Speedronde #942 - Barbarenronde

DeletedUser36693

Guest
Wij namen meteen risico door skykilla te edelen en daarna nog meer grote spelers..
 

DeletedUser66292

Guest
Volgensmij had hij net nog 8 mio ofso. Spelen ze vals:eek:

9.2 mil ja. banned door een vv'er die de dorsnamen veranderde naar defsl*t. zijn nu zon 4 uur banned en de dorpen heten dus ook al 4 uur zo. vat dus niet wat hun probleem is:) bovendien als de eigenaar online was geweest en we dit netjes afgehandeld hadden zouden we waarschijnlijk na een uurtje unbanned zijn geweest. Nu kan iedereen ons dus lekker rustig opedelen. Mij boeit die eindranglijst toch niet. heb mooi gespeeld en mooie fights gehad met lance. wel jammer om zo neer te moeten gaan tja...
 

DeletedUser43257

Guest
lance, vergeet niet isit neer te halen, hij wil weer punten voor de ranglijst...
 

DeletedUser54614

Guest
dude je moet niet denken dat hier 2 newbies zitten die je 1,2,3 neerhebt, met 2 500k accs krijg jij ons niet neer. hoe pro je ook mag zijn

:eek:


4 Seymour. Bazen 4.845.780 394 12299

Je bent tamelijk neer. En dat terwijl er geen enkele topper buiten lance meedeed?
En schuif de schuld niet op banned zijn, want daar ben je zelf voor verantwoordelijk ;)
 

DeletedUser48693

Guest
dude je moet niet denken dat hier 2 newbies zitten die je 1,2,3 neerhebt, met 2 500k accs krijg jij ons niet neer. hoe pro je ook mag zijn

nee maar mods die jouw zien cheaten toch wel, kost je in 1minuut zo'n 8,9mil jammer ehh,
 

DeletedUser24106

Guest
dat je ons laffaard durft te noemen terwijl we al vanaf ons derde dorp wat we edelde risico's nemen.
de enige laffaard ben jij aangezien je het zonder seymour nooit had geschopt tot waar je nu bent ;)

en om nog even op het barb edelen terug te komen.

wij zijn meteen op isit gegaan alleen kwamen toen isit zijn vriendjes (of het was toeval) en hebben we niet goed gesniped. we hebben ons wel weer terug geknokt toen en isit weer gepakt, er zat toen al niet zo heel veel meer op behalve bb edelen aangezien we een forse achterstand hadden en de rest het ook deed. het was een soort van laatste uitweg en het heeft toch nog redelijk geholpen.

Jah je ging op isit en hij edelde je dorpen,waardoor je nog een 3k punten dorp had,en ik heb je toen geholpen je dorp terug te veroveren en dan edelt iemand van je account mij terwijl ik met meerdere mensen afspraken had,als dit een vorm van terugknokken is vind ik dit zeer spijtig op de manier hoe,voor de rest nog altijd alle respect voor Lance :p
 

DeletedUser

Guest
Iedereen over Lance of Seymour ofzo , maar ondertussen gaat illuminated met rang 1 ervandoor
 

DeletedUser36693

Guest
lol ik weet niet hoe we banned zijn, maar zal wel terecht zijn, geen idee. Wel balen anders had ik vandaag er nog wel paar masses uitgegooid :(
 

DeletedUser66220

Guest
Naja ik ( flexibility rang 3 ) ben 9 uur ban geweest en ben 400k punten verloren ;) zo kan het toch ook mensen laten denken dat je nog speelt door van alles op skype tegen ze te zeggen XD
 

DeletedUser65807

Guest
oehhh we wonn :)

gespeelt : laatste 3 uren :) + andere dagen natuurlijk
 
Bovenaan