Speedronde #944 - Autumn Games (ronde 7)

DeletedUser66292

Guest
Ik heB deze speed niet gevolgt maar dit is wel een van de domste dingen ooit. Deze aanvallen zijn van 17:10 en via skype zegt ie dat ie banned is op 17;14 dus dit is echt idioot dom

inderdaad, op moment van ownen waren ze dus nog niet banned

dus dit is onzin:
en lance en dkb waren banned.

aangezien ze daarvoor al geowned werden trolol
 

DeletedUser47948

Guest
We waren fucking banned man noob. Hoe kon je ons dan niet aanvallen en waren er opeens 2 grote barbs en waren we 0 punten? ;)

Ff voor de duidelijkheid, wij hebben geen scripten gebruikt. Echter maakte ik de fout om een script aan te zetten op een andere wereld die blijkbaar ook te detecteren is op nls. Daarbij geef ik toe dat ik deze ronde Owned ben door siemen. Ik verloor een groot deel van m'n nuke en hij btimede netjes. Na die btime werden we banned.

Ik kreeg zelf aanvallen binnen du sniets te banned ;) Hier heb je het bewijs van je co of weetk veel wie dat is :p

Ik heB deze speed niet gevolgt maar dit is wel een van de domste dingen ooit. Deze aanvallen zijn van 17:10 en via skype zegt ie dat ie banned is op 17;14 dus dit is echt idioot dom

Ow ok, dus troepen gaan in en uit het dorp terwijl je gebanned bent ? Nice :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg zelf aanvallen binnen du sniets te banned ;) Hier heb je het bewijs van je co of weetk veel wie dat is :p

Ow ok, dus troepen gaan in en uit het dorp terwijl je gebanned bent ? Nice :D

En dan zei jij laatst hier ergens dat Matti BSO deed en dom was. Nou ik denk dat jij nog later moet gaan doen want je snapt er geen zak van.

Wij waren banned rond 1730 dus ja daarvoor kon je aanvallen krijgen daarna niet.
 

DeletedUser36693

Guest
Ik kreeg zelf aanvallen binnen du sniets te banned ;) Hier heb je het bewijs van je co of weetk veel wie dat is :p



Ow ok, dus troepen gaan in en uit het dorp terwijl je gebanned bent ? Nice :D

Hij was dus om 17:10 nog niet gebanned domme ollum
 

DeletedUser47948

Guest
En dan zei jij laatst hier ergens dat Matti BSO deed en dom was. Nou ik denk dat jij nog later moet gaan doen want je snapt er geen zak van.

Wij waren banned rond 1730 dus ja daarvoor kon je aanvallen krijgen daarna niet.

Hij was dus om 17:10 nog niet gebanned domme ollum

Dan moeten ze niet zeuren dat ik hun pak terwijl ze banned waren domme ollum



link ongeldig ?
 
Bovenaan