Speedronde #953 - Autumn Games (ronde 10)

DeletedUser

Guest
Echt hé... Als isit kan speeden doet hij het ook, dat is zeker... Maar veel speeders hebben altijd al te veel echo gehad helaas :( hé .ExtremeAlcohol en timeszhigh

Nou nee. Er komt hier een noob die pas 1 dag speed. Meepraat met de rest en er zelf niks van bakt die zegt dat hij mij eruit start en dat ik noob ben? Ja, veel mensen starten mij eruit. Veel mensen verslaan mij op 1 op 1, maar ik ga me echt niet laten afzeiken door een noob die hier maar pas 1 dag is?
 

DeletedUser53395

Guest
Nou nee. Er komt hier een noob die pas 1 dag speed. Meepraat met de rest en er zelf niks van bakt die zegt dat hij mij eruit start en dat ik noob ben? Ja, veel mensen starten mij eruit. Veel mensen verslaan mij op 1 op 1, maar ik ga me echt niet laten afzeiken door een noob die hier maar pas 1 dag is?

Rebien, je loopt ook op mij te ragen? en denkt dat je wint 1 vs 1 dus dan reageer ik precies het zelfde want in mijn ogen ben je geen haar beter dan die andere kerel
 

DeletedUser

Guest
doe is een wilde gok

Uuh. Mathias?

Raad ik toch nooit zeg maar wie je bent. ;)

Edit: Je bent Mitchel, maar je liegt wel hard want ik heb jou nog nooit op MSN, skype ofzo gesproken en ik weet 100% dat ik nog nooit op jou heb geraged. Ik ken je alleen van naam meer niet. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
VEEEEEEEEEL mensen ownen mij. Jij? Dacht het niet. :)
Je speed pas 1 dag dus stfu noob en kruip onder je steen.

Noem jou definitie van elke speed is?

Speeds Isitdowntopee:

#953 Autumn Games
#949 NLS (Bash)
#947 NLS (Speed)
#946 NLS (Speed)
#945 Autumn Games
#942 NLS (Speed)
#934 Autumn Games
#933 Autumn Games
#926 NLS (Speed)
#922 NLS (Speed)
#921 NLS (Speed)
#920 NLS (Speed)
#919 NLS (Speed)
#918 NLS (Speed)
#917 NLS (Bash)
#916 NLS (Speed)
#915 NLS (Speed)
#914 NLS (Speed)
#913 NLS (Speed)
#909 NLS (Speed)
#908 NLS (Speed)
#907 NLS (Speed)
#905 NLS (Speed)
#904 NLS (Speed)
#903 NLS (Speed)
#902 NLS (Speed)
#900 NLS (Speed)
#898 NLS (Speed)
#893 NLS (Speed)

Jij bent echt wel heel erg dom als ik dat mag zeggen meneer de hollenlikker? Dat zijn speeds waar hy eindigde in top 50 ofzo maar isitdowntopee start bijna op elke speed maar failt steeds ;) doei flikker
 
Bovenaan