Speedronde #951 - Halloween ronde

DeletedUser

Guest
Ohja, ik zal ook nog even mijn mening geven over deze ronde en wat er, wat mij betreft, verbeterd kan worden.

- Geen pakketjes zonder stijgende kosten, gewoon nooit meer, dit kunnen ze beter verbieden op tw..
- Wel slaapmodus de volgende keer, helemaal als het in combinatie is met boerlimiet en pakketjes.. nu kan je in 1 uur weggeedelt zijn.
- Liefst geen boerderijlimiet van 24k, dat vind ik maar niks op een speed eerlijk gezegd. Zo kan je zo ongeveer niet echt goed deffen tegen een grotere tegenstander :)
- Misschien geen restart mogelijkheid meer na de 2e dag oid, zo word het meer een afvalrace, nu heb ik wel 4x dezelfde speler gerimd zo ongeveer lol :p
- Misschien volgende keer bonusdorpen toevoegen, dat vind ik altijd wel wat met zulke grote barbrondes ^^
 

DeletedUser

Guest
hee thijs, jij bent nummer 44, haha!! dat betekent dat je slegd bent!

en ik vind siemen wel een vriendelijke kerel hor

Helaas sta ik nr 41. Ik moet dus ff paar weken/maanden wachten voor ik weer 44e ben. :)
 

DeletedUser51009

Guest
24025633.jpg
laat steven dat maar doen , past helemaal niet als antw, stop gwn.
Ohja, ik zal ook nog even mijn mening geven over deze ronde en wat er, wat mij betreft, verbeterd kan worden.

1- Geen pakketjes zonder stijgende kosten, gewoon nooit meer, dit kunnen ze beter verbieden op tw..
2- Wel slaapmodus de volgende keer, helemaal als het in combinatie is met boerlimiet en pakketjes.. nu kan je in 1 uur weggeedelt zijn.
3- Liefst geen boerderijlimiet van 24k, dat vind ik maar niks op een speed eerlijk gezegd. Zo kan je zo ongeveer niet echt goed deffen tegen een grotere tegenstander :)
4- Misschien geen restart mogelijkheid meer na de 2e dag oid, zo word het meer een afvalrace, nu heb ik wel 4x dezelfde speler gerimd zo ongeveer lol :p
5- Misschien volgende keer bonusdorpen toevoegen, dat vind ik altijd wel wat met zulke grote barbrondes ^^

1-dan tog mss muntjes op 1/3 van de prijs ;)
2- dat zeker ja =)
3-nja 36k max dan
4-akoord
5-extraatje ;)
 

DeletedUser

Guest
laat steven dat maar doen , past helemaal niet als antw, stop gwn.


1-dan tog mss muntjes op 1/3 van de prijs ;)
2- dat zeker ja =)
3-nja 36k max dan
4-akoord
5-extraatje ;)

eigenlijk past het wel als antwoord ;) misschien moet jij zwijgen
 
Bovenaan