Speedronde #942 - Barbarenronde

Reactiescore
604

DeletedUser66220

Guest
Naja ik ben nog 3e geworden omdat iedereen dacht dat ik nog speelde XD
 
Reactiescore
604

DeletedUser66220

Guest
Ooh mochten jullie mij zoveel ;D?
Waarom heb ik dan rang 4 ODD en ben ik alsnog wel 30 dorpjes kwijtgeraakt ? :p
 
Reactiescore
604
Ooh mochten jullie mij zoveel ;D?
Waarom heb ik dan rang 4 ODD en ben ik alsnog wel 30 dorpjes kwijtgeraakt ? :p

Niet aan ons toch? Maar wij wisten niet wie jullie waren..

Oja, en die -AV- gastjes waren onze BG, we praatte ook met hun ook op skype. Leuke mensen zijn dat. :smile:
 

DeletedUser51009

Guest
xpartxmachenx fzo is jesper van julia schippers en top of stairs fzo just saying ;)
ben niet zeker maarja
 

DeletedUser46778

Guest
xpartxmachenx fzo is jesper van julia schippers en top of stairs fzo just saying ;)
ben niet zeker maarja

is idd jesper en is geen naab ofzo hoor lol :p maar de rest van de mensen op seymour wel.

Gefeliciteerd top 3. Jammer dat we banned werden maarja is niet anders. Ik wil hier toch even zeggen dat ik niet vind dat wij op seymour noob hebben gespeelt. Het beeld wordt hier geschetst dat wij alleen maar barbs hebben lopen edelen. Er wordt nergens gezegd dat wij alles bij elkaar gewoon ~40 dorpen van lance gepakt en hij toen wij niet banned waren 15 van ons ongeveer. Dan zeggen jullie: moet je niet banned worden; klopt helemaal daarom felicitaties aan iedereen maar ben het er niet mee eens dat wij op seymour noob gespeelt hebben


25 dorpjes ofzo bij de derde massa met ong 12 mill tegen 3 mill :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
604
Toch was het wel een leuke speed haha :p
 
Reactiescore
604

DeletedUser66220

Guest
Nee met 3 anderen die in totaal iets van 6 uur hebben gespeeld ik derest ja... :(
 

DeletedUser36693

Guest
Ik ben niet xpartyxmachenx dat zijn jesper en martijn. Ik co'de bij hun deze speed omdat ik zelf nooit zoveel kon spelen..
 
Bovenaan