben ook ? egt man wee allemaal trots op jullie bekertjes hoor als je ze alleen op zo'n manieren kunt halen, nls is egt niets meer waard

Ik pak je solo wel aan ownee def slaafjes heb je ook niet ;)
Bedankt voor je dorpje zo en bedankt voor je tijd die niet nuttig besteed is
 

DeletedUser47948

Guest
Ik pak je solo wel aan ownee def slaafjes heb je ook niet ;)
Bedankt voor je dorpje zo en bedankt voor je tijd die niet nuttig besteed is

jap dat heb ik gezien hoor dat je me solo aanpakte niet dus failure ;) en idd ik gebruik idd een deffer als jullie 6vs1 + 4 slaafjes gaan, echt kkzielig zijn jullie, maar ik ga mijn tijd hier niet meer verspillen. Eens kijken wat het dan word als ik er niet meer ben gaan jullie gwn zielig elke speed 10vs euh 0 ? Lekker nivo hiero ;)

Komt er ng es bij dat als ik dan paar mensen heb gevonden waarmee ik kan samenspelen, wat zeker geen echte pro's zijn jullie dan nog eens zo zielig hun proberen af te snoepen van mij gisteren danny, vandaag vincent. Lijkt hier wel een peutertuin ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo snap je. Ik stop ook. Trieste mensen de stam JOCHIE.
Eerst een persoon backstabben.
En dan zo ook nog kunnen winnen.
En Marley geband, and why ...
TRIEST VOLK. Sterf lekker in je speed.
 

DeletedUser63150

Guest
Siemen het was 2 vs. 1, enkel daan en sean attackten je :) en btw jij had zieke stamdeff, weer noobjes die je stackten.
Dus tis niet dat zij zielig zijn, jij bent zielig
 

DeletedUser

Guest
Zo snap je. Ik stop ook. Trieste mensen de stam JOCHIE.
Eerst een persoon backstabben.
En dan aan het eind ook nog Marley backstabben
TRIEST VOLK. Sterf lekker in je speed.

Was geen backstab ei.

Deze mods zuigen keihard ballen. Een of andere reden zeggen ze dat ik bots heb gebruikt. Hoe dan?
Heel die top 10 heeft bots gebruikt. ga mij niet wijs maken dat ze allemaal lekker met de hand zitten te farmen
 

DeletedUser

Guest
Was geen backstab ei.

Deze mods zuigen keihard ballen. Een of andere reden zeggen ze dat ik bots heb gebruikt. Hoe dan?
Heel die top 10 heeft bots gebruikt. ga mij niet wijs maken dat ze allemaal lekker met de hand zitten te farmen

ja hoorde het net van de rest,
dacht dat je backstabde was ;)
 

DeletedUser66220

Guest
Was geen backstab ei.

Deze mods zuigen keihard ballen. Een of andere reden zeggen ze dat ik bots heb gebruikt. Hoe dan?
Heel die top 10 heeft bots gebruikt. ga mij niet wijs maken dat ze allemaal lekker met de hand zitten te farmen

kijk je hebt farm assistent en dan vul je een aantal lc in farmt heel veel dorpjes en klikt vervolgens op a of b in een rechte lijn naar beneden zo farmen mensen ZONDER BOTS. Ik weet niet of dat te lastig voor je is?
 

DeletedUser65712

Guest
wow dit is dus egt de grootste zieliste ronde die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt jonge, gaan ze 7vs 1 en dan ng bende noob gaan inviten ook om als slaaf te gaan gebruiken, vervolgens die slaafjes nog gaan stabben ook ? egt man wee allemaal trots op jullie bekertjes hoor als je ze alleen op zo'n manieren kunt halen, nls is egt niets meer waard

Koning noob is de enige noob, hij maakt slaafjes en bg's. Vervolgens als hij nuke+trein heeft begint hij ze allemaal gewoon te edelen. Bobmarley verdient het wel, little schuilt gewoon achter koning m. Dat komt er op neer koning m onrespectvol wint, dat little een bangerik is en bobmarley verdient wint. (; De slaafjes en bg's van koning lompe ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan